Adaugat:
Specialist Achizitii
Adaugat: Ieri
ManpowerGroup Romania
Specialist Achizitii
Adaugat: Ieri
ManpowerGroup Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
EDUCAȚIE ŞI EXPERIENȚĂ:
•studii superioare;
•minimum 1 an experiență
COMPETENȚE:
•cunoaștere pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu/avansat;
•experiența de lucru în aplicații tip ERP – avantaj;
•limba engleză (scris și vorbit) – nivel mediu;
•permis de conducere categoria B – constituie avantaj;
•bune abilități de comunicare;
•spirit analitic;
•atenție la detalii;
•abilități de organizare;
•perseverență;
•orientare către rezultate.
Responsabilitati
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
•efectuează cereri de oferte de achiziții;
•realizează analiza comparativă a ofertelor în vederea luării deciziei de achiziție;
•gestionează ofertele de achiziții și baza de date cu furnizorii;
•participă la negocierea termenilor contractuali și a condițiilor de comandă cu furnizorii;
•se asigură de respectarea regulilor și a politicilor de achiziții ale companiei în plasarea comenzilor către furnizori și relația cu furnizorii;
•întocmește și transmite comenzi către furnizori;
• înregistrează comanda în sistemul informatic și urmărește procesul de achiziție de la lansarea comenzilor până la finalizare, conform detaliilor tehnice și economice;
•se asigură că facturile primite pentru comenzile făcute corespund ofertelor primite și comenzilor și/sau cu respectarea termenilor contractuali;
•asigura, împreună cu clienții interni, menținerea nivelului optim de stocuri;
•întocmește și furnizează în termen rapoartele pe baza cărora se evaluează rezultatele departamentului Achiziții pe categoria de produse pentru care este responsabil;
•participă la acțiuni și/sau propune idei de îmbunătățire continuă a activității în cadrul companiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.