Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

158 Locuri de Munca Administrative Officer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

158 Locuri de Munca Administrative Officer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2000 LEI pe lună
Candidatul IdealSecretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. Job part-time (4 ore)Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate de multi-tasking bune abilitati de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca Descrierea jobuluiJob part-time 50 (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redac
TITAN DATA HUB VALLEY S.R.L.

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Diagnostikum Medical SRL-Laborator de analize medicale cauta asistenta medicala generalista pentru recoltari in laborator si receptie. Prezenta placuta, vorbitor de limba maghiara si romana.
DIAGNOSTIKUM MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3200 LEI pe lună
EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi (colegiu, malpraxis, avizari etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara. Salariu de la 2500 lei in mana.  Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)
EXQ CLINIC SRL

Secretară


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Suntem în căutarea unei persoane serioase și responsabile pentru ocuparea postului de secretară în cadrul unui cabinet de avocat. Cerințele postului Sunt necesare cunoștințe de operare PC (Word, Excel), precum și deținerea unui permis de conducere categoria B. Responsabilitățile postului Întâmpinarea clienților, ținerea registrului de intrări/ieșiri, primirea și expedierea corespondenței, activități administrative de birou, redactare înscrisuri.
Cabinet de avocat

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Ce urmează să faci?Program full timeAnalizarea stării și a simptomelor pacientuluiMăsurarea și înregistrarea funcțiilor vitaleIdentificarea problemelor de îngrijire a pacientuluiPregătirea pacientului pentru examinări și recoltăriEfectuarea recoltărilor  Elaborarea și implementarea planul de îngrijire sau implementarea planului de îngrijire recomandat de medic (în funcție de solicitare și natura afecțiunii)Evaluarea și monitorizarea progresului pacientuluiCompletarea fișelor de tratament și raportul de progres a pacientului Cum arată candidatul ideal pentru noi?Absolvent al școlii postliceale sau al facultății de asistenţi medicaliDomiciliat in ClujIi face plăcere să fie pe terenApreciază munca în echipăComunică eficient Are permis de conducere categoria BIi place să ofere asistențăRespectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali Respectă programul de muncăPoartă echipamentul de protecție și uniforma TruMed Care sunt beneficiile pe care le oferim?Salariu m
SIRBU MED SRL

Media netă estimată pe baza celor 2749 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Front Office Assistant


Candidatul ideal The Front Office Assistant offers administrative support to all functions of company personnel, under the guidance of the Local Director.In this role, you will focus your interpersonal skills to communicate with employees, visitors, suppliers, and clients to find advantageous solutions for their administrative dilemmas. Another pivotal goal for you will be to align all teams on procedures to the benefit of operational efficiency. Group: SFC Energy AGLocation: Cluj-Napoca, RomaniaEntity: SFC Clean Energy SRLWhat your background should look like? Finished Bachelor/Master’s degree; (+) 2 years prior experience in back-office/ secretary/ front desk/ assistant manager roles; Excellent communication skills coupled with excellent self-organization; A problem-solving attitude, with the capacity to manage time efficiently, and prioritize tasks to achieve goals; A strong attention to detail and accuracy in everyday work; Good skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint,
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Marasti Cluj-napoca


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Lucrator In Depozit (asistent Gestionar Depozit)


Candidatul ideal Bune Cunoștințe de Operare a Calculatorului: Capabil să folosești aplicații de bază pentru înregistrarea și gestionarea datelor. Organizat și Atent la Detalii: Ai o bună capacitate de a te organiza și de a acorda atenție detaliilor, ceea ce este crucial în gestionarea corectă a mărfurilor. Rezistență la Situații de Stres: Poți să lucrezi eficient chiar și atunci când lucrurile devin aglomerate sau presante. Spirit de Echipă: Te descurci bine lucrând alături de colegi și contribui la un mediu de lucru pozitiv. Experiență într-un Post Similar: Experiența anterioară într-un depozit sau într-un rol similar e apreciată, dar nu obligatorie.Ne dorim pe cineva care este gata să învețe, să se adapteze și să colaboreze cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient în depozit. Dacă ești o persoană harnică și responsabilă, te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilități: Ambalarea și Securizarea Mărfurilor: Pregătirea mărfurilor pentru livrare,
NUEVO CONSTRUCT SRL

Asistent/​ Referent Import - Cluj-napoca


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Asistent/ Referent ImportNe dorim sa :Ai experienta in munca administrativa, import, transport; Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate; Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata; Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office); Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ; Trimiterea comenzilor pe email furnizorilor; Organizarea activitatii de transport a marfii; Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare; Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia; Realizarea
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Lucrator Depozit /​ Manipulant /​ Gestionar


Candidatul ideal LUCRATOR DEPOZIT / MANIPULANT / GESTIONAR- Rezistenta la efort fizic- Atentie distributiva, capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente- Seriozitate si disciplina la locul de munca- Respectarea stricta a regulilor firmei- Capacitatea de a presta munca atat independent cat si in echipa- Cazier judiciar fara antecedente penale- Atentie la detalii si capacitatea de a organiza documentele aferente marfurilor gestionate- Disponibilitate la program prelungitDescrierea jobului LUCRATOR DEPOZIT / MANIPULANT / GESTIONARAjuta la ambalarea marfurilor in colaborare cu colegul de la control calitate.Ajuta la descarcarea si incarcarea masinilor in colaborare cu colegii gestionari din depozit.Organizarea marfurilor in depozit impreuna cu colegii gestionari.Pregateste colete pentru a fi expediate prin curierat rapid.Etichetare ocazionala de produse in colaborare cu colegii gestionari.
IPERCOMP EXIM SRL

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Gestionar Cj


Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor;Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar;Persoana meticuloasa, atenta la detalii;Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar;Bune abilitati de comunicare;Cunostinte bune de operare MS OFFICE;Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa;Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare;Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor;Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie;Achizitioneaza materialele necesare depozitului;Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Asistent De Vanzari Cluj Polus


Candidatul ideal Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexibil Bonusuri din vânzări Pachet salarial motivant Bonuri de masă
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Gestionar (santier Constructii)


Candidatul ideal Persoana organizata, cu bune abilitati de planificare si initiativa; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Gandire analitica,buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Permis auto categoria B; Pentru postul din cadrul santierelor de constructii ale societatii.Descrierea jobului - Inventariaza marfurile,inspectand calitativ si cantitativ marfurile care intra / ies din magazie;- Verifica bunurile care intra in gestiune cu datele inscrise in actele insotitoare;- Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;- Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;- Asigura miscarea stocurilor;- Expediaza marfa;- Inregistreaza sistematic si cronologic datele privind stocurile;- Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si marfa descarcata;- Stabileste necesarul de scule / materiale si intocmeste comanda de achizitie;Venituri incepand de la 4000
ARCADA COMPANY SA

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal Dorim sa cunoastem persoane :Care detin cunostinte privind gestiunea stocurilor;Care detin cunostinte bune de operare PC -MS Office;Cu experienta de minim 1 an in domeniu;Au experienta in coodonarea unei echipe;Organizate si responsabile;Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica;Cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Care rezista in conditii de stres;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:*sa asiguri gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire;*sa urmaresti livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime*sa mentii evidenta materiilor prime pentru productie;*sa planifici, organizezi si coordonezi activitatea depozitului;*sa raspunzi de efectuarea corecta si la timp a receptiilor de marfa;*sa raspunzi de buna desfasurarea a procesului de inventariere;*sa coordonezi activitatea personalului din depozit.Ce iti oferim:*Training de specialitate*Decontare abonament transport*Bonuri de masa in valoare de 40 lei p
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Necesar:- seriozitate, punctualitate, organizare, onestitate, corectitudine, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati:* Descarcarea marfi livrata in depozit de catre soferi.* Verificarea marfii primite din punct de vedere calitativ si cantitativ.* Receptionarea produselor in baza documentelor de livrare.* Utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marturilor.* Aranjarea marfii conform specificatiilor logistice.* Ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii.* Incarcarea marfii in masina si livrarea acestora catre curier.* Participarea la activitatea de inventar derulata de companie.Beneficii:* Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performanta.* Flexibilitatea programului, astfel incat sa se efectueze 8 ore de munca pe zi.* Loc de munca fara stres.
TAPET SI DRAPAJE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back-office Clerk


Candidatul ideal Back-Office ClerkWe are exciting, if you have:• University Degree in Accounting, Management or Economics;• Experience in accounting field minimum year;• Knowledge of MS Windows, MS Office applications;• SAP knowledge represents an advantage;• English knowledgeDescrierea jobului Back-Office ClerkAre you interested in dealing with the unique and strategic Financial challenges of the 21st century in a professionally challenging and growth nurturing business environment?If your answer is YES, we are inviting YOU to apply for the position of Back-Office Clerk as part of our Finance Back-Office team and to build your future alongside a strong team.The purpose of Back-Office Clerk position is to provide direct accounting services to MOL Romania‘s Retail Department by ensuring the recording on time of all assigned financial-accounting operations according with the law requirements and internal procedures.Location: Cluj-NapocaAs a Back-Office Clerk, a typical day might include
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 158 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.