Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

48 Locuri de Munca Administrative Officer in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

48 Locuri de Munca Administrative Officer in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Esti organizat, atent la detalii, iti place sa lucrezi in echipa si ai autorizatie ISCIR?Aplica pentru postul de GESTIONAR. Cerinte:Disponibilitatea de a lucra in 4 schimburi;Cunostinte de operare PC si programe Office (SAP prezinta avantaj);Autorizatie ISCIR valabila. Beneficii:Salariu negociabil in functie de experienta;Tichete de masa;Diverse bonusuri si sporuri;Prima de angajare;Transport asigurat pe diverse rute din Brasov, Prahova si Covasna;Posiblitatea de colaborare pe termen lung. Cum ne cunoastem?Sunati la numarul de telefon afisat
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Suport Vanzari,​ Back Office


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui SUPORT VANZARI, BACK OFFICE dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre.Daca ai urmatoarele competente : Engleza - nivel mediu; Studii superioare – economice sau tehnice; Cunostinte minime - desen tehnic (va fi considerat un avantaj) ; Cunostinte de baza - Microsoft Office ; Experienta in domeniul vanzarilor B2B (va fi considerata un avantaj); Excelente abilitati de comunicare si relationare;Daca te consideri o persoana: Deschisa , extrovertita Proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Organizata ; Atenta la calitatea muncii prestate;Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea ? Asigura suport pentru echipa din Departamentul Comercial cu scopul de a realiza comunicarea cu clienții și de a răspunde solicitărilor acestora; Furnizarea de informatii privind produsele si serviciile companiei; Pregatirea, intocmirea si transmiterea ofertarii; Mentinerea relatiei cu clientii in procesul de vanzare si post-vanzare; Asigura supor
DDCA ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cooperantă, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Gestionar depozit, în cadrul departamentului Gestiune și livrări.Cerințe:♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;♦ Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;♦ Atenție sporită la detalii;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilități:♦ Susținerea activității de livrare prin pregătirea și expedierea produselor împreună cu documentele specifice: Preluarea comenzilor și eliberarea facturilor aferente; Emiterea avizelor de expediție; Pregătirea produselor, respectând termenul de timp; Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru; Arhivarea documentelor justificative.♦ Gestionarea stocului fizic de produse, prin eficientizarea spațiului de depozitare;♦ Actualizarea constantă a stoculu
LIAMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Lucrator Gestionar (depozit Harman)


Candidatul ideal Daca ai mai lucrat intr-un depozit si esti familiarizat cu Word, Excel si Outlook, deja suntem prieteni. Faci si economie la bugetul de sala cand alegi sa lucrezi cu noi, ca manevrezi zilnic colete. Nu sunt exagerat de grele, dar se aduna pe parcursul unei zile si te ajuta sa ai conditie fizica buna. De exemplu cam cel mai greu produs care se manevreaza zilnic este hartia de copiator care are 12,5 kg/cutie.Stii si tu ca ai vrea sa ti se livreze ieri chestiile pe care le comanzi, daca se poate. Cam asa isi doresc si clientii nostri si, ca sa putem oferi servicii prompte, am decis sa introducem si schimbul 2. Totusi, e in stilul Brand – un schimb 2 relaxat, de la ora 12:00 la 20:30. Practic, sunt zilele alea in care dormi pana tarziu si tot ajungi la timp la job. Bineinteles ca iti si asiguram transportul, pentru ca tu sa nu pierzi timp pe drum si nici sa nu ai cheltuieli suplimentare.Am fi extra bucurosi daca ai autorizatie de stivuitorist (ISCIR), dar nu e musai – te a
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Asistent Vanzari Brasov


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonuri de masa;• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Manager care să aducă un strop de creativitate in echipa noastra, cu energie pozitiva si cu capabilitatea de a găsi solutii noi intr-un mod independent!Candidatul ideal:- Studii medii sau superioare- Limba engleza nivel mediu - avansat- Constituie avantaj experienta in domeniul vanzarilor- Energic, dinamic, bune abilități de comunicare și negociere.- Ambiție, gândire pozitivă și dorintă de performanță;- Creativitate, spirit de inițiativă, orientat spre rezultate și atingerea obiectivelor propuse;- Capacitatea de a jongla cu multiple sarcini, de a le planifica, organiza și de a menține un zâmbet pe buze.- Un suflet aventuros și o minte deschisă către provocări noi.- Cunoștinte de operare PC – Word, Excel, navigare internet;- Experienta in marketing si e-commerce reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati administrative:- Maestru al Organizării: Asistentul Manager va fi arhitectul care pune bazele și fundația pentru o zi de
OLSTRAL HPT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana cu bune abilitati de comunicare si cunostinte operare PC.Descrierea jobului Comunicare telefonica si directa cu clientii si colaboratorii firmei.Operare pe PC.
MENTOR INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 419 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Descriere Post: Asistent Manager- cunoașterea foarte bună a limbii engleze;- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- atitudine pro activă în rezolvarea situațiilor neprevăzute- dorința de a învață și de a se dezvolta continuu- capacitate de a lucra eficient atât independent, cât și în echipăPoate constitui un avantaj orice experiența anterioară în domeniul medical.Descrierea jobului Responsabilități:- Menținerea relației cu pacienții telefonic și prin email- Programarea consultațiilor- Asigurarea comunicării între pacienți și medicii cabinetului (întrebări din partea pacienților, reprogramări, alte probleme specifice)- Menținerea relației cu parteneri, furnizori de consumabile și servicii- Monitorizarea stocurilor de consumabile necesare activităților clinicii: specifice pentru fiecare echipament medical, medicamente, reactivi medicali, materiale sanitare, materiale de curățenie, articole de birotică;
THERAMED HEALTHCARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4113 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Lucrător Gestionar (depozit Hărman)


Candidatul ideal Daca ai mai lucrat intr-un depozit si esti familiarizat cu Word, Excel si Outlook, deja suntem prieteni. Faci si economie la bugetul de sala cand alegi sa lucrezi cu noi, ca manevrezi zilnic colete. Nu sunt exagerat de grele, dar se aduna pe parcursul unei zile si te ajuta sa ai conditie fizica buna. De exemplu cam cel mai greu produs care se manevreaza zilnic este hartia de copiator care are 12,5 kg/cutie.Stii si tu ca ai vrea sa ti se livreze ieri chestiile pe care le comanzi, daca se poate. Cam asa isi doresc si clientii nostri si, ca sa putem oferi servicii prompte, am decis sa introducem si schimbul 2. Totusi, e in stilul Brand – un schimb 2 relaxat, de la ora 12:00 la 20:30. Practic, sunt zilele alea in care dormi pana tarziu si tot ajungi la timp la job. Bineinteles ca iti si asiguram transportul, pentru ca tu sa nu pierzi timp pe drum si nici sa nu ai cheltuieli suplimentare.Am fi extra bucurosi daca ai autorizatie de stivuitorist (ISCIR), dar nu e musai – te a
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Gestionar Depozit Materii Prime Si Produse Finite


Candidatul ideal Gestionar Depozit Materii Prime si Produse FiniteCerinte: Studii Medii sau Postliceale sau SuperioareExperienta: minim 2-5 ani in activitatea de gestiune profil constructii metalice Descrierea jobului Atributii si responsabilitati ale postului: Gestiune Materii Prime si Produse Finite care concura la realizarea produsului din cadrul sectiilor de productie ● Receptioneaza si asigura conditiile de conservare pe timpul depozitarii a produselor primite in depozitul de produse finite si a materiilor prime ; ● Efectueaza si receptioneaza produsele finite si a materiile prime,se va face cantitativ la preluare sau intrare in depozit ; ● Asigura primirea, descarcarea, evidenta produselor finite si a materiilor prime ● Opereaza in stoc miscarile de produse materii prime ; ● Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; ● Efectueaza , ori de cate ori este nevoie, inventarul produselor finitemateriilor prime si raporteaza rezultatele ; ● Participa activ la operatiunile de
ENERGOSTEEL ART S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Oradea,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Agent Vanzari Back Office/​teren


Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Căutam noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru, inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Program flexibil, adaptat nevoilor tale Contract de munca pe perioada nedeterminata Un colectiv tanar si gata de a te ajuta in orice moment
DECIMAS RUM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1034 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
DIACONU AGRIPLANT SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Esti asistent medical generalist cu sau fara experienta si iti doresti sa lucrezi in domeniul stomatologiei?!Ne dorim sa ai:- studii postliceale sau superioare in domeniul asistentei medicale;- personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- disciplina, organizare si responsabilitate in activitatile zilnice;- bune abilitati de comunicare si relationare cu pacientii si echipa medicala. Descrierea jobului - Pregatirea materialelor si instrumentelor necesare tratamentelor dentare;- Dezinfectarea si sterilizarea instrumentelor stomatologice;- Pregatirea cabinetului stomatologic pentru desfasurarea optima a actului medical;- Utilizarea si intretinerea corecta a aparaturii existente in cabinet.Programul de lucru este:Luni- Vineri- schimbul I - 07:30-15:30;- schimbul II - 14:30-22:00.Se lucreaza si in weekend ocazional.Detalii referitoare la pachetul salarial se discuta in cadrul interviului.Asteptam cv-ul tau si sa ne cunoastem in cadrul unui interviu.
E.​S.​ GARANTI DENTISTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 2906 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Medical Spital


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima. Regina Maria isi mareste echipa si este in cautare de asistenti medicali pentru urmatoarele sectii:AmbulatoriuChirurgie CardiovascularaPediatrieTerapie Intensiva NeonatalaMedicala/Cardiologie Chirurgie generalaNeonatologieFertilizare in VitroGastroenterologieAnestezieTerapie IntensivaObstetrica GinecologieBloc OperatorCamera de Garda Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului;Vei prelua si identifica pacientul pe sectie si ii vei asigura acomodarea în rezerva;Vei completa corect si complet pl
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Manager Coffee Shop


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru funcția de asistent manager de coffee shop , ne dorim să fie pasionat de industria cafelei și să manifeste o atitudine proactivă în gestionarea locatiei. Acesta trebuie să aibă o experiență semnificativă în domeniul serviciilor alimentație și în gestionarea unităților alimentare, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare.Abilitățile de leadership sunt esențiale, având capacitatea de a motiva echipa pentru a atinge obiectivele stabilite și pentru a asigura un nivel înalt de servicii pentru clienți. Un bun asistent manager de coffee shop trebuie să fie orientat spre rezultate, să aibă abilități puternice de luare a deciziilor și să fie capabil să gestioneze eficient stocurile, programul de lucru și bugetul unității.De asemenea, comunicarea eficientă, abilitățile interpersonale și o atitudine prietenoasă sunt esențiale pentru a crea un mediu plăcut pentru clienți și angajați.Descrierea jobului Responsabilitati generale:
S.​S.​D HORECA SRL

Asistent Manager Coffee Shop


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru funcția de asistent manager de coffee shop , ne dorim să fie pasionat de industria cafelei și să manifeste o atitudine proactivă în gestionarea locatiei. Acesta trebuie să aibă o experiență semnificativă în domeniul serviciilor alimentație și în gestionarea unităților alimentare, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare.Abilitățile de leadership sunt esențiale, având capacitatea de a motiva echipa pentru a atinge obiectivele stabilite și pentru a asigura un nivel înalt de servicii pentru clienți. Un bun asistent manager de coffee shop trebuie să fie orientat spre rezultate, să aibă abilități puternice de luare a deciziilor și să fie capabil să gestioneze eficient stocurile, programul de lucru și bugetul unității.De asemenea, comunicarea eficientă, abilitățile interpersonale și o atitudine prietenoasă sunt esențiale pentru a crea un mediu plăcut pentru clienți și angajați.Descrierea jobului Responsabilitati generale:
S.​S.​D HORECA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii; Experienta pe un post similar; Cunostinte de operare in programe de gestiune; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Atestatul de Stivuitorist constituie un avantaj.Descrierea jobului Receptia cantitativa si calitativa a componentelor; Pregatirea materialelor pentru departamentul de electronice; Inregistrarea in programul de gestiune a componentelor receptionate; Gestionarea corecta a stocurilor; Participarea la inventarele prestabilite; Activitati de manipulare a marfii in depozit.
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Muncitor Necalificat - Etichetator /​ Ajutor Gestionar Brasov


Candidatul ideal Angajam Muncitor necalificat -etichetator/manipulant DEPOZIT ( depozit Produse Cosmetice si ingrijire casa)Cerinte:• Corectitudine, seriozitate, atentie la detalii.• Atestat ISCIR - este un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Manipulare marfa; Etichetare produse cosmetice si detergenti; Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei. pregatire comenzi Venituri nete minim 2.500 RON/lunaIncepand cu luna 4 salariul Net de 2600 Ron + 600 Ron bonuri de masa iar incepand cu anul 2, doua din urmatoarele benficii :- pensie facultativa- asigurari de sanatate- servicii turistice- abonament sport+ al 13-lea salariu + prima de Paste + prima de Craciun
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 48 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.