Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Onesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Onesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical -sala De Angiografie


Candidatul ideal Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;Experienta minim 6 luni pe un post similarCapacitate & dorinta de a invata rapid lucruri noiPersoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului Activitati specifice :- Participa activ la examinarile de cardiologie si radiologie interventionala conform specificatiilor- Ajuta medicul la efectuarea tehnicilor speciale de investigatie si tratament – angiografie, flebografie, embolizare etc- Asigura evidenta examenelor de cardiologie si radiologie interventionala.- Pregatirea echipamentelor pentru procedurile de radiologie si cardiologie interventionala- Cunoasterea instrumentarului si modul de functionare al aparaturii si instalatiilor specifice serviciilor de cardiologie si radiologie interventionala.- Monitorizeaza bolnavul postinterventional si administreaza medicatie si oxigenoterapie la nevoie- Efectueaza urmatoarele tehnici medicale: administrare de medicamente
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ONESTI
SOCAR PETROLEUM S.​A.​
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Gestionar Back-up,​ Bacau


Candidatul ideal Gestionar Depozit (rol temporar)În această poziție plină de dinamism, vei fi arhitectul logistic al depozitului nostru. În acest rol, vei coordona și gestiona depozitul, verificând cantitățile, întocmind documente și supervizând echipa. Te vei asigura că marfa și materialele promotionale sunt organizate și vei aborda diverse sarcini, de la inventar la coordonarea echipelor.Căutăm pe cineva cu: Studii medii; Experiență de minim 1 an în gestiune; Experiență anterioară într-o companie multinațională constituie un avantaj; Cunoștințe operare calculator (Excel, Word); Experiență în utilizarea unor programe de gestiune reprezintă un avantaj; Fără cazier.Descrierea jobului Responsabilități: Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete și filtre (NTM); Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor; Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție; Menține legătură cu
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa tanara, dinamica si cautam un coechipier dornic de afirmare. Daca si tu iti doresti sa vii alaturi de noi, vei beneficia de:- pachet salarial motivant + tichete de masa;- cafea sau ceai de cate ori simti nevoia sa servesti;- o zi de nastere in care poti alege sa nu vii la munca dar sa fii platit;- program de lucru fix;- training-uri de specialitatePentru a intra in echipa noastra trebuie sa te regasesti in descrierea de mai jos:- responsabil, ordonat, dinamic, serios;- abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;- memorie buna, meticulos, muncitor, cu capacitate buna de organizare si capacitatea de a lucra eficient sub presiune; - experienta anterioara in domeniul gestiunii de depozit (poate fi un avantaj);- cunostinte de utilizare a unui terminal scanner android si PC: Outlook, Word, ExcelDescrierea jobului Responsabilitatile tale sunt urmatoarele:- gestionarea eficientă a stocurilor din depozit: receptia cantitativa si calitativa pe baza docume
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Director Vanzari


Candidatul ideal CERINTEStudii superioareLimba engleză - nivel avansatCunoștințe operare PC (MS Office)Capacitate de planificare, organizare, prioritizare si monitorizare.Seriozitate, punctualitate, atentie;Persoana organizata si ordonata;Tact, amabilitate, fluenta verbalaExcelente abilități de negociere și relaționareDisponibilitate de a călători în interes de serviciu.Abilitati de planificare si organizare a activitatilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATIMenține și dezvoltă relații comerciale cu clienții existențiAsigură calitatea serviciilor pre și post-vânzareNegociază prețurile/cantitățile/produsele cu cliențiiAsigurară interfaţa între angajaţii Departamentului Vânzări şi alte departamente ale firmei, precum şi cu clienţii, furnizorii şi distribuitorii.Rezolvă rapid şi eficient reclamaţiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte condiţii prevăzute în contractele interne.Elaborează şi propune spre aprobare informări cu suplimentări de comenzi s
HS BACO PANELS S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Pitești, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa dinamica, alaturi de care poti sa te dezvolti si mai mult, avand parte de provocari permanente, astfel incat atat tu cat si colegii pe care-i vei coordona, sa fiti mereu updatati la tendintele pietii.Prin urmare, daca cele de mai jos te caracterizeaza, te provocam sa vii alaturi de noi: esti un bun organizator si coordonator, cu calitati de leader; ai abilitati de relationare si lucru in echipa; ai un caracter puternic, dinamic si cu inițiativa; esti organizat, perseverent, planificat, autodisciplinat, orientat spre rezultate si indeplinirea obiectivelor; ai studii superioare si minim 5 ani experiență pe o platforma logistica; ai cunoştinţe de operare MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului Responsabilităţile tale sunt: organizarea si coordonarea operatiunilor cu marfa din depozit: receptia si pastrarea in conditii optime a marfurilor, pregatirea comenzilor si livrarilor; organizarea activitatii de gestiune pentru marfurile din depozit conform normel
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orangedetii echipament personal.Atuncite asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Coordonator Masura Mentenanta


Candidatul ideal Studii: Studii superioare in domeniul tehnic, specialzare electrotehnica/ energetică/ electroenergetica.Experienta: Experienta de minimum 3 ani in activitatii specifice sectorului distributiei energiei electrice; Experienta de minimum 3 ani in management.Cunostinte: Cunostinte temenice in domeniul electroenergeticii si a distributiei energiei electrice; Cunostinte avansate a prescriptiilor tehnice, standardelor, normelor si legislatiei din domeniul distributiei si utilizarii energiei electrice.Competente: Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate; Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului; un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala; Bune abilitati de comunicare si coordonare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres si in echipa; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie; Executia lucrarilor la termenul si calitatea ceruta; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power P
ADREM INVEST SRL

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.