Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

860 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

860 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Departament Import


Candidatul ideal Abilitatea de a obține informații noi într-un timp scurt, Sa poata lucra independent și de asemenea, în cadrul echipei, Competențe solide de calculator (in mod deosebit Excel), Competențe de limba engleză la nivel avansat; Abilități în revizuirea și verificarea datelor, Comunicare și abilități interpersonale, Responsabil fata de sarcinile pe care le primeste si pe care trebuie sa le duca pana la capat in termenul fixat de superiorul direct.Descrierea jobului Verificarea cu furnizorul a statusului comenzilor pasate si confruntarea cu informatiile din sistemul de gestiune; Prioritizare comenzi conform termenelor de livrare; Transmitere situatiilor catre persoanele responsabile cu update-ul de livrare; Transmitere catre plata si urmarire a platii pentru comenzile ce urmeaza a fi incarcate; Stabilire zi de incarcare in colaborare cu departamentul de transport; Reactualizare permanenta a listei de incarcari; Se asigura de primirea documentelor de incarcare de la furnizori p
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a grupului de companii Deja Vu, cauta un nou coleg/a.Dacă esti o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, te încurajăm să aplici pentru postul de Asistent HR Admin . Aceasta poziție iti va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Candidatul ideal:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Experienta minima 1 an in domeniul resurselor umane.Cunostinte program Saga/Nexus, reprezinta un avantajFoarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție în îndeplinirea sarcinilor;Discreție; Descrierea jobului Responsabilitati:Preluarea si inregistrarea cererilor de eliberare adeverinte preluate de la fosti si actuali angajati;Consultarea informatiilor existente in arhiva
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal asistent medical cu generalist cu experienta in AMBULATORIU de specialitate ,cunoaste EASY medicalDescrierea jobului operatiuni curente in ambulatoriu de specialitate,recoltare probe biologice, completeaza fise ,intocmeste neesarul per cabinet medic,cunoaste notiunile de sterilizare instrumentar necesar in cabinete, alte activitati calificate ca asistent medicalbeneficii bonusuri
VICTORIA MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2751 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Vulcan


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Sinsay Afi Cotroceni & Drumul Taberelor


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!!Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere.Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva.Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca.Atentie distributiva, simt pentru detalii.Spirit organizatoric si de lucru in echipa.Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita.Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-endCapacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse.Responsabilitate si onestitate.Persoana entuziasta, pasionata de fashion.Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin.Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor.Aranjarea produselor in magazin, confo
LPP ROMANIA FASHION SRL

Consultant Vanzari /​ Gestionar


Candidatul ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari/Gestionar.Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 3 aniNe asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine!Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric.Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic si pentru lucru si in weekend si sa ai permis de conducere Cat.B.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe ra
OK CREDO CONS SRL

Asistent Vanzari Grand Hotel Continental


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca:Iti este usor sa comunici atat in limba roamana, cat si in limba engleza.Ai experienta in vanzari back office/ client service de cel putin 1 an.Ai o atitudine pozitiva si esti mereu cu zambetul pe buze. Vrem doar persoane care vad partea plina a paharului, pentru ca acesta este un principiu de viața pentru noi toti.Ești dispus sa inveti. Daca nu inveti, nu cresti, iar daca nu cresti, nici firma nu creste.Când ai o situatie de rezolvat, nu te opresti pana nu gasesti solutia.Descrierea jobului Mentine relatia cu clientii si asigura indeplinirea termenilor contractelor in derulare (atat de cazare, cat si de evenimente).Raspunde la solicitarile de oferta conform procedurilor interne.Asigura flow-up pentru toate activitatile desfasurate.Intocmeste rapoarte periodice.
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Gestionar Depozit Otel Beton


Candidatul ideal - persoana comunicativa, cu abilitati de organizare si coordonare;- cunostinte de gestiune si contabilitate primara in domeniul productiei, prezinta avantaj;- cunostinte de operare PC /MS Office (excel, Word, Outlook) nivel mediu;- cunostinte de operare intr-un soft de contabilitate, de preferinta ERP.- experienta in domeniul productiei de fasonat otel beton, plase sudate, vanzari produse metalurgice relevanta - de preferatDescrierea jobului - receptionarea si verificarea marfurilor in depozit;- organizarea livrarilor de marfuri din depozit catre clienti;- operarea documentelor de receptie, consum si livrare in sistemul de contabilitate Charisma ERP;- efectuarea lunara si anuala a inventarierii stocurilor de materii prime si materiale;- raportarea periodica, catre superiorii directi, privind situatia cantitativa a stocurilor.
BOGART STEEL SRL

Gestionar (magaziner) Santier


Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de munca plăcut și îți dorești să evoluezi într-o echipă tânără și dinamică?Perfect.Avem nevoie de tine ca și Contabil Gestiune în echipa TGC, pe care te poti baza.Cerinte:-Experienta de lucru in domeniul constructiilor;-Experienta de lucru in gestiunea marfii, realizarea inventarelor;-Absolvent de studii economice;-Cunostinte de contabilitate: facturi, bonuri de consum, NIR-uri;-Cunostinte de lucru in SAGA; WinMentor;-Disponibilitate de lucru pe santier;-Persoana sociabila si organizata;Descrierea jobului Responsabilitati:-Evidenta contabila a tuturor materialelor din depozit;-Coordonarea activitatii din santier a intrarilor si iesirilor pe baza comenzilor, facturilor, avizelor primite;-Intocmire Lista Necesar Materiale cu ajutorul sefului de santier; Transmiterea documentelor originale la sediu,Separa marfurile ce nu corespund calitativ, cantitativ sau valoric si interzice distribuirea lorIncarca/descarca/sorteaza marfurileAranjeaza produsel
TEHNOCLIMA GENERAL CONTRACTOR SRL

Gestionar Piese De Schimb Si Accesorii


Candidatul ideal Țiriac Auto București recrutează gestionar piese de schimb și accesorii, hai în echipă!Cerințele postului:- Minimum 1 an experiență pe o poziție similară;- Cunoștințele în domeniul auto (service, piese) reprezintă un avantaj;- Cunoștinte MS Office - nivel mediu;- Abilități bune de comunicare, lucru în echipă;- Atenție la detalii.Descrierea jobului - Descărcarea și recepționarea pieselor de schimb și a accesoriilor;- Operarea în stoc a mișcărilor de marfă (intrări, ieșiri);- Completarea documentelor justificative legate de stocuri;- Organizarea pieselor de schimb și accesoriilor în locurile special amenajate în magazie;- Verificarea permanentă și păstrarea în condiții optime a pieselor de schimb și accesoriilor;- Efectuarea demersurilor necesare pentru returul pieselor neconforme;- Realizarea periodică a inventarului la produsele din depozit.
TIRIAC AUTO SRL

Office Manager Loc De Joaca Pentru Copii


Candidatul ideal Locație: Aeva PlaygroundAeva Playground, un loc de joacă inedit dedicat copiilor și familiilor, caută o persoană entuziastă și dedicată pentru a se alătura echipei noastre creative si plina de entuziam, în calitate de Office manager Playgound .Candidatul ideal va fi o persoană punctuală, dinamică și dornică să creeze o experiență memorabilă pentru copii și familie.Cerințe:Experiență anterioară în lucrul cu copiii, în servicii pentru clienți sau în domeniul ospitalității este un avantaj;Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și clienții de toate vârstele;Atitudine pozitivă, energie și entuziasm pentru munca cu copiii și servirea clienților;Capacitatea de a lucra în echipă și de a rezolva eficient problemele care pot apărea în timpul activităților de joacă sau în servirea clienților;Absolvent/ă studii superioare;Persoană punctuală și muncitoare;Persoană dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă;Atentă la detalii și capabilă de a rămâne cal
ALEGRIA KIDS S.​R.​L.​

Asistent Comercial


Candidatul ideal - Persoana energica, amabila si voluntara- Studii economice sau de contabilitate- Cunostinte de contabilitate primara si gestiune- Engleza sau franceza fluent- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)- Cunoasterea programului de contabilitate WIZZCOUNT constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Perseverenta, corectitudine, implicare, flexibilitate, adaptabilitate- Capacitate de planificare si organizareDescrierea jobului Postul are drept scop asigurarea asistentei comerciale a 2 manageri de zona.- Realizarea de oferte catre clienti conform cerintelor managerilor de zona- Preluarea comenzilor si operarea comenzilor atat a clientilor cat si catre furnizori- Realizarea dispozitiilor de livrare pentru informare depozit conform comenzilor- Cautarea si contractarea de transporturi conform comenzilor- Emiterea de facturi catre clienti- Realizarea de exporturi- Introducerea in gestiune a facturilor si emiterea de facturi- Intocmirea
SODINAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent Vanzari pentru locatia din Militari, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat pentru viitorul nostru coleg, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta anterioara in domeniul auto reprezinta un avantaj;- capacitatea de asimilare si procesare rapida a informatiilor;- capacitatea de adaptare la schimbari si la situatii speciale;- capacitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- bune cunostinte de operare PC;- multitasking, atentie distributiva, atentie la detalii.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt: :- prezinta si promoveaza numele marcii in conformitate cu strategia de
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal Spring, Farmacia la Pret Mic angajeaza asistenti de farmacieCandidatul potrivit:Sa detina abilitati de comunicare si relationare;Empatie, atentie si implicare in relatia cu pacientul;Ofera ajutor, pasiune, zambet si respect;Detine diploma de asistent de farmacie si certificat de membru.Descrierea jobului Responsabiliati :Identifica si formuleaza recomandari privind nevoia de sanatate a pacientilor;Consilieaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse;Gestioneaza stocuri si urmareste termene de valabilitate ale produselor farmaceutice;Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.Oferim:Pachet salarial motivant, bonusuri diverse, traininguri de specialitate;Decontam cotizatia anuala, asigurare malpraxis;Cream un mediu armonios in care pregatirea profesionala se afirma;
SPRING FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare;- Student sau absolvent de studii superioare;- Cunostinte solide de operare PC - MsOffice, in special PowerPoint (nivel mediu-avansat);- Dorinta de perfectionare permanenta;- Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa;- Capacitate excelenta de organizare a propriei activitati;- Experienta intr-o companie de training constituie un avantaj.Descrierea jobului - Monitorizarea si actualizarea conturilor de social medaale companiei conform calendarului stabilit;- Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii a proceselor de consultanta si training;- Corespondenta si organizarea documentelor;- Gestionarea relatiei cu furnizorii pentru materiale necesare programelor de dezvoltare p
SFERA BUSINESS PARTNERS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Ești o persoană conștiincioasă, responsabilă și îți place să lucrezi în echipă?Atunci vino în echipa International Work Finder să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă din Asia, în România!Pentru Managerul nostru de Dezvoltare, căutăm un Asistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Dacă ai studii superioare (în curs sau finalizate), deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Asistent Manager sau experință pe partea de organizare, vânzare servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Urmărește îndeaproape activitățile derulate de Managerul de Dezvoltare și oferă suport acestuia.Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.Completează î
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3926 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Birou Asistenta Tehnica


Candidatul ideal Inginer Birou Asistenta TehnicaCautam noi colegi pentru proiecte de talie nationala si internationala.Pentru a ne trimite CV-ul tau, poti folosi si formularul de pe site-ul nostru www.leviatan.ro/companie sau ne poti scrie pe [email protected] asteptam in Echipa Leviatan!- Experiență in verificarea conformitatii in santier a lucrarilor executate in conformitate cu cerintele din proiect pe specialitati: arhitectura, structura si instalatii;- Cunoasterea si intelegerea cerintelor tehnice si normelor de proiectare pe specialitati in conformitate cu normativele si reglementarile in vigoare;- Intelegerea practica a etapelor tehnologiei de implementare si cunoasterea elementelor cheie ce trebuiesc verificate pentru asigurarea calitatii lucrarilor;- Cunoasterea documentelor necesare pentru asigurarea calitatii si trasabilitatii lucrarilor si materialelor puse in opera;- Capacitate de sinteza si de decelare a aspectelor cheie in procesul de executie a proiectelor;- Cunoas
LEVIATAN DESIGN SRL

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 860 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.