Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

723 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

723 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Secretara de acasa Baia Mare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Secretara de acasa Suceava


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 450 până la 850 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Consilier vanzari online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3150 LEI pe lună
Mereu suntem în căutarea de oameni alături de care să progresăm si să facem treabă bună impreuna. Este posibil ca deja să ne știi, sau dacă vrei să afli mai multe despre noi intra direct pe website NEDEIAS si consultă rubrica Despre noi. Ce presupune acest job si care sunt principalele responsabilitati:procesarea comenzilor online, telefonice sau prin e-mail;actualizarea stocurilor, prețurilor, descrierilor sau detaliilor tehnice(necesar cunostinte operare in paltforma website);oferirea de suport de specialitate pentru toată gama de produse comercializată (necesar notiuni si cunostinte tehnice);furnizarea de informații către clienți referitoare la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport sau de plată etc.interacționarea și păstrarea relațiilor profesionale cu furnizorii nostri;orice alte sarcini legate de vânzările online/sectorul e-commerce;cunostinte de limba engleza mediu/avansat( daca mai vorbiti o alta limba este un plus) Dacă alegi
NEDEIAS-COM SRL

Grafician - Job Hibrid


Companie verificată
Aplica rapid
Firma Ginza Invest cauta un Grafician pentru produsele noastre de Gift. Aptitudinile pe care le cautam la tine sunt:        Experienta pe o pozitie similara de cel putin 3 ani       Experienta in crearea de continut digital pentru flyere, pliante, cataloage, bannere, postere, precum alte materiale de marketing       Studiile superioare reprezinta un avantaj, de preferat facultate de profil (Arte sau Arhitectura)       Creativitate, imaginatie, simt cromatic si estetic       Buna cunoastere a trend-urilor actuale de design       Portofoliu de proiecte       Sa detii abilitatea de a elabora concepte, de a dezvolta și implementa ideile creative plecând de la un brief       Cunoașterea procesului creativ
Ginza Invest SRL

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Asistent/​a Vanzari(hibrid/​telemunca)


Candidatul ideal Experienta in relationarea cu clientii, de preferat in domeniul distributiei si Customer Service; Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; Cunostinte de operare pe calculator (preferabil nivel avansat) - Word, Excel; Abilitati de comunicare bine dezvoltate; Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii; Dorinta de dezvoltare, invatare si orientare spre solutii.Descrierea jobului Reactiveaza si dezvolta portofoliul de clienti alocati; Actualizeaza in sistemul informatic datele de identificare ale clientilor; Administreaza relatia cu clientii din zona/regiunea alocata (intocmeste oferte, ofera detalii despre produsele comercializate, etc); Cauta si propune clientilor solutii alternative (atunci cand este cazul); Asigura un inalt nivel de servicii cererilor clientilor sosite telefonic sau email cu focus pe satisfactia clientilor; Proceseaza comenzile clientilor (introducerea lor in sistemul informatic); Urmareste derularea livrarilor de marfa c
RENANIA TRADE SRL

Gl Accountant With French - Work From Home


Candidatul ideal Ideal Candidate for the General Ledger role: Master's degree in Finance or Accounting or a comparable education 5+ years’ strong accounting and financial experience, ideally in an international company in similar position Adequate knowledge and understanding of accounting principles. Well-rounded technical financial skills balanced with sound business judgment Adequate knowledge of financial compliance & controls; theoretical and practical understanding of working in a regulated industrial environment Ability to manage complexity & work under pressure Work in matrix organization, cross-functional teams to drive continuous improvement and process simplification Team orientation, structured working approach and detail orientated High sense accountability and ownership, flexible and resilient Excellent / advanced Excel user and flexibility to learn new IT systems & applications Fluent in EnglishDescrierea jobului Key Accountabilities: Responsible of the accounting tra
WNS GLOBAL SERVICES ROMANIA SRL

Customer Support Officer (work From Home)


Candidatul ideal We are looking for agents to join our Customer Care team and take our guests’ experience to the next level.If you’re ready for an exciting and fast-paced environment that is focused on excellence and delivering amazing guest experiences, we’d love to hear from you!WHAT WE LOOK FOR: Guest-centric and positive mindset; Ability to adapt to a rapidly growing environment; Excellent communication skills with an empathetic and positive approach; Organized, hardworking, and detail-oriented; Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively; Comfort with ambiguity and rapidly shifting priorities; Strong problem-solving skills and sense of humor; Ability to work effectively both in a team environment as well as independently; English and Romanian communication skills in writing and verbal; At least 6 months of experience in hospitality, service, and/or customer experience; hotel receptionist is a big plus.Descrierea jobului AT HOMEY YOU WILL: Be the face of homey, t
STR ASSET MANAGEMENT S.​R.​L.​

Customer Advisor With Slovenian - Work From Home


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Slovenian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues related to the products Giving information about the client to existing customers and prospects via ema
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Work From Home/​operator Customer Care/​lb.​ Italiana


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi de acasa?Vrei sa castigi in conformitate cu capacitatile tale de munca?Vorbesti lb. italiana?Full Time / Part TimeKonecta Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi.Daca vorbesti limba italiana si ai o conexiune stabila la internet acasa, esti fix persoana pe care o cautam!Alatura-te echipei noastre! Poti lucra din orice zona a Romaniei! Cerinte: Limba italiana la nivel mediu-avansat; Conexiune stabila la internet; Conostinte minime de operare PC; Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil; Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Descrierea jobului ​Oferim: Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time; Orar de munca flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture; Salariu compus din parte fixa si parte variabila in functie de performantele fiecarui operator; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Posibilit
COMDATA SERVICE SRL

Agent Call Center - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Online Sales Specialist - Birou și Remote


Candidatul ideal Căutăm un Specialist în Vânzări Online extrem de motivat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul sau candidata de succes va fi responsabil de gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, precum și de administrarea eficientă a magazinului nostru online, care comercializează produsele Chef Works și Bragard. Brandurile noastre sunt recunoscute în industria HoReCa din România și pe plan internațional, targetul principal fiind restaurantele, cafenelele și hotelurile premium. Ne propunem să ne extindem echipa pentru a crește prezența brandurilor pe piața din România.Descrierea jobului Responsabilități Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacte Administrarea site-ului nostru de comerț electronic (webshop construi cu Gomag), asigurându-vă că produsele sunt încărcate și actualizate în mod corespunzător, gestionând inventarul și pr
KMH COMMERCE DISTRI S.​R.​L.​

Turkish Speaking Customer Support Agent /​ Home Office


Candidatul ideal Who should apply? We are in the process of expanding our Turkish team for a new project in the Entertainment Industry. If you possess below qualifications, we would love to have a call with you. What are the key points? Helping both Turkish and English-speaking customers via chat, e-mail, and telephone Working together with your team to reach the best customer satisfaction, including other KPIs Translating promotional texts and customer surveys into Turkish and English Managing customer accounts Assisting customers about account management, billing issues, content, basic website, and application navigation Providing account and application support to customers, specifically with regards to website functionality and troubleshooting Giving accurate and real-time responses to customer inquiries Following company policies and practices regarding customer relations Background in Customer Relations is a plusDescrierea jobului What are the other points? Full Time Remote Posit
INTERKONNEKT LLC

Operator Comenzi Magazin Online


Candidatul ideal Pentru filiala noastră nou deschisă în București, căutăm coleg serios, cu bune abilități de organizare și atenție la detalii.Operator Comenzi Magazin OnlineCerințele noastre:Angajament;Capacitatea de a vă organiza munca și de a coopera cu ceilalți membri ai echipei;Abordare responsabilă a muncii;​Initiativa si implicare;Orientare spre client;Competențe informatice;Atentie la detalii, spirit de observatie si corectitudine;Experiența pe o poziție similară în cadrul unui magazin online reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Responsabilități:Procesarea zilnică a comenzilor primite;Ambalarea și pregatirea expedierii coletelor de mici dimensiuni (până în 2kg);Pastrarea legaturii cu clientii magazinului;Servicii de asistență telefonică sau email pentru clienți;Rezolvarea reclamatiilor primite;Gestionarea retururilor;Recepționarea și verificarea bunurilor;Menținerea ordinii la locul de muncă;Monitorizarea stocurilor.Ce oferim:Pachet de beneficii: Tic
ZAGATTO ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Magazin Online


Candidatul ideal - experiență si cunoștințe in domeniul vânzarilor online reprezintă un avantaj;- cunostințe operare PC, internet, excel, SM;- capacitați de planificare si organizare;- abilitați bune de comunicare si relaționare cu clienții;- este o persoană organizată, serioasă, atenta la detalii, punctuală;- dorința de a invăța despre managementul unei afaceri creative;- cunostinte de editare foto reprezinta un avantaj;- platformele SM: Facebook, Instagram.Descrierea jobului - administrarea și confirmarea comenzilor plasate în cadrul magazinelor online;- pregătirea coletelor pentru expediții și emiterea facturilor în baza comenzilor primite;- administrarea produselor și stocurilor din magazinele online;- comunicarea cu clienții magazinelor;- oferirea de consultanță de specialitate pentru toata gama de produse comercializată;- furnizarea de informații clienților cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport, informații privind produsele din p
BEAD ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 433 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Produs Magazin Online


Candidatul ideal Cerințe:Abilități excelente de comunicare și negociere.Experiență anterioară în gestionarea unui magazin online sau într-un rol similar în domeniul comerțului electronic.Cunoștințe solide de marketing online și abilități de utilizare a platformelor de comerț electronic.Cunoasterea limbii Engleze minim la nivel mediu si abilitati de operare PCCapacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan. Pasiune pentru comerțul electronic și înțelegerea profundă a comportamentului online al consumatorilor.Orientare către rezultate și atenție la detalii.Indemănare bună și afinitate către domeniul tehnic.Descrierea jobului Manager de Produs Magazin OnlineSuntem în căutarea unui Manager de Produs talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul noului nostru magazin online în plină dezvoltare. Dacă ești pasionat de gestionarea și îmbunătățirea experienței clienților în mediul digital și ai abilități in domeniul vanzaril
SALSTAR SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 723 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.