Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca pentru compania:

Cariere Procema Rwp - 2 posturi vacante

Website: HTTP://www.procema.ro
Locuri de munca disponibile in: Bucuresti, Ilfov

Website:HTTP://www.procema.ro


Cu o experienta de 70 de ani in industria constructiilor oferim una dintre cele mai mari capacitati de procesare din Europa in domeniul otelului-beton, al plaselor sudate si al elementelor pre-asamblate.
Suntem permanent la curent cu numeroasele schimbări din acest sector de activitate cu evolutie rapida si mentinem constant filozofia de continua dezvoltare si investitie, atat in tehnologii de ultima generatie cat si in trainingurile si perfectionarea echipei.
Departament:
Experiență:
Cuvinte cheie:

Inspector Ssm - Su

Inspector Ssm - Su


Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic; Sa cunoasca legislatia SSM si PSI, conditie obligatorie; Sa aiba experienta ca specialist/responsabil SSM minim 2 ani; Experienta anterioara intr-un rol similar intr-o companie cu profil industrial reprezinta un avantaj. Curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu o durata de cel putin 80 de ore; Absolvirea cu diploma sau certificat de absolvire, dupa caz, a unui program de invatamant postuniversitar in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu o durata de cel putin 180 de ore - constituie avantaj; Curs cadru PSI; Cunostite de operare cu Microsoft Office. Sa aiba abilitati de comunicare asertive; Sa aiba abilitati de instruire atat a angajatiilor cat si a tertiilor; Limba engleza, nivel mediu; Permis auto categoria B;Descrierea jobului Intocmirea documentatiei de specialitate SSM / SU;Programarea exercitiilor de evacuare;Intocmirea schitelor de evacuare;Intocmirea materialelor pentru instruirile periodice SSM / SU;Acorda
PROCEMA RWP

Manager Administrativ

Manager Administrativ


Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic sau economic; Experienta similara minim 5 ani, experienta pozitie management minim 3 ani; Abilitati de planificare si organizare a muncii, orientarea spre obtinerea rezultatelor: Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Capacitatea de a identifica solutii si de a urmari implementara lor; Orientarea catre clienti externi si inerni; Abilitati de negociere; Cunostite de operare cu Microsoft Office (Excel, Word, etc.), sisteme ERP Sa aiba abilitati de comunicare asertive; Limba engleza scris si vorbit, nivel mediu; Permis auto categoria B; Experienta de lucru in sisteme tip BMS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Coordoneaza activitatea administrative, monitorizeaza si optimizeaza procesele administrative din organizatieCoordoneaza echipa, stabileste obiectivele si evalueaza performanta angajatilor;Contribuie la implementarea sistemului de control intern in aria de responsabilitate;Pregateste si implementeaza bugetul administrativ an
PROCEMA RWP
Departament:
Experiență:
Cuvinte cheie:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.