Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

166 Locuri de Munca Administrative Officer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

166 Locuri de Munca Administrative Officer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Lucrator Gestionar Depozit Suruburi


Candidatul ideal - persoană dinamică cu dorintă de învățare- simţ al responsabilităţii- punctual- experienta nu este obligatorieDescrierea jobului Responsabilitati:- pregatirea marfii in baza unor dispozitii de pregatire dupa coduri de bare- aranjarea marfii in depozitul firmei si magazinul de prezentare- predare marfa la client- preluare marfa de la furnizoriBeneficii:- salariu atractiv- tichete de masa- bonus-uri- echipa bună
BENDKOPP FASTENERS IMPORT EXPORT S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Necesar:- seriozitate, punctualitate, organizare, onestitate, corectitudine, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati:* Descarcarea marfi livrata in depozit de catre soferi.* Verificarea marfii primite din punct de vedere calitativ si cantitativ.* Receptionarea produselor in baza documentelor de livrare.* Utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marturilor.* Aranjarea marfii conform specificatiilor logistice.* Ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii.* Incarcarea marfii in masina si livrarea acestora catre curier.* Participarea la activitatea de inventar derulata de companie.Beneficii:* Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performanta.* Flexibilitatea programului, astfel incat sa se efectueze 8 ore de munca pe zi.* Loc de munca fara stres.
TAPET SI DRAPAJE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Back Office


Candidatul ideal - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;- Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;- Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;- Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;- Studii superioare- Cunoasterea limbii engleze – constituie un avantaj- Foarte bune abilitati dе comunicare si dе organizare;- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva- Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea dе a da prioritate sarcinilor.- Cunostinte de operare calculator ( word, excel)Descrierea jobului - Receptii de documente- Activitati de copiere, scanare documente, trimitere e-mailuri;- Expedierea facturi si anexe catre clientul final- Expediaza corespondenta societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
PATRISTRANS VT LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back-office Clerk


Candidatul ideal Back-Office ClerkWe are exciting, if you have:• University Degree in Accounting, Management or Economics;• Experience in accounting field minimum year;• Knowledge of MS Windows, MS Office applications;• SAP knowledge represents an advantage;• English knowledgeDescrierea jobului Back-Office ClerkAre you interested in dealing with the unique and strategic Financial challenges of the 21st century in a professionally challenging and growth nurturing business environment?If your answer is YES, we are inviting YOU to apply for the position of Back-Office Clerk as part of our Finance Back-Office team and to build your future alongside a strong team.The purpose of Back-Office Clerk position is to provide direct accounting services to MOL Romania‘s Retail Department by ensuring the recording on time of all assigned financial-accounting operations according with the law requirements and internal procedures.Location: Cluj-NapocaAs a Back-Office Clerk, a typical day might include
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal -studii medii,superioare absolvite-foarte bune abilitati de comunicare, organizare, planificare;-persoana dinamica, responsabila, rezistenta la efort fizic;-abilitati de coordonare a echipei;Descrierea jobului - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei;- asigura depozitarea corespunzatoare a marfurilor in depozit, verifica termenele de valabilitate ale produselor existente in stoc- pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pe baza documentelor;- participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii in depozitul firmei;- participa la analiza stocurilor, intocmind necesarul de marfa pe care il transmite departamentului comercial;- participa la inventarul stocului de marfa;-organizarea depozitului si receptia produselor calitativ si cantitativ;-gestionarea stocurilor cat si a documentelor specifice;BENEFICII OFERITE:- Salariul fix + tichete de masa - bonus - Program de lucru luni-vineri in 2 schimburi in intervalul 7 la
NASTICOM IMPEX SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal - Asistent medical full-time- Cabinet stomatologic cu sediul pe Calea Motilor angajează asistentă medicală cu experiență pentru program full-time.- Experiența anterioară pe radiologie retro-alveolară constituie un avantaj.- Suntem în căutare de o persoană organizată, cu atitudine pozitivă, care să asigure suport pentru activitateа medicаlă cu următoarele atribuții: sa pregatească cabinеtul și instrumentаrul să asiste medicul sa verifice daca stocul dе mаterialе in cabinet estе complеt. să reаlizеze toate procedurile necesare sterilizării sa se asigure că procesul de sterilizare este realizat corect.În schimb oferim un mediu de lucru plăcut, într-un cabinet dotat cu echipamente de ultima generație.Mențiuni:Va rog sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail [email protected] multumim!
ORTO PERIO DENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3194 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vânzări


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 891 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Inginer Mecanic - Back Office


Candidatul ideal Compania noastra cauta un profesionist dinamic si dedicat pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Specialist Back Office (Productie/ Vanzari), cu o perspectiva solida in domeniul ingineriei mecanice. Daca esti pasionat de domeniul tehnic aceasta este o oportunitate extraordinara!Vei face parte din echipa noastra daca ai : cunostinte solide de inginerie mecanica si capacitatea de a interpreta si comunica specificatiile tehnice diploma de licenta in inginerie mecanica sau domeniu similar abilitati bune de comunicare verbala si scrisa, in romana si engleza atitudine proactiva si orientata catre rezultate cunostinte de baza Autocad si MS Office experienta anterioara intr-un rol similar in vanzari sau backoffice constituie avantajDescrierea jobului Acestea vor fi responsabilitatile tale atunci cand te vei alatura echipei noastre: asigurarea suportului administrativ si tehnic pentru departamentul de vanzari colaborarea stransa cu departamentul de productie analiza
FEREX PARTNER SRL

Front Office Assistant - Floresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.Descrierea jobului Cerinte- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj;Responsabilități principale- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- Coordonarea cu diferite depart
BLITZ NETWORK S.​A.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical In Cluj-napoca


Candidatul ideal Asistent MedicalClinica Omnimedical angajeaza Asistent Medical Generalist in Cluj-Napoca(Str. Melodiei, Nr.1 - cartier Zorilor) Absolvent studii superioare UMF, Medicina Generala, sau Moasa cu diploma si drept de libera practica OAMMR. Absolventii recenti vor prezenta adeverinta de studii, urmand sa obtina ulterior dreptul de libera practica. Persoana empatica cu pacientii, respectuoasa, comunicativa, capacitate de a lucra in echipa, echilibrata psihic si dornica sa evolueze profesional. Abilitati digitale Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Situatie stabila domiciliul in Cluj-Napoca sau imprejurimi.Persoanele care nu au fost selectate/ recrutate la anunturile precedente sunt rugate sa nu mai depuna CV.Descrierea jobului Asistent Medical Comunicare cu call center-ul in vederea optimizarii programarii pacientilor activitate in relatie cu CAS recoltare analize laborator abilitati marketing medical/ reprezentant medical constituie avantaj tratamente intraveno
OMNIMEDICAL CLINIC S.​R.​L.​

Secretar birou notarial


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență anterioară în domeniul notarial constituie un avantaj.Cunoștințe solide în legislația română și în procedurile notariale.Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Responsabilitati Responsabilități:Asistarea notarului în redactarea și întocmirea actelor și contractelor notariale.Verificarea documentelor în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele notariale.Menținerea unei evidențe precise a documentelor și a arhivei biroului.Comunicarea eficientă cu clienții și asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Alte informatii Beneficii:Program de lucru stabil de la 8:30 la 16:30, de luni până vineri.Salariu atractiv, în intervalul
Job Consult

Inginer Vanzari - Back Office


Candidatul ideal Experiența anterioară de minim 3 ani într-un post similar sau într-un post care implică o bună cunoaștere a echipamentelor electrice; Absolvirea unui profil de inginerie electrică, electronică, automatizări; Cunoștințe foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.); Cunoștințe de bază economice (facturare, instrumente de plată, etc); Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare; Atitudine proactivă și orientare spre menținerea unei relații bune cu clienții.Descrierea jobului Întocmirea de oferte tehnico-economice, conform specificațiilor/documentației primite; Procesarea comenzilor primite, transmiterea confirmărilor de comandă, facturarea și informarea clienților referitor la livrări; Asigurarea suportului comercial și oferirea de soluții pentru clienții alocați; Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.Beneficii: Salariu fix și bonus în funcție de atingerea targetului; Posibilitatea de lucru într-o echipă cu experienț
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 166 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.