Tax Specialist

Locație: Bucuresti

Industrie: Farma

Departament: Financiar / Contabilitate

Tip job: Full time

Experienta: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
O nouă oportunitate în echipa PHOENIX group România-lider european de servicii integrate de sănătate!

Cerinte:
  • Studii superioare in domeniul economic;
  • Experiență de lucru în departamentul de taxe-minim 2 ani;
  • Abilitati PC: MS Office (Word, Excel) - nivel avansat;
  • Cunostinte limba engleza-nivel avansat;
  • Cunoaștere extinsă a principiilor și procedurilor contabile;
  • Cunoștințe solide și înțelegere a principiilor fiscale, conformității fiscale și a tuturor tipurilor de declarații fiscale;
  • Persoana organizata, cu bune abilitati de prioritizare a sarcinilor.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Asigură aplicarea corespunzătoare a cadrului de reglementare fiscală (Codul Fiscal, Codul de procedură fiscală, Tratatele de dublă impunere, legislația europeană), în domeniul taxelor directe (impozit pe profit, impozit cu retinere la sursa, etc.);
  • Revizuieste declaratiile fiscale periodice precum si calculele de impozit pe profit trimestriale si anuale;
  • Intocmeste rapoarte fiscale pentru autoritatile de control fiscal solicitate în timpul controalelor fiscale;
  • Pregateste calculele anuale necesare pentru Dosarele Preturilor de Transfer;
  • Ofera consultanta fiscala de specialitate departamentului financiar – contabil, precum si departamentelor comerciale si suport;
  • Efectueaza investigatii si analize legate de aspectele fiscale ale proiectelor interne derulate, avand ca scop optimizarea costurilor si reducerea riscurilor fiscale;
  • Revizuieste contracte comerciale din punct de vedere financiar si fiscal;
  • Monitorizeaza schimbarile din legislatie pentru a evalua impactul asupra societatii, in scopul optimizarii costurilor;
  • Mentine relatiile cu autoritatile fiscale, consultantii si auditorii;
  • Contribuie la punerea in aplicare a strategiei fiscale a companiei cu scopul de a maximiza oportunitatile si a minimaliza riscurile fiscale, pentru a sustine cresterea afacerii.

Beneficii:
  • Programe de dezvoltare profesionala;
  • Abonament la clinica medicala private;
  • Asigurare de viata de grup;
  • Card de fidelitate cu discounturi speciale în Farmaciile Help Net;
  • Biblioteca Bookster;
  • Tichete cadou – Paste si Craciun;
  • Discount-uri în baza parteneriatelor încheiate cu furnizori de servicii/produse;
  • Work from home.

Activitatea se desfasoara la sediul operational din Balotesti. Compania asigura transportul angajatilor din P-ta Victoriei (metrou) si P-ta Presei cu shuttle bus-urile companiei.
Program de lucru: L-V 08:15-16:45, hibrid.
Tab Salariu