Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

909 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

909 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator/​office Manager


Candidatul ideal Join UP! keeps moving with the travel industry transformation. Moreover, we aspire to make travel affordable to everyone! We continue to extend our geography into European countries and have interesting job opportunity in our team in Romania, Bucharest.We announce the opening position of Administrator, Romania, Bucharest. We expect that our new team member has:Higher education Good communication skills, in the Romanian Language Office – word, excel - middle /high level Power Point – middle/high level Knowledge of English level B1 Descrierea jobului In this position, your main responsibilities would include:​ Maintenance: Oversee the maintenance of the office space and coordinate necessary repairs. Ensure a safe and clean working environment. Mailing: Handle incoming and outgoing mail efficiently. Manage courier and shipping services as needed. Supplies: Procure and manage office supplies, ensuring adequate stock levels. Monitor and control office expenses related to su
JOIN UP RO S.​R.​L.​

P3 Administration Officer


Candidatul ideal You already know what matters: building your career.You’re already here. This is your opportunity to take the next step in your career.Why do we want you?Because you are: Flexible and able to think outside the box Organized and analytical/ details oriented Able to perform in a routine and stressful environment Customer oriented & a team player Independent, show the ability to solve problems Result oriented Flexible, can do attitude, positive attitudeAnd because you have: Good technical skills (including AS400 Knowledge) Attention to details (accuracy) & Analytical mindset The problem solving ability You are familiar and enjoy working with regulatory and compliance stuff Ability to learn and apply new procedures Change oriented Collaboration skillsDescrierea jobului What are you actually going to do? Deliver internal reports Deliver Regulators reports Performs the contractual changes according to the requests received from the participants/companies Daily contacts with
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Administrative Officer Imm


Candidatul ideal Candidatul Ideal Experienta in institutii financiar-nebancare si bancare si vanzari catre persoane juridice de minim 2 ani; Experienta in analiza documentelor financiare ale persoanelor juridice. Portofoliul propriu de clienti reprezinta un atu; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Studii medii sau superioare finalizate; Atent la detalii si organizat; Permis auto si autoturism propriu pe care este dispus sa il foloseasca in interes de serviciu Disponibilitate pentru activitate de teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Descrierea jobului Reprezentarea companiei in relatia cu antreprenori; Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Oferirea de consultanta si suport clientilor in
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Farmacist sau asistent pentru tura de zi sau tura de noapte


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4500 până la 6500 LEI pe lună
Candidatul Ideal-experienta in domeniul farmaceutic- corectitudine- cunoastere buna a medicamentelor si interactiunilor medicamentoase- spirit de lucru in echipa- dorinta de a ajuta oamenii sa isi imbunatatesca starea de sanatate Descrierea jobuluiResponsabilitati:-asigurarea ca pacientul sa primeasca corect tratamentul- consilierea pacientului- gestionarea inventarului si sticurilor Beneficii:- salarii foarte bune- posibilitate de avansare- mediu placut de lucru- beneficii suplimentare Descrierea companieiSuntem o farmacie independenta, cu o vechime ce se intinde pe doua generatii de farmacisti. Suntem pasionati de ajutorul oferit pacientului si ne dorim sa mentinem in farmacie o atmosfera placuta de lucru, calduroasa in care sa ne orientam si spre nevoile personalului. Promovam atmosfera de echipa din cadrul farmaciei si incurajam initiativa si inovatia din cadrul farmaciei. De asemenea ne dorim ca performantele si contributiile angajatilor sa fie recompensate adecvat si impreuna sa
FARMACIA M SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.Candidatul Ideal:- Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;Cunoștințe avansate Office: Word
Eadoris Romania SRL

Asistent Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Ce căutăm: Orientare spre rezolvarea problemelor si gasirea de solutii potrivite pentru fiecare situatie in parte;Persoana implicata, atenta la detalii, care sa inteleaga si sa respecte procedurile companiei;Sa poata comunica clar si concis, atat in scris cat si verbal; sa isi asume responsabilitatea postului si a activitatilor zilnice;Persoana flexibila si care poate lucra atat în echipa precum si indiviual;Studii superioare finalizate sau Master în curs (reprezintă avantaj Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune, Ceccar);Experiența in domeniu cel putin 2 ani;Cunostinte avansate a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);Engleza - nivel mediu;Cunostinte SAP reprezinta un avantajAlte cursuri si certificări relevante pentru pozitie reprezinta un plus Cu ce te vei ocupa:Inregistrarea extraselor bancare in sistemul contabil SAPReconcilierea platilor cu facturile aferente in cazul diferentelor sesizateComunicarea cu reprezentantii bancii in cazul difere
Lagardere Travel Retail SRL

Asistent manager,​ part-time,​ zona Gheorghe Sincai,​ Sector 4


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2000 LEI pe lună
Descrierea postuluiNoi suntem o firma ce activeaza in domeniul imobiliarelor si cautam un nou coleg/a care sa indeplineasca urmatoarele:-cunoastere limbii engleze la nivel conversational (obligatoriu)-competente digitale (Word, Excel)-dorinta de invatareJobul presupune scanarea de documente, redactarea documentelor, plata facturilor, preluare apeluri telefonice, preluarea e-mail-urilor , transmiterea index-urilor pentru gaz si curent, mentinerea relatiilor cu clientii, rezolvarea diferitelor situatii ce pot aparea, etc.Experienta nu este obligatorie dar constituie un avantaj, suntem dispusi sa te invatam tot ce trebuie sa stii.Programul de lucru este part-time de la 9:30-14:00, salariu atractiv cu posibilitati de avansare.
AKTINIUM ISRAEL CONSTRUCTION INVESTMENT SRL

Asistent Manager - limba germana


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 7000 LEI pe lună
CAUTAM Asistent Manager Descrierea jobului:   Asistenta generala si sarcini de secretariatPlanificarea administrativa si organizatorica a zilei de lucruPlanificarea si pregatirea sedintelor si a calatoriilor in interes de serviciuSustinerea superiorului in administrarea corespondentei interne si externeCoordonarea unor proiecte propriiPunct de legatura interdepartamentala in pregatirea si implementarea proiectelorProtocolarea sedintelor Candidatul ideal:Studii superioare finalizate, de preferat stiinte economiceCunostinte foarte bune MS Office (Outlook, Word, PowerPoint si Excel)Mod de lucru structurat si autonomAbilitati dezvoltate de comunicare si organizareInitiativa, flexibilitateAtitudine proactiva, dorinta de a invataCunostinte de limba germana, alte limbi reprezinta un avantajCarnet de conducere categoria B Oferta noastră:Pachet salarial atractivProgram flexibilMediu de lucru plăcut sigur și motivantScolarizare complexă în cadrul unei echipe motivat
Yoko Midori Recruitment SRL

Asistenta stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 4000 LEI pe lună
Descrierea postului: asistent pentru stomatologie generala cu minim 3 luni experienta, cu disponibilitate de a invata chirurgie dento-alveolara, implantologie, radiologie retroalveolara Cerințele postului: punctualitate, spirit organizatoric, dorinta de perfectionare, lucru in echipa Responsabilitățile postului: pregatirea si asistarea la manoperele terapeutice, completare foi observatie, sterilizare Salariul este in functie de nivelul de pregatire si vechimea in stomatologie
Avangarde Dent SRL

Asistent medical generalist sectie - cardiologie


Companie verificată
Aplica rapid
Spitalul Angiomedica angajeaza:Asistent medical generalist sectie Cerințe:Pentru acest rol ai nevoie de: -experienta de lucru relevanta minim 1-2 ani;-atitudine proactiva, pozitiva si profesionala;-aptitudini bune de comunicare;-capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate. Responsabilități:Vei avea urmatoarele responsabilitati:-efectueaza proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;-respecta regulile legate de circuit si echipamente;-asista echipa de medici;-monitorizeaza functiile vitale ale pacientului. Spitalul ofera:program de lucru full-time;contract de munca pe perioada nedeterminata
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 5 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Asistent comercial


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutram pentru clientul nostru, o companie cu capital strain, care activeaza in industria producatoare de mobila, un Asistent Comercial. Sediul companiei se afla la 5 min. de Metrou Universitate Candidatul ideal: - Bune abilitati de comunicare atat in scris cat si verbal, atenta la detalii;- Calma si matura;- O conditie esentiala este cunoasterea perfecta scris si vorbit a limbiilor franceza si engleza,- cunoastinte Ms. Excel nivel mediu-avansat, Responsabilitati: - Preluarea comenzilor pe Email de la clienti si introducerea acestora in sistem;- Transmiterea comenzilor catre fabrica pentru lansarea in productie;-Mentinerea legaturii cu clientii prin mail si telefon privind comenzile in curs sau alte informatii necesare;- Intocmirea actelor necesare pentru facturare in momentul livrarii;- Traduceri aferente detaliilor din comenzi sau alte documente;- Situatii excel;- Participarea la targuri internationale sau interne daca este cazul (Paris, Koln, Milano, Bucuresti, etc.) Program de lu
HRVIZER SRL

Asistent Medical Debutant


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Căutăm tineri absolventi ai scolii postliceale de Asistenti Medicali pentru poziția de Asistent Medical Generalist. Daca esti o persoană empatica, cu excelente abilitati de comunicare, orientata catre nevoia pacientului, responsabila, organizata si deschisa la a te dezvolta, te asteptam in echipa noastra.Job-ul este in cadrul unei clinici private specializata pe Dermatologie. RESPONSABILITATIPregateste cabinetele medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei;Pregateste pacientul pentru interventia medicalaPregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicaleRecolteaza probe pentru diverse analize medicale;Efectueaza proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;Sterilizeaza instrumentele si a materialele,Asigurara conditii igienico-sanitare generale la locul de munca, precum si asigurarea conditiilor necesare desfasurarii tratamentelor si recoltarilor. PROFILStudii de speciali
UNITY CONSULTING SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Cautam asistent medical generalist care sa adere la valoriler companiei, care sa promoveze brandul si serviciile El Med Clinic, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa:Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate;Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR;Ai asigurarea malpraxis valabila;Ai simt ridicat de responsabilitate;Ai cunostinte MS Office;Faci fata situatiilor stresante;Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate;Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Descrierea jobuluiDe ce sa lucrezi la El Med Clinic?Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului;Iti promitem ca nu te vei plictisi;Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala;Te vei dezvolta profesional si personal;Poti avansa in cariera;Iti poti aduce contributia la dezvoltarea com
EL MED CLINIC SRL

Asistent Medical | TruMed


Companie verificată
Aplica rapid
Ce urmează să faci?Program full timeAnalizarea stării și a simptomelor pacientuluiMăsurarea și înregistrarea funcțiilor vitaleIdentificarea problemelor de îngrijire a pacientuluiPregătirea pacientului pentru examinări și recoltăriEfectuarea recoltărilor  Elaborarea și implementarea planul de îngrijire sau implementarea planului de îngrijire recomandat de medic (în funcție de solicitare și natura afecțiunii)Evaluarea și monitorizarea progresului pacientuluiCompletarea fișelor de tratament și raportul de progres a pacientului Cum arată candidatul ideal pentru noi?absolvent al școlii postliceale sau al facultății de asistenţi medicalidomiciliat in Bucuresti / Ilfovîi face plăcere să fie pe terenapreciază munca în echipăcomunică eficient are permis de conducere categoria Bîi place să ofere asistențărespectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali respectă programul de muncăpoartă echipamentul de protecție și uniforma TruMed Care sunt beneficiile pe care le ofe
SIRBU MED SRL

Asistent Medical Coordonator


Companie verificată
Aplica rapid
Asistent Medical Coordonator Locatie: Spital Wellborn Baneasa (Promed System) Cerinte:- Minim 5 ani experienta pe un post similar;-Atentie la detalii, bune abilitati de lucru in echipa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Internet); Principalele responsabilitati:-coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea asistentilor medicali si deleaga sarcini acestora;-controleaza si evalueaza periodic calitatea activitatii asistentilor medicali si a altor categorii de personal cu pregatire medie sanitara si elaboreaza programe si propuneri de imbunatatire a acesteia;- stabileste necesarul si continutul programelor de perfectionare pentru personalul din subordine;-controleaza si evalueaza periodic activitatea personalului din subordine, propune si participa la acordarea calificativelor profesionale, pe care le avizeaza;-stabileste necesarul de personal, asistenti medicali si alte categorii de personal cu pregatire medie sanitara si face parte din comisia de concurs privind anga
Promed System SRL

Asistent medical neonatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Asistent Medical NeonatologieSuntem în căutarea unui asistent medical dedicat și pasionat de îngrijirea nou-născuților pentru a se alătura echipei noastre de neonatologie. Dacă sunteți o persoană empatică, atentă la detalii și dornică să contribuiți la îngrijirea și dezvoltarea copiilor în primele lor zile de viață, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră.Locatie: Maternitatea Wellborn Militari, Str Dezrobirii Sector 6. Responsabilități:Asigurarea îngrijirii și monitorizării constante a nou-născuților în unitatea de neonatologie;Administrarea medicamentelor și a tratamentelor prescrise de medici;Monitorizarea semnelor vitale și a stării generale a nou-născuților;Asistența în procedurile medicale și intervențiile necesare;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și confortabil pentru nou-născuți;Consilierea și sprijinirea părinților în îngrijirea și alimentația nou-născuților;Documentarea și raportarea corectă a evoluției și intervențiilo
Promed System SRL

Mecanic auto si Asistent Mecanic Auto pt Service Camioane Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Compania Eurodealer Parts - Service Camioane in Bucuresti - zona Militari, Preciziei, autorizata RAR, partener WABCO - cauta MECANICI AUTO cu experienta, precum si ASISTENTI MECANICI AUTO fara experienta.Persoana comunicativa, deschisa, serioasa, punctuala, atitudine pozitiva.Pentru candidatii din provincie asiguram cazare in Bucuresti! Responsabilitati:- executarea lucrarilor de reparatii si mentenanta- rezolvarea problemelor de natura mecanica- dorinta de invatare permanenta. Beneficii:- venituri atractive;- conditii foarte bune de lucru;- loc de munca stabil;- oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei;- locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari.- colectiv tanar, dinamic;- scule speciale de lucru si echipamente, softuri specializate. Doar candidatii potriviti vor fi selectati pentru interviu.
Eurodealer Parts SRL

Back Office Assistant - Departament Financiar


Candidatul ideal Pentru cine recrutam: Partenerii nostri au sediul in zona Primaverii (metrou Aviatorilor), sunt activi pe piata din Romania din 2017 si sunt specializati in intermedierea de bunuri cu origine din Asia.Sansele sunt de partea ta daca: Ai minim 1 an experienta pe un post similar, de preferat in zona de comert online/ back office. Esti familiarizat cu un soft de facturare. Ai intocmit diverse situatii/ rapoarte in programul Excel. Ai minim studii medii absolvite. Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: Salariul fix net este de 4000 RON. Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30 (cu optiunea de modificare a intervalului), cu o jumatate de ora pauza de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile). In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.Schita zilei de munca
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Office Manager /​ Secretara


Candidatul ideal studii superioare, dе preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii, cunoaşterea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit) Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking.Descrierea jobului primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; realizarea necesarului de rechizite/consumabile/protocol si a comenzii aferente gestion
SC MARKETING IDEAL SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 909 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.