Industrie: Farma
Departament: Financiar / Contabilitate
Tip job: Full time
Experienta: Mid-Level (2-5 ani)
Candidatul ideal
O nouă oportunitate în echipa PHOENIX group România-lider european de servicii integrate de sănătate!
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experiență de lucru în departamentul de taxe-minim 2 ani;
- Abilitati PC: MS Office (Word, Excel) - nivel avansat;
- Cunostinte limba engleza-nivel avansat;
- Cunoaștere extinsă a principiilor și procedurilor contabile;
- Cunoștințe solide și înțelegere a principiilor fiscale, conformității fiscale și a tuturor tipurilor de declarații fiscale;
- Persoana organizata, cu bune abilitati de prioritizare a sarcinilor.
Descrierea jobului
Responsabilitati:- Asigură aplicarea corespunzătoare a cadrului de reglementare fiscală (Codul Fiscal, Codul de procedură fiscală, Tratatele de dublă impunere, legislația europeană), în domeniul taxelor directe (impozit pe profit, impozit cu retinere la sursa, etc.);
- Revizuieste declaratiile fiscale periodice precum si calculele de impozit pe profit trimestriale si anuale;
- Intocmeste rapoarte fiscale pentru autoritatile de control fiscal solicitate în timpul controalelor fiscale;
- Pregateste calculele anuale necesare pentru Dosarele Preturilor de Transfer;
- Ofera consultanta fiscala de specialitate departamentului financiar – contabil, precum si departamentelor comerciale si suport;
- Efectueaza investigatii si analize legate de aspectele fiscale ale proiectelor interne derulate, avand ca scop optimizarea costurilor si reducerea riscurilor fiscale;
- Revizuieste contracte comerciale din punct de vedere financiar si fiscal;
- Monitorizeaza schimbarile din legislatie pentru a evalua impactul asupra societatii, in scopul optimizarii costurilor;
- Mentine relatiile cu autoritatile fiscale, consultantii si auditorii;
- Contribuie la punerea in aplicare a strategiei fiscale a companiei cu scopul de a maximiza oportunitatile si a minimaliza riscurile fiscale, pentru a sustine cresterea afacerii.
Beneficii:
- Programe de dezvoltare profesionala;
- Abonament la clinica medicala private;
- Asigurare de viata de grup;
- Card de fidelitate cu discounturi speciale în Farmaciile Help Net;
- Biblioteca Bookster;
- Tichete cadou – Paste si Craciun;
- Discount-uri în baza parteneriatelor încheiate cu furnizori de servicii/produse;
- Work from home.
Activitatea se desfasoara la sediul operational din Balotesti. Compania asigura transportul angajatilor din P-ta Victoriei (metrou) si P-ta Presei cu shuttle bus-urile companiei.
Program de lucru: L-V 08:15-16:45, hibrid.
Tab Salariu