Ag Vanzari D2D Pascani/Radauti/Sascut/Targu Frumos/Tulcea
Adaugat: 1 lună în urmă
NEXTGEN COMMUNICATIONS SRL
Ag Vanzari D2D Pascani/Radauti/Sascut/Targu Frumos/Tulcea
Adaugat: 1 lună în urmă
NEXTGEN COMMUNICATIONS SRL
Candidatul ideal
Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.
Peste 6 luni de ︌︍︂︁︋︃︊︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎experiență în Vânzări
Cunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.
Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.
Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS Office
_____
Facilitati de exprimare verbala si scrisa.
Abilitati de comunicare si negociere.
Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.
Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.
Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.
Capacitate de focalizare pe detalii.
Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.
Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca.
Rezistenta la lucru in conditii de stres.
Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos.
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt.
Descrierea jobului
Crearea, menţinerea şi creşterea portofoliului de clienţi şi a valorii abonamentelor contractate, prin interacţiunea directă cu aceştia (telefonic, pe teren ︁︀︈︈︈︈︁︈︄sau în sediile companiei);
Oferirea suportului pentru soluţionarea problemelor contractuale precum şi promovarea ofertelor comerciale ale Companiei.
Realizarea targetului lunar şi a numărului de discuţii de vânzare pe zi. Respectarea routingului.
Oferă şi vinde clientului pachetul cel mai adecvat de produse şi servicii ale companiei, cu scopul de a satisface în mod optim nevoile acestuia precum şi de a creşte veniturile companiei.
Monitorizează situaţia clienţilor proprii, pentru a se asigura că acestora le- au fost instalate serviciile contractate.
Dezvolta o bună relaţie de lucru cu clienţii, păstrând permanent legătura cu aceştia pentru a găsi oportunităţi de creştere a vânzărilor.
Întocmeşte evidenta zilnică şi raportează către coordonatorul de vânzări fişele de cerere servicii, chestionarele şi formularele de feed-back efectuate.
Promovează imaginea Companiei păstrând o ţinută adecvată, prin discurs profesionist şi atitudinea orientată spre client.
Participa la programe de pregătire şi perfecţionare oferite de companie şi pune în practică cunoştinţele însuşite.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.