Asistent manager cu aptitudini juridice & HR
Adaugat: 1 săptămână în urmă
NAPOCA IMOBILIARE
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati juridice:
• Redactarea si revizuirea documentelor legale: antecontracte, contracte de inchiriere, contracte de colaborare, acte aditionale;
• Pregatirea si redactarea somatiilor;
• Gestionarea dosarelor de litigii si comunicarea constanta cu avocatii colaboratori;
• Monitorizarea aspectelor legale ce tin de activitatea companiei si departamente.
Responsabilitati in HR:
• Dezvoltarea si implementarea strategiilor de recrutare;
• Publicarea anunturilor pe platforme si social media;
• Screening-ul CV-urilor si selectia candidatilor potriviti;
• Organizarea si desfasurarea interviurilor;
• Coordonarea procesului de angajare (verificari, feedback);
• Planificarea si sustinerea programelor de training intern;
• Administrarea dosarelor de personal si colaboratori;
• Colaborarea cu toate departamentele pentru alinierea obiectivelor HR.
Responsabilitati administrative & contabile (optional, constituie avantaj):
• Gestionarea documentelor contabile primare;
• Organizarea si transmiterea documentelor catre contabilitatea externa;
• Mentinerea registrelor si evidentelor interne necesare fluxurilor administrative;
• Suport in pregatirea situatiilor necesare pentru raportari interne;
• Verificarea corectitudinii documentelor financiare inainte de predare.
Coordonare & suport managerial:
• Analiza rapoartelor interne si prezentarea concluziilor catre Managerul General/CEO;
• Urmarirea implementarii deciziilor luate in sedinte;
• Asigurarea respectarii procedurilor interne si a cadrului legal de desfasurare a activitatilor.
Rolul tau este esential in eficientizarea coordonarii impreuna cu Managerul General/CEO si in asigurarea unei functionari corecte, legale si organizate a activitatii departamentelor.
Beneficii oferite:
• Mediu de lucru dinamic, profesionist si productiv;
• Suport specializat pentru dezvoltarea ta profesionala;
• Posibilitatea reala de promovare in cadrul companiei;
• Birou ultramodern si atmosfera placuta;
• Salariu fix competitiv;
• Training de specialitate;
• Coordonator dedicat pentru integrarea si implementarea corecta a atributiilor;
• Participarea la evenimente exclusiviste;
• Toate instrumentele necesare desfasurarii activitatii.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.