Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

19 Locuri de Munca Prime Kapital Development - Joburi Prime Kapital Development

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

19 Locuri de Munca Prime Kapital Development - Joburi Prime Kapital Development

Cauta printr-o varietate mare de joburi Prime Kapital Development si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Prime Kapital Development si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Centru Comercial - Baie Mare Value Centre


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal lista plăților către furnizori si te asiguri ca
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Tehnician Proiecte Rezidentiale - Avalon Estate


Candidatul ideal capacitatea de analiză şi sinteză; discernământul; spiritul de observaţie; spirit metodic/analitic/practic; comunicare eficientă;Responsabilități: Proiect rezidential nou, localizat in zona urbana, cu peste 450 de unitati, birouri si spatii comerciale Asigura mentenanta corectiva, preventive si predictiva a instalatiilor din cadrul proiectului; Verifica periodic/zilnic instalatiile de incalzire, electrice, iluminat emergenta, climatizare, alimentare cu apa potabila, a instalatiilor de stingere si limitare a incendiilor, a instalatiilor de detectie si alarmare a incendiilor; Noteaza parametrii instalatiilor, conform fisei de rond, precum si eventualele deficiente/nereguli intalnite, dupa care anunta imediat persoana responsabila; Urmareste punerea in functiune a echipamentelor oprite/defecte dupa ce acestea au suferit o oprire partiala sau o pana, pe cat posibil si informeaza de urgenta coordonatorul direct; Supravegheaza si asigura exploatarea cazanelor de abur si de a
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Economist /​ Facturare,​ Deconturi Si Furnizori


Candidatul ideal • Diploma de studii de trei ani in contabilitate sau conex• Experienta anterioara in poziție de economist facturare si/sau deconturi nu este obligatorie dar este depreferat• Abilitati organizatorice si atentie la detalii• Capacitatea de a face mai multe sarcini• Capacitatea de a respecta termenele intr-un mediu dinamic• Cunostinte avansate MS ExcelDescrierea jobului • Analiza contractului primit de la echipa de vanzari si stabilirea cotei de TVA aplicabila (5%, 19%, sau taxareainversa)• Emiterea facturii conform procedurilor interne• Urmarirea incasarilor primite de la clienți si transmiterea informatiei catre echipa de vanzari.• Arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente.• Raspunzi pro activ oricaror solicitari din partea colegilor din echipa• Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariaților conform procedurilor interne de lucru• Comunicarea catre aceștia a diferentelor identificate• Urmarirea ca diferențele iden
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Centru Comercial - Sepsi Value Centre


Candidatul ideal ROLE PURPOSEThe Centre Manager drives operational success in the retail environment, leading the onsite operational and marketing management of the shopping center. This role is a key contributor to the total asset value creation working with all the relevant stakeholders in the company.Working Location: SEPSI Value Centre, Sfantu Gheorghe, CovasnaCORE COMPETENCIES· Drives for Results· Action oriented taking on new opportunities and challenges with a sense of urgency, high energy and enthusiasm all while securing and deploying resources effectively and efficiently· Plans and aligns teams effectively to optimize work processes/project management initiatives· Ensures accountability of self and others to meet objectives and commitments· Thoughtful Leadership· Applies knowledge/insights of business and business influences to advance the organization’s goals· Builds strong customer relationships delivering customer-centric solutions· Manages complexity to effectively solve
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Property Accountant - Dambovita Mall


Candidatul ideal Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara in contabilitate nu este obligatorie dar este de preferat Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS Excel Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Gestiunea clienților: Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune. Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client. Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților. Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor: Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru. Pregătești săp
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Junior Retail Architect


Candidatul ideal The Retail Architect provides a wide variety of architectural design operations within the organization’s ongoing and future development projects, having a great potential of professional growth within the company.The Role You'll Play:The position is assigned within the Retail Team and Retail Asset Management Team, meaning that the main responsibilities will regard focus on the growing operational assets. It offers a unique chance to explore the full potential of a project for years to come, by understanding each project and how it should adapt in the near and long future to succeed within a challenging and developing market. .This is the first of such positions within the company, meaning the candidate must have the ability to lead and the motivation to become a team leader. As the income-generating assets are growing and expanding, the company expects to develop a larger team of architects within the Asset Management Team.Descrierea jobului Collaborate mainly wit
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Site Document Controller - Mall Moldova - Iasi


Candidatul ideal Available to be relocated Bachelor's degree or Construction University (Certificate on Document Controlling represents an advantage) Moderate to advanced knowledge of Microsoft Office Applications (Excel, Word, PowerPoint, Teams, Visio & Outlook) Work experience in Construction Projects represents an advantage Good communication, organizing skills and a good attention to the details Familiarity with document control / management systems Ability to administrate / work with online Platforms as Share Point, Autodesk Construction Cloud (represents an advantage) Ability to work independently, multi-task, prioritize and meet deadlines Expected to utilize independent judgment to adapt practices, procedures and techniques as required to accomplish duties and responsibilities of the job Ability to interact in a professional and respectful manner Experience in dealing with confidential and highly sensitive materials and deadlines Solid knowledge of English language (writing,
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Front Office Assistant


Candidatul ideal The Front Office Assistant provides a wide variety of administrative and staff support services to various levels within the organization.Descrierea jobului Work place: Globalworth Tower, near Promenada Mall, (Aurel Vlaicu metro station).Responsibilities:Manage correspondenceHandle landline callsWelcome and directs visitorsAssist with visitor's protocolAssist with travel arrangementsArchive documentsOffer administrative support (if needed) for management and colleagues from other teamsOrganize internal meetings and other specific eventsAssists with mobile services account requests, business cards etcPerform general administrative functionsReporting on requestYour Building Blocks of Success:Interact effectively with others, communicating clearlyVery good organization, planning, and interpersonal skillsMust have a strong work ethic and be detail-oriented with excellent multitasking skillsAbility to prioritize work, meet deadlines and work well under pressureAbility t
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Residential Senior Contract Manager


Candidatul ideal Pozitia presupune coordonarea echipei de contract management. Persoană organizată și responsabilă. Atenta la detalii. Bune cunoștințe administrative si juridice. Experiența in domeniul juridic/notariat. Cunoștințe de operare calculator si a suitei Microsoft Office.Descrierea jobului Redactare: Pregătirea documentațiilor necesare întocmirii contractelor Redactarea contractelor si a actelor aditionaleRaportare: Crearea rapoartelor la cerere Urmarirea incasarilor si raportare Validarea datelor din evidente si rapoarteArhivare: Urmarirea si stabilirea fluxului de arhivareAlte atributii: Buna intelegere a contractelor de vanzare si legislatiei de TVA aplicabila vanzarii de unitati rezidentiale Urmarirea respectarii proceselor si mecanismelor contractuale Relationarea cu clienti rezidentiali. Urmarirea procesului de post-receptie a cladirilor de catre autoritati
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Supervisor Regulament Ordine Interioara - Residential /​ Silk


Candidatul ideal ​Complex Residential SILK DISTRICT: Experiență demonstrată în roluri de supraveghere ordine interioara, preferabil într-un mediu de condominiu rezidențial. Capacitatea de a implementa în mod corect și eficient regulamentul condominiului si operatiunile de securitate Abilități excelente de comunicare pentru interacțiunea cu rezidenții, vizitatorii și alte părți interesate. Atenție la detalii, intelegerea si documentarea precisă a incidentelor și menținerea înregistrărilor. Capacitatea de a monitoriza și aborda încălcările regulilor în incinta condominiului rezidențial Capacitatea de a asigura că toate vehiculele din proprietatea condominiului sunt înregistrate și respectă regulile de parcare. Abilitatea de a aborda orice probleme legate de comportamentul/ inregistrarea animalelor de companie Abilitatea de a investiga incidentele de deteriorare a proprietății și a accidentelor cauzate de rezidenți în incinta condominiului Capacitatea de a furniza rapoarte detaliate către
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Technical Draftsman


Candidatul ideal The position is assigned within the Retail Asset Management Team, meaning that the main responsibilities will focus on the growing operational assets. It offers a unique chance to observe and contribute to the dynamic function and evolution of a commercial project.The candidate will have the opportunity to learn about and understand all specific aspects of retail architecture management in order to contribute to a better organization of the company’s large portfolio of commercial developments.Requirements & Skills: Technical background, preferably but not mandatory Bachelor’s degree in Architecture or similar Experience in a construction/architecture office or development company AutoCAD software and Microsoft Office Good speaking and written command in English Previous experience in retail is not mandatory, but preferableDescrierea jobului Responsibilities: Thus, the candidate’s main responsibilities shall include: Collaboration on projects regarding the transformatio
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Supervisor Regulament Ordine Interioara - Residential


Candidatul ideal Experiență demonstrată în roluri de supraveghere ordine interioara, preferabil într-un mediu de condominiu rezidențial. Capacitatea de a implementa în mod corect și eficient regulamentul condominiului si operatiunile de securitate Abilități excelente de comunicare pentru interacțiunea cu rezidenții, vizitatorii și alte părți interesate. Atenție la detalii, intelegerea si documentarea precisă a incidentelor și menținerea înregistrărilor. Capacitatea de a monitoriza și aborda încălcările regulilor în incinta condominiului rezidențial Capacitatea de a asigura că toate vehiculele din proprietatea condominiului sunt înregistrate și respectă regulile de parcare. Abilitatea de a aborda orice probleme legate de comportamentul/ inregistrarea animalelor de companie Abilitatea de a investiga incidentele de deteriorare a proprietății și a accidentelor cauzate de rezidenți în incinta condominiului Capacitatea de a furniza rapoarte detaliate către managementul proprietății și părțil
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Centru Comercial - Arges Mall


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager De Operatiuni /​ Rezidential


Candidatul ideal Managerul de Operațiuni / Rezidențial - este responsabil de coordonarea și gestionarea activităților operaționale legate vanzari, marketing si raportare in cadrul proiectelor rezidențiale în cadrul dezvoltării imobiliare. Această poziție implică supervizarea și implementarea proceselor operaționale pentru a asigura progresul și succesul proiectelor rezidențiale.Cerinte si abilitati: Experiență anterioară în domeniul administrării și coordonării activităților de business (experiență anterioară în dezvoltarea imobiliară reprezinta un plus). Experiență în analiză financiară și în dezvoltarea strategiilor de afaceri. Experieinta in industrii cu specific B2C este un plus. Studii superioare în domeniul afacerilor, management imobiliar sau o disciplină similară. Cunoștințe avansate de operare MS Office și alte instrumente software relevante. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a colabora eficient cu diferite echipe și părți interesate. Capacitate
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal Contabilul junior este implicat in activități contabile, servicii administrative și asistență a echipei de contabilitate din cadrul companiei.In vederea cunoasterii activitatii contabile a companiei in cel mai potrivit mod, se va implica in in fiecare sarcina beneficiind de suportul si supravegherea contabililor seniori.Activitatea se desfasoara de la birou, in zona de nord a capitalei - in Globalworth Tower, lângă Promenada Mall.Descrierea jobului Rolul pe care îl vei avea Înregistrezi facturi de clienți si furnizori. Înregistrezi extrase bancare. Înregistrezi note contabile diverse; Oferi asistență pentru emiterea facturilor către clienții companiei. Oferi suport în orice activitate contabilă după cum este solicitat de contabilul senior. Participi activ in procesul de închidere de luna. Gestionezi activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea contabilului senior, astfel încât termenele limită să fie îndeplinite. Urmărești facturile de furnizori scadente și le în
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 449 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil Centru Comercial - Zalau Value Centre


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal lista plăților către furnizori si te asiguri ca
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager De Operațiuni /​ Rezidențial


Candidatul ideal Managerul de Operațiuni / Rezidențial - este responsabil de coordonarea și gestionarea activităților operaționale legate vanzari, marketing si raportare in cadrul proiectelor rezidențiale în cadrul dezvoltării imobiliare. Această poziție implică supervizarea și implementarea proceselor operaționale pentru a asigura progresul și succesul proiectelor rezidențiale.Cerinte si abilitati: Experiență anterioară în domeniul administrării și coordonării activităților de business (experiență anterioară în dezvoltarea imobiliară reprezinta un plus). Experiență în analiză financiară și în dezvoltarea strategiilor de afaceri. Experieinta in industrii cu specific B2C este un plus. Studii superioare în domeniul afacerilor, management imobiliar sau o disciplină similară. Cunoștințe avansate de operare MS Office și alte instrumente software relevante. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a colabora eficient cu diferite echipe și părți interesate. Capacitate
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Residential Senior Contract Manager


Candidatul ideal Pozitia presupune coordonarea echipei de contract management. Persoană organizată și responsabilă. Atenta la detalii. Bune cunoștințe administrative si juridice. Experiența in domeniul juridic/notariat. Cunoștințe de operare calculator si a suitei Microsoft Office.Descrierea jobului Redactare: Pregătirea documentațiilor necesare întocmirii contractelor Redactarea contractelor si a actelor aditionaleRaportare: Crearea rapoartelor la cerere Urmarirea incasarilor si raportare Validarea datelor din evidente si rapoarteArhivare: Urmarirea si stabilirea fluxului de arhivareAlte atributii: Buna intelegere a contractelor de vanzare si legislatiei de TVA aplicabila vanzarii de unitati rezidentiale Urmarirea respectarii proceselor si mecanismelor contractuale Relationarea cu clienti rezidentiali. Urmarirea procesului de post-receptie a cladirilor de catre autoritati
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 19 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.