Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca pentru compania:

3 Locuri de munca (joburi) la Selgros

Website: Lipsă informații
Locuri de munca disponibile in: Baia Mare, Brasov


Persoana Selgros Cash&Carry Romania este unul dintre cei mai importanti actori din comertul romanesc si detine 23 magazine in Romania. Selgros se afla printre liderii comertului romanesc pentru ca isi indeplineste cu seriozitate misiunea de a oferi,zilnic, o gama variata de produse, garantia prospetimii si a profesionalismului, la pretul corect. Obiectivul nostru este de a servi calitate si prospetime profesionistilor si pasionatilor de bunataturi. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienti si comunitati puternice acolo unde suntem prezenti, scurtam viitorul pentru a fi mereu utili si de incredere.
In 2011 Selgros a intrat in portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare retea B2B si food service din Europa,cu operatiuni in 7 tari europene(Elvetia,Franta,Germania,Austria,Polonia,Romania si Rusia). Preluarea retelei de catre Transgourmet confirma atentia crescanda pe care Selgros o acorda pietei gastro si evidentiaza calitatile definitorii ale companiei, puterea succesului,energia excelentei si pasiunea ca baza a oricarei actiuni.
Departament:
Experiență:
Cuvinte cheie:

Specialist Resurse Umane Recrutare

Specialist Resurse Umane Recrutare


SELGROS
Candidatul ideal - studii superioare - cunoștințe bune operare PC(MS-Office) - curs de inspector resurse umane constituie avantaj - abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă - gândire organizată, atenție la detalii, capacitate dezvoltată de analiză și sinteză, organizată și flexibilă Descrierea jobului Responsabilități: - identifică și administrează canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante - concepe și postează anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente - selectează candidații pe baza Cv-urilor, în funcție de profilul candidatu

Analist Optimizare Procese De Lucru-limba Germana

Analist Optimizare Procese De Lucru-limba Germana


SELGROS
Candidatul ideal Studii superioare / (an terminal) Cunoașterea limbii germane nivel avansat Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj Cunoștințe avansate de Microsoft Office: Outlook, Excell, Word, Power Point Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală Abilități de comunicare și aplecare spre detaliu Capacitate de asumare a răspunderii și de identificare a problemelor, alegerea soluțiilor optime și implementarea lor Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sintezăDescrierea jobului Responsabilităţi: -Realizează și actualizează instructiunile interne de

Șefi/​adjuncți Raioane Food/​nonfood

Șefi/​adjuncți Raioane Food/​nonfood


SELGROS
Candidatul ideal Cerințe: - studii medii - experiența în domeniul comercial constituie avantaj - abilități excelente de comunicare și lucru în echipă - cunoștințe bune de operare PCDescrierea jobului - coordonarea activităților de vânzare din cadrul raionului - asigurarea prezenței sortimentului prin efectuarea de comenzi optime - gestionarea corectă a stocurilor și a inventarelor raionului - urmărirea îndeplinirii planului de vânzări - coordonarea echipei de angajați din cadrul raionului Oferta (bonusuri, beneficii) - Salariu atractiv; - Sistem informatic performant si logistic
Departament:
Experiență:
Cuvinte cheie:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.