
Cariere Autonom Rent A Car - 6 posturi vacante
Website: https://www.autonom.ro/
Locuri de munca disponibile in: Bucuresti, Constanta, Galati, Piatra Neamt, Ploiesti, Targu Jiu
Website:https://www.autonom.ro/
Autonom este singura companie românească care a primit titlul de Best Employer timp de 4 ani consecutiv.
În 2018 ne-am alăturat comunității celor 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează principiile democratice și încurajează libertatea la locul de muncă.
Avem cea mai extinsă rețea de mobilitate din România, cu flotă de peste 9000 de autoturisme noi și 44 de agenții în 33 de orașe.
Misiunea noastră este de a oferi servicii ireproșabile la prețuri oneste.
Mai multe detalii găsiți pe www.autonom.ro și leasingoperational.com.
În 2018 ne-am alăturat comunității celor 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează principiile democratice și încurajează libertatea la locul de muncă.
Avem cea mai extinsă rețea de mobilitate din România, cu flotă de peste 9000 de autoturisme noi și 44 de agenții în 33 de orașe.
Misiunea noastră este de a oferi servicii ireproșabile la prețuri oneste.
Mai multe detalii găsiți pe www.autonom.ro și leasingoperational.com.

Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - TG. JIUStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - TG. JIUActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Gorj, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune direct

Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul salarial este format din salariu de bază, bonuri de masă și alte bonusuri;Abonament medic

Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - PLOIESTINoul nostru coleg trebuie să îndeplinească urmatoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților.Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - PLOIESTIActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Prahova, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuți

Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul salarial este format din salariu de bază, bonuri de masă și alte bonusuri;Abonament medic

Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.

Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.
Departament:
Cuvinte cheie:
Ordonează după: