98 Locuri de Munca Administrative Officer in Iasi
98 Locuri de Munca Administrative Officer in Iasi
Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași |
Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting
Secretară de acasă |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL
Gestionari Depozit |
Candidatul ideal Compania angajeaza Gestionari depozit.Candidatul Ideal Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; Experienta intr-un post similar constituie avantaj.Pachet de beneficii:-Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;-Salariu dinamic, motivant;-Comisioane, in functie de realizari;-Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi-Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;-Program de lucru: Luni-Vineri in intervalul 08:00-17:00( cu o ora pauza de masa inclusa) Descrierea jobului Descrierea jobului pentru GESTIONARI DEPOZITAsigura gestiunea fizica si monitorizarea stocului de marfa;Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie;Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;Preda marfa catre c
GLOBAL PLAST INVEST S.R.L.
Asistent De Vanzari Iasi Copou |
Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL
Asistent Medical Generalist In Iasi |
Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL
Asistent De Vanzari Miroslava |
Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL
Gestionari Depozit |
Candidatul ideal Compania angajeaza Gestionari depozit.Candidatul Ideal Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; Experienta intr-un post similar constituie avantaj.Pachet de beneficii:-Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;-Salariu dinamic, motivant;-Comisioane, in functie de realizari;-Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi-Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;-Program de lucru: Luni-Vineri in intervalul 08:00-17:00( cu o ora pauza de masa inclusa) Descrierea jobului Descrierea jobului pentru GESTIONARI DEPOZITAsigura gestiunea fizica si monitorizarea stocului de marfa;Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie;Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;Preda marfa catre c
GLOBAL PLAST INVEST S.R.L.
Asistent Farmacist - Dr.max Iasi |
Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Iasi!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperir
DR.MAX S.R.L.
Back Office Specialist Italiana |
Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL
Asistent Vanzari Iasi (preluare Comenzi) |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg/-a, de la care asteptam:- experienta in interactiunea directa cu clientul, minim 12 luni (ideal intr-un mediu de tip B2B)- bune abilitati de comunicare- capacitatea de a gestiona un volum mare de informatii- cunostinte Ms Office (Word; Excel; Outlook; avantaj ERP)Conteaza foarte mult pentru noi:- capacitatea de a invata oferta tehnica a produselor din portofoliu (a se vedea www.verla.ro)- abilitatea de a indeplini rapid si corect sarcini intr-un mediu dinamic- abilitatea de a gestiona timpul si a prioritiza activitatile- munca in echipaDescrierea jobului Obiectivul principal al postului este acela de preluare si inregistrare a comenzilor de la clienti prin actiuni ce presupun:- introducerea comenzilor in sistem si urmarirea lor pana la indeplinirea conditiilor de livrare;- intelegerea completa a nevoilor clientului, consilierea acestuia si oferirea de produse alternative, complementare;- realizarea de oferte generale sau personalizate
VERLA SRL
Asistent De Vânzări Iași Copou |
Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească? Vă așteptăm in echipa noastră! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinului Oferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL
Asistent De Vânzări Miroslava |
Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească? Vă așteptăm in echipa noastră! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinului Oferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL
Asistent Medical Generalist în Iași |
Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL
Asistent Vanzari Iasi |
Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL
Office Manager, Iasi |
Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.R.L.
Gestionar – Palas Campus |
Candidatul ideal Unde aplici:Trimite-ne CV-ul tau la adresa [email protected] ateptam în echipa Grupului IULIUS!Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;Opereaza în stoc micarile de marfa;Efectueaza recepia fizica a marfii;Inventariaza materialele existente;Opereaza în sistemul intern de gestiune referatele i facturile.Tichete de masa (30 lei/zi);Training-uri soft skills & hard skills;Abonament medical privat;Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cari în mod gratuit;Prime de Pate i Craciun.Absolvent cu studii medii economice – obligatoriu;Are bune cunotine d operare la calculator (în special, pachetul MS Office- Word, Excel);Experiena în domeniu minim 1 an;Abilitai excelente d comunicare i exprimare în limba româna, d analiza, sinteza iorganizare, d lucru autonom i în echipa.ResponsabilitaiCerineBeneficiiGestionartii pe cineva maipotrivit decât tine?Descrierea jobului Unde aplici:Trimite-ne CV-ul tau la adresa recrutare.is@iuliusmal
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL
Asistent Comercial/responsabil Finantari |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoștințe solide pachet Microsoft Office (Word, Excel); Experienta in domeniul financiar-bancar (creditare/leasing) este obligatorie; Abilități de comunicare și orientare către client; Înțelegerea nevoilor clienților pentru oferirea de soluții optime în procesul de lucru; Dinamism, orientare către rezultate, perseverență, adaptabilitate, organizare; Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată.Descrierea jobului urmărirea fluxului de documente care stau la baza vânzării unei mașini; lansarea in fabricatie si rezervarea autovehiculelor in platforma producatorului; menținerea relațiilor dintre client și departamentul operațional; întocmirea și verificarea dosarelor de livrări auto; gestionarea întregului flux de vânzare, de la încasare acont până la livrare; consilierea clientilor si oferirea de solutii de finantare (leasing si credit auto); intocmirea si finalizarea dosarelor de finantare.Beneficii: Pachet salarial atractiv, co
CASA AUTO SRL
Gestionar Magazin Bman Palas Campus Iasi |
Candidatul ideal * Un pasionat al serviciului clienți, gata să facă totul pentru a asigura o experiență de cumpărare excepțională.* Atitudine și energie pozitivă.* Organizat, modest, serios și punctual.* Spirit proactiv și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic.Descrierea jobului * Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.* Un pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri de performanță.* Un loc de muncă plin de satisfacții, în care vei fi implicat în procesul de creștere și succes al magazinului nostru.* Șansa de a face parte dintr-o echipă pasionată, gata să înfrunte orice provocare.
PROD-VATEX SRL
Asistenta Clienti In Limba Italiana |
Candidatul ideal Candidatul Ideal- Cunostinte de limba italiana la un nivel mediu/avansat (Aptitudini de comunicare scrisa si verbala) OBLIGATORIU!- Ne adresam persoanelor, care pot lucra intr-un orar de munca flexibil in 3 schimburi (24/7)- Posibilitate a de a lucra in remote.- Operare PC in nivel baza.- Capacitatea de a relationa cu usurinta, orientarea catre client si spre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Descrierea jobuluiAngajatul caruia i se va da in folosinta computerul cu soft-ul personalizat al companiei va face parte dintr-o echipă care se va ocupa de asistenta clientilor existenti.Deasemenea, este tasativ sa trimiteți CV-urile si la adresa de e-mail [email protected], indicând la secțiunea ”subject” codul “Asistenta clienti”.
AUXILIUM ENGINEERING S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 98 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: