Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

137 Locuri de Munca Account Executive in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

137 Locuri de Munca Account Executive in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Account Executive in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Account Executive in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Outbound Sales Representative - French(office,​ Night Shift)


Candidatul ideal For this role you will have to prove: Excellent French and English communication skills Availability for a full-time schedule, Monday to Friday, 21:00-05:30, work from office in Bucharest(Afi Park 3) Passion for customer service Ability to maintain high performance working under pressure in a fast paced environment Ability to persevere through challenging customer conversations Consistently achieve weekly/monthly sales targets Ability to embrace and adapt to change in a continuous learning environment Self-motivated and confident Basic computer knowledge; Windows, Microsoft Outlook etc. Minimum 1 year sales experience with set targets; outbound environment preferred Experience in telecommunication industry is considered an asset Understanding of wireless communication devicesDescrierea jobului Our Sales Representatives will be accountable for: Performing outbound calling to new and existing wireless residential customers offering telecommunications products and service
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Sales Manager Ads (seller Growth Team)


Candidatul ideal eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listate, reguli de colaborare.Urmăreste și analizează trendurile de consum, contactează potențialii selleri și îi ajută pe cei prezenți pe Marketplace să-și dezvolte business-ul alături de noi.Știi că te potrivești dacă: Ai experienta in vanzari B2B minim 3-4 ani; Ai experienta promovare online, e-commerce, digital performance marketing, Google ads, Facebook Ads, minim 1 an; Esti familiarizat cu metrici specifici SEM: CTR, CPS, ROAS, click-uri, afisari, rata de conversie, cost conversie, etc; Ai studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Ai experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj; Ai bune abilitati de analiza şi sinte
EMAG

Local Key Account Manager- Tt Non Food - Bucuresti


Candidatul ideal Minimum 2 years sales experience; Experience in managing key accounts and achieving sales targets in the distribution industry; Excellent communication and negotiation skills Ability to build and maintain strong relationships with clients; Proficiency in English and use of MS Office package (advanced level, especially Excel); Higher education completed with a degree; Driving license (category B).Descrierea jobului As a Local Key Account Manager, you will be responsible for managing our Local Key Account clients.You should have proven experience in sales and account management, preferably in the consumer goods industry. We are looking for a very organized person with commercial skills, negotiation techniques, problem solving skills and time management.In this role, you will work closely with Local Key Accounts in the assigned area, promote the P&G portfolio and negotiate orders, ensure the successful implementation of marketing and promotional activities (merchandising)
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Creative Sales Representative | Skvot


Candidatul ideal Ce căutăm?Persoană motivată, competitivă și dornică de a-și depăși obiectivele de vânzări Vrei să ajuți clienții să găsească cursul potrivit pentru a se dezvolta profesional Poți lucra și rezolva probleme independent Nu renunți ușor la un client și aduci idei noi Îți place să lucrezi cu oameniiDescrierea jobului Ce vei face?Vei contacta potențialii clienți și le vei răspunde la întrebări prin e-mail sau telefon Vei prezenta prețurile și conținutul cursurilor noastre Vei menține și gestiona task-urile pe care le ai cu ajutorul CRM-ului Fără apeluri la rece! Toți clienții vor fi interesați de cursurile noastre.Ce oferim?Program full time de la 9:00 - 18:00 la biroul nostru confortabil din București Salariu de bază + comision Acces gratuit la tot portofoliul nostru de cursuri după încheierea perioadei de probă
SKILLAB ACADEMY SRL

Key Account Manager - Portuguese/​german/​french/​spanish


Candidatul ideal Desired Experience and Skills:- Strong appetite for making a lot of money and you are a born salesman ! No experience required!- Highly costumer - focused;- Comfortable working independently but also with a strong team - spirit;- Experience in sales/consulting/customer support/ is a plus;Descrierea jobului Responsibilities:- Financial Consultancy for medium - to – large markets;- Up selling by phone for established customer data base;- Identifying client’s needs, pushing decision making;- Handle CRM Tools ( client relationship management tools ) with call – log , client information updates and sales status;Benefits:- young and relax workplace;- competitive remuneration package based on fixed salary + bonuses + commissions- Music- promoted opportunities
SOCIAL SOFTWARE MEDIA NET S.​R.​L.​

Sales Representative Packaging Division


Candidatul ideal We search for candidates:• Having at least 2-3 years of experience in B2B, packaging distribution channels, preferred experience in automotive, electronics, automation, machine industries or other industrial markets• Experienced in sales of Packaging materials, machines or Packaging solutions• Degree in business or technical sciences• Communication skills: preferable fluently in English, spoken and written• Driving license cat. B• Creative, open minded, pro-active and goal oriented• Opened for building of new, long lasting relationships with business partners, communicative, with excellent negotiation skills and professional attitude• Very good practical knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Point)Descrierea jobului Key Tasks:• Active prospecting & customer collecting, building solid business relationship with new customers• Reaching budget objectives and expected customer profitability• Active sales of all product groups and services offered by Packaging Sector•
Confidenţial

Sales Representative/​key Account Manager With Sap


Candidatul ideal The ideal candidate:- SAP experience it's a must;- higher education;- fluent in English at intermediate-advanced level (written and spoken) with good communication skills; capacity to argue/ convince;- ability to build rapport and trust, in an excellent manner, with a friendly and informative approach;- highly customer-focused, resilient, and capable to remain calm in conflict situations;- 1+ years experience in a similar position in a commercial environment (sales, customer care);- Computer skills - intermediate/advanced: Word, Excel;- Adaptable person, proactive, with flexible thinking and initiative;- driving license B category – mandatory;- prioritize and multitask;- induces a professional, powerful image;- Dynamic, proactive;- Team player.Descrierea jobului Job description:- Responsible for maintaining and developing successful business cooperation, in order to build and maintain their interest and satisfaction in the company’s products;- Attracting the potent
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Manager Vanzari Ika /​ (junior) Key Account Manager


Candidatul ideal Lumea evolueaza, iar impreuna cu ea si noi...astfel ca, Departamentul Vanzari IKA- Grupo Bimbo isi cauta un coleg nou in echipa de Vanzari – Clienti Speciali.Cerinte: experienta in relatiile comerciale cu magazinele de tip International Key Accounts relevanta pe categoriile de Food Fresh, Salty Snaks, Sweet Baked Goods (avantaj) experienta relevanta intr-o companie multinationala de FMCG sau Lider pe piata din Romania (avantaj) experienta in relatia si negocierea cu IKA de minim 1 an studii superioare (obligatoriu)posesor permis conducere categoria B (obligatoriu)Descrierea jobului participa si contribuie activ la negocierea conditiilor de colaborare pentru produsele Grupo Bimbo in Clientii Speciali are atributii privind realizarea obiectivelor de vanzari si profitabilitate pentru conturile gestionate impreuna cu KAM responsabil de cont (luna, trimestru, an) urmarirea incasarilor la termenele stabilite prin contracte la clientii KA urmarirea si comunicarea actiunilor c
VEL PITAR SA

Local Key Account Manager - Tt P&g - Bucuresti


Candidatul ideal Minimum 2 years sales experience;Experience in managing key accounts and achieving sales targets in the distribution industry;Excellent communication and negotiation skillsAbility to build and maintain strong relationships with clients;Proficiency in English and use of MS Office package (advanced level, especially Excel);Higher education completed with a degree;Driving license (category B).Descrierea jobului As a Local Key Account Manager, you will be responsible for managing our Local Key Account clients.You should have proven experience in sales and account management, preferably in the consumer goods industry. We are looking for a very organized person with commercial skills, negotiation techniques, problem solving skills and time management.In this role, you will work closely with Local Key Accounts in the assigned area, promote the P&G portfolio and negotiate orders, ensure the successful implementation of marketing and promotional activities (merchandising). You
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Account/​key Account Manager


Candidatul ideal Va oferim oportunitatea de a vă alătura unui mediu profesionist, divers și relaxat în care va puteți dezvoltă cariera.Rolul în companieKey Account Manager-ul este responsabil pentru pentru creșterea veniturilor și afacerii în mod continuu. Se concentreaza pe dezvoltarea relațiilor cu clienții, cresterea vizibilităţii companiei in piaţă şi promovarea serviciilor atât in piaţa interna cât şi în piaţa externă.• Experiență (2-5+ani) pe o poziţie similară• Absolvent studii superioare,• Experienţă în domeniu• Abilitatea de a lucra eficient în echipă• Limba engleza la nivel avansat• Abilități excelente de comunicare• Abilități de colectare și analiză a datelor• Pasionat de sănătate și bunăstare• Abilități de rezolvare a problemelor și de gestionare a conflictelorDescrierea jobului Promovarea, vânzarea serviciilor și produselor companiei,Oferă consultanta companiilor pentru implementarea celor mai potrivite programe de wellness corporate si le personalizează în funcţie de nevo
WELLINGTON CONSULTING SRL

Sales Representative


Candidatul ideal For our client, which is one of the leading providers of envelope products in Europe, we are looking for a Sales Representative.Experience from light packaging products/materials or graphic industry preferred;Minimum 2 years of experience in a similar role;Fluent written and spoken English;Ability to work under pressure and carry a full responsibility of given tasDescrierea jobului Identifying and implementing a structured way to generate growth;Acquiring new customers from the packaging industry;Preparing offers on customer requests and tenders;Offering advice on the sale and display of products;Promoting the company products and providing solutions for customers.PR/023726
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2568 de salarii introduse în Salario: 3999 RON/Luna

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Key Account Manager - Modern Trade - Bucharest


Candidatul ideal Qualifications: Bachelor's degree in business, marketing, or a related field Minimum of 3 years of experience in account management or sales, preferably in the consumer goods industry Proven track record of achieving targets and delivering results Excellent communication and negotiation skills, with the ability to build strong relationships with clients and internal teams Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to identify trends and opportunities for growth Ability to work independently and as part of a team, with a strong focus on achieving targets and delivering resultsAdditional Requirements: Experience in managing large accounts and complex projects Ability to work under pressure and meet tight deadlines Strong organizational and time-management skills Ability to travel as required Proficiency in Microsoft Office and CRM softwareDescrierea jobului Develop and maintain strong relationships with key clients, including regular communication
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

National Key Account Manager Team Leader - Modern Trade


Candidatul ideal University degree with a minimum of 10 years’ experience in Sales, Modern Trade channel any other experience is welcome (Traditional trade, Petrol stations, B2B); Minimum of 1 year of experience in sales leadership role in a FMCG company, minimum requirement: Sr. Key Account Manager with at least 1 Key Account Manager in his/her team; Business and results oriented; Experience in establishing and implementing sales targets and motivating people to achieve the targets; Management of priorities, well organized, the sense of urgency; Good external & internal contact skills, strong team player; Capacity to deal with much reporting and administrative work; Resistance to stress; Good command of English; Available to traveling; Ability in problem-solving and negotiation.Descrierea jobului This position will be the front-line contact between the company and the International Key Accounts for food category and will report to Sales Manager Modern Trade Division.Business KPI Devel
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Corporate Sales Representative


Candidatul ideal As Corporate Sales Representative within Corporate South Team (assign territory: Bucuresti & Ilfov) you will perform activities involving sales, advice and guidance of the ordering process, as well as sales management for Pluxee services, for customers (employers) with more than 30, up to 250 employees. Also you will contribute directly to achieving the objectives of the activity by managing the sales territory and the assigned portfolio by gaining new customers and maintaining existing ones, the sales territory and the company's objectives.Because you have:• University degree;• Relevant expertise in B2B sales services roles;• MS Office & CRM knowledge; LinkedIn (and similar networking/ social tools);• KPIs (data) understanding;• English skills – medium level (writing, reading and speaking);• Driving license B category;• Availability to travel in the allocated area: Bucuresti & IfovAnd demonstrate competencies such as:• Customer focus: Build strong customer relatio
PLUXEE ROMANIA S.​R.​L.​

Sales Representative | Audio Video


Candidatul ideal Qualification A background in sales, with formal training and/or a degree is sales (preferable). Demonstrated success in selling industrial and residential products, with at least 5 years of experience. Familiarity with the A/V components sector is highly advantageous. Strong organizational and territory management skills. Knowledge A/V industry is preferred but not mandatory. Generally speaking, an experience in custom made/Specific products in long cycles sales is required Exceptional communication skills in both Romania and English, both written and verbal. Self-motivation, high energy levels, and the ability to work autonomously, ambitiousmess A curious and pragmatic approach, with a proven track record of initiative and autonomy. Outstanding interpersonal skills, combined with a meticulous and independent work ethic. Tenacity and perseverance, particularly in navigating extended project cycles. Valid driver's license for client visits.Descrierea jobului Key Re
GBC EXIM SRL

Sales Representative-modern Trade-bucuresti


Candidatul ideal Experiență minimum 1 an pe un post similar; Permis conducere categoria B (fără incidente); Studii medii finalizate (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare; Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări; Excelente abilități de comunicare și putere de convingere; Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilități de lucru în echipă; Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Stabilește/menține relația cu personalul magazinelor din acoperire/rută; Verifică și asigură implementarea condițiilor contractuale specifice pentru fiecare magazin din acoperire; Verifică stocul produselor în magazin, modifică/asigură capacitățile la raft și negociază plasarea comenzilor pentru evitarea OOS la raft; Asigură implementarea plasărilor, campaniilor, evenimentelor agreate central; Negociază local, plasări, extra vizibilitate și evenimente pentru produsele distribuite; Vizitează magazin
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Sales Support /​ Back-office Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist organizat și orientat către detalii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Sales Support / Back Office.Acest rol este crucial pentru susținerea eficienței operaționale și succesului departamentului de vânzări.Cerințe:Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiență în utilizarea software-urilor de birou (Microsoft Office, etc.).Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii.Orientare către clienți și capacitatea de a colabora eficient în echipă.Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările în mediu și sarcini.Este necesara buna cunoastere a limbii engleze. Cunostintele de limba italiana pot constitui un plus in selectie.Calificări:Studii superioare sau experiență echivalentă în domeniul administrativ sau vânzări.Experiență anterioară într-un rol similar este apreciată.Cunoștințe de bază ale proceselor de vânzări reprezintă un avantaj.Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de c
HIPAC ROMANIA SRL

Area Sales Manager (en Gross)


Candidatul ideal Rolul tau :Suntem în căutarea unui Responsabil / Manager de Proiect pentru dezvoltarea afacerilor în sectorul en-gross. Veți fi responsabil de planificarea, organizarea și implementarea strategiei de creștere a afacerii.Principalele obiective includ identificarea și exploatarea noilor oportunități de afaceri în piețe noi, atât înRomânia, cât și în Europa, identificarea zonelor de creștere, tendințele pieței, clientela potențială,produsele și serviciile; construirea relațiilor pe termen lung cu clienții și partenerii de afaceri noi,poziționarea strategică a companiei și creșterea vânzărilor.Calificări și competențe necesare: Studii superioare finalizate Experiență solidă în managementul vânzărilor, marketing, management strategic și planificarede afaceri, preferabil în domeniul en-gross Abilități dovedite în managementul de proiect (definirea obiectivelor, planificare, gestionareariscurilor și bugetelor) Capacitate de cercetare și analiză strategică pentru evaluarea
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL

Area Sales Manager – Echipamente Si Consumabile Medicale


Candidatul ideal experiență în vânzări, de preferință în domeniul medical; cunoașterea procedurii de achiziții publice; cunoașterea limbii engleze scris/vorbit – constituie un avantaj excelente abilități de comunicare si lucru în echipă; permis de conducere auto categoria B; disponibilitate pentru deplasări frecvente; studii superioare; cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point).Descrierea jobului Principalele responsabilități reprezintă imaginea companiei și implementează strategia de vânzări a companiei în domeniul în care activează; participă împreună cu echipa de sales support la întocmirea documentației pentru licitațiile publice; se deplasează de la sediul firmei cu oferta si documentația, pentru a promova si prezenta produsele din portofoliul firmei; realizează oferte, încheie contracte cu clienții și urmărește derularea acestora; se preocupă permanent de familiarizarea cu caracteristicile tehnice specifice echipamentelor din portofoliul companiei; participă la evenimen
TEHNOPLUS MEDICAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 137 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.