Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

51 Locuri de Munca Administrative Officer in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

51 Locuri de Munca Administrative Officer in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Rolul postului gestionarea produselor finite in cadrul morii si a ambalajelor de transport aferente în scopul efectuarii operatiunilor de livrare. Candidatul ideal are:Capacitatea de operare în sistemul informatic de gestiune;Usurinta in lucru cu cifrele. Responsabilități și sarciniReceptioneaza materiile prime;Primeste in gestiune si depoziteaza produsele finite realizate in cadrul morii de grau;Livrează produsele finite pe baza planificării si documentelor premergătoare livrării;Intocmeste rapoartele solicitate si participa la inventarierea produselor. Descriere companieS.C. PAMBAC S.A. este unul dintre principalii producători naționali din domeniul morărit , panificație, lider pe piață de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Gata și Flavora.
Pambac SA

Asistent Vanzari Jysk Bacau 1


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Bun venit în echipa noastră în continuă creștere!Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane pentru a se alătura echipei noastre dinamice din cadrul companiei IDEAL FEROLUC.Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre de conducere și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei. Dacă te pasionează dezvoltarea personală și profesională a angajaților, gestionarea eficientă a proceselor de recrutare și crearea unui mediu de lucru productiv, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi.Descrierea jobului Responsabilități principale:Asistență în coordonarea programelor, programărilor și aranjamentelor de călătorie pentru manageri.Coordonare și organizare a întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor.Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor la cerere.Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și coresponde
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Autoparc - Bacau


Candidatul ideal S.C. Snack-Trade S.R.L, marca comerciala ,,BANZAI,, angajeaza gestionar parc auto pentru filiala Bacau.Compania GARANTEAZA salariu decent + bonuri de masa, faciliatate program flexibil in dependenta de necesitate. (contract de munca fulltime)Descrierea jobului Cerinte:*permis de conducere cat. "B". (obligatoriu)*responsabilitate*reparatii minore (schimb becuri, sigurante)*verificare periodica la ulei, lichid frana, antigel, lichid servodirectie.*intocmirea proceselor de predare primire, verificare.*monitorizarea reparatiilor in servis.*organizare*gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
SNACK-TRADE SRL

Asistent Farmacist - Dr.​max Bacau


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Bacau!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperi
DR.​MAX S.​R.​L.​

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Gestionar Depozit Congelate


Candidatul ideal TINERVIS GROUP SRL, producator de produse de panificatie si patiserie congelata recruteaza un Gestionar Depozit (produse congelate).Esti o persoana energica, ambitioasa si cu dorinta de munca?Daca raspunsul este "da", atunci vrem sa te cunoastem!Avem nevoie de tine daca indeplinesti urmatoarele criterii: Competente de utilizare si operare PC, Internet, E-mail; Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Persoana organizata. Atentie la detalii,abilitati de comunicare. Atitudine pozitiva, constructiva, orientata catre client si rezultate; Foarte bune abilitati de vanzare, comunicare si organizare; Capacitatea de a lucra in echipa si de a-i motiva pe cei din jur.Candidatul Ideal Nivel de studii: Medii Experienta minim 1 an in coordonarea unei echipe. Spirit practic, memorie vizuala buna. Integritate fizica. Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea facturilor de produse in gestiune Se asigura de intrarea s
TINERVIS GROUP SRL

Gestionar/​coordonator Sectie Mobilier


Candidatul ideal OrganizatDisciplinatPunctualDeschis la lucrul in echipa (si la cafea si la proiecte)Descrierea jobului Responsabilitati (preluare din fisa postului)- gestionarea stocurilor de materii prime si accesorii- comunicarea cu departamentul de achizitii pentru completarea stocurilor- pregatire accesorii/materiale pentru comenzi- verificare integritate comenzi- preluare materiale furnizori- suport pentru echipele de lucru- gestionare prezenta personal(fisa postului cuprinde toate activitatile/actiunile specifice postului)Beneficii- salariu 3000 - 4000 net (in functie de experienta)- program fix 8:00 - 17:00, nu se lucreaza in week-end- pauza de masa 12:00 - 12:30- zile nationale libere platite- 21 zile concediu + zi de nastere libera platita- prime de sarbatori- mediu de lucru prietenos, colectiv tanar
FORMAP INVEST SRL

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orangedetii echipament personal.Atuncite asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1043 de salarii introduse în Salario: 3228 RON/Luna

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Bacau,​ Timisoara


Candidatul ideal Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos, plin de magie si mereu pregatit sa accepte noi provocari; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Card tichete de masa; Prime
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Agent Vanzari Back Office/​teren


Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Bacau


Candidatul ideal Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value! Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos, plin de magie si mereu pregatit sa accepte noi provocari; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Card tichete de masa; Prim
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Asistent farmacist in Iasi si Bacau


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam:Studii de specialitate finalizate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie);Pentru asistentii cu experienta, aviz de libera practica, avizat pe anul in curs;Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva;Amabilitate si empatie fata de pacienti;Capacitate
Farmacia Dona

Asistent Manager Proiect Constructii


Candidatul ideal Rolul tau:Asistent Manager Proiect Constructii pentru constructii de hale pe structuri metalice si debeton la cele mai inalte standarde, pentru diferite aplicatii: hale industriale, centre comercialesi de retail,mall-uri.Cunostinte si calificari necesare: Studii superioare tehnice finalizate – domeniul constructiilor civile si industriale constituie un avantaj, Cunostinte avansate de operare PC, Autocad constituie avantaj, Permis de conducere categoria B, Capacitatea de organizare si prioritizare, Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, Rigurozitate si atentia pentru detalii, Disponibilitate la deplasari, Cunostinte de management.Experienta de munca: Experienta specifica relevanta in gestionare de santiere.Descrierea jobului JOB-ul tau | Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la: Analiza documentelor si a datelor de intrare (contractul de executie, proiectul, caietele de sarcini etc), Identificarea materialelor si echipamentelor principale c
HIDROIZOLATII REM S.​R.​L.​

Asistent farmacist in Iasi si Bacau


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam:Studii de specialitate finalizate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie);Pentru asistentii cu experienta, aviz de libera practica, avizat pe anul in curs;Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva;Amabilitate si empatie fata de pacienti;Capacitate
Farmacia Dona

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Depozit Bacău


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta relevanta pe o pozitie similara; Bune cunostinte de operare PC; Adaptabilitate si perseverenta; Integritate si rabdare; Meticulozitate; Punctualitate si seriozitate; Autorizatie ISCIR (de preferat).Descrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Vei înregistra în sistemul informatic toate mişcările de recepţie/livrare a mărfii; Vei verifica mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti; Vei verifica documentele la introducerea NIR-ului şi vei semnala eventualele neconcordanţe; Împreună cu șeful de depozit vei răspunde de cantitatea și calitatea tuturor produselor și materialelor aflate în gestiune, etc.
TRUTZI SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Arad, Bacău, Baia Mare, Craiova, Dej, Huși, Oradea, Roman, Suceava, Târgu Mureș, Timișoara și Turda.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 51 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.