Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Predeal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Predeal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Predeal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Predeal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari /​ Lucrator Comercial In Sinaia


Candidatul ideal Te pasionează sportul? Iti place sa interactionezi cu oamenii?Alătură-te echipei noastre!Căutăm persoane cărora:- Le place munca în echipă- Le este ușor sa stabileasca contact cu clienții- Realizeaza atribuțiile și responsabilitățile încredințate fara un impedimentDescrierea jobului Sarcinile tale:- Consiliere profesională clienți- Incasare la casa de marcat- Schimbare preturi- Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinuluiOferim:- Pachet salarial competitiv- Tichete de masa- Bonusuri motivaționale- Mediu prietenos- Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport
MARTES SPORT S.​R.​L.​

Gestionar Santier


Candidatul ideal Cerinte : Peste 3 ani de experiență în gestiune de depozite de materiale de constructii sau similar Familiarizat cu un soft de gestiune Studii : Absolvent de liceu/studii superioare economice sau constructiiExperienta : Activitate de gestiune minim 3 ani incluzand receptii, consumuri si inventare Experienta/cunostinte in domeniul materialelor de constructii Stie sa lucreze in sisteme informatice de gestiune Sistem : Cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook); Cunostinte de operare in sistem integrat ERPDescrierea jobului Atributii specifice postului: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa de la punctul de lucru Opereaza in sistemul de gestiune miscarile de marfa: note de intrare receptie, procese verbale de neconformitate, note de receptie si constatare de diferente, bonuri de consum; bonuri de transfer Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; Urmareste miscarea stocurilor de marfa, a obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si a scu
EREN CONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 48 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back Office Moderator- French With English- Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba Franceza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri d
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: FEPER SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PREDEAL
FEPER SA
Vezi alte joburi relevante

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Gestionar - Autorizatie ISCIR


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Workforce recrutează gestionar cu autorizatie ISCIR pentru o companie din Prejmer. Programul este în 3 schimburi. Cerinte:Responsabilitatea munciiStudii medii finalizateExperienta operarea stivuitorului sau / si a transpaletilor electriciExperienta gestionarea stocurilor Responsabilitati:Utilizare stivuitorManipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produseGestionarea stocului si furnizarea materialelor catre productie Beneficii:Salariul motivantBonuri de masa 35 lei / ziPrima de Craciun / PasteAbonament medical MedlifeAbonament stomatologic cu discount Program de recomandare internaTransport asigurat: Brasov, Sanpetru, Bod, Harman, Sfantu Gheorghe, Chichis, Bacel, Lunca Calnicului, Prejmer, Teliu, Sacele, Tarlungeni, Carpinis, Dobarlau, Marcus, Cimernic, Barcani, Floroaia Mare, Intorsura Buzaului, Bradet, Buzaiel, Acris.
G & C TEMP SRL

Asistent medical - stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam asistent(a) medical(a) cu experienta pentru clientul nostru - Clinica stomatologica de top din Brasov. Oferim pachet salarial motivant si sanse reale de dezvoltare intr-o echipa de succes!Program de lucru in 2 schimburi, luni-vineri. Atributii:Ofera asistenta si suport permanent medicului de medicină dentară la efectuarea investigațiilor clinice uzuale;Completarea fișelor medicale ale pacienților la indicația medicului;Indrumarea pacientilor in vederea urmarii tratamentului recomandat;Asigurarea operațiunilor de curățare, dezinfecție, sterilizare, a spatiului si instrumentarului; Daca ai experienta, te consideri o persoană responsabila și punctuala, cu bune abilitati de comunicare si atitudine pozitiva, ai dorinta de a invata si a te dezvolta, nu ezita sa aplici!
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Gestionar


Candidatul ideal - Inteligenta- Integritate fizica- Atentie concentrata si distributiva- Initiativa- Memorie vizuala- Spirit organizatoric- Capacitate de a lucra cu oamenii- Rezistenta mare la stres- Punctualitate- Fara antecedente penale.Descrierea jobului Responsabilitati-Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa-Pastreaza documentele justificative legate de stocuri-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.-Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic-Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei-Respecta legislatia de gestiune a stocurilor-Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei-Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie-Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor-Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata-Preda marfa catre client conform documentelor e
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1862 de salarii introduse în Salario: 3001 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal GestionarIn cadrul Total Electric - distribuitor de materiale si echipamente electriceCerinte:Studii medii (liceul absolvit)Experienta pe o pozitie similara – constituie avantajExperienta in receptia si livrarea marfurilorPermis conducere CAT B obligatoriu,Cunostinte operare PCRezistenta la efort fizic, seriozitateBun organizator, ordonat, responsabilSpirit de echipa dezvoltatDescrierea jobului Gestioneaza marfa aflata in depozit, intocmind documentele necesare conform legislatiei in vigoare si procedurilor existente in societateParticipa la descarcarea/incarcarea marfii in/din depozitAranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozitEfectueaza receptia marfii la intrarea în depozitPregateste livrarile conform dispozitiilor de livrare si documentelor de insotire a marfii (avize , facturi) si ocazional face si livrarea acestora.Realizeaza diverse rapoarte referitoare la stocuriBeneficii oferite:Pachet salarial atractiv corelat cu performantaTichete de masa 25 Ron
B.​D.​ PROSECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cooperantă, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Gestionar depozit, în cadrul departamentului Gestiune și livrări.Cerințe:♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;♦ Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;♦ Atenție sporită la detalii;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilități:♦ Susținerea activității de livrare prin pregătirea și expedierea produselor împreună cu documentele specifice: Preluarea comenzilor și eliberarea facturilor aferente; Emiterea avizelor de expediție; Pregătirea produselor, respectând termenul de timp; Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru; Arhivarea documentelor justificative.♦ Gestionarea stocului fizic de produse, prin eficientizarea spațiului de depozitare;♦ Actualizarea constantă a stoculu
LIAMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent Radiologie @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Te invităm să te alături echipei noastre din cadrul celui mai mare grup de clinici stomatologice din România și să profiți de șansa de a învăța, avansa și te perfecționa în cariera ta. La Dent Estet, căutăm un coleg dedicat, entuziast și bine pregătit pentru a sprijini medicii noștri în asigurarea succesului tratamentelor stomatologice.Ce implică această oportunitate?Execuția precisă a radiografiilor și utilizarea imagisticii avansate pentru un diagnostic excepțional!Descrierea jobului Cerințe: Certificarea pentru asistent de radiologie - obligatoriu; Studii medii finalizate; Absolvirea sau în curs de finalizare a studiilor în domeniul Asistenței Medicale Radiologice; Cunoștințe teoretice și practice solide despre radiografiile și imaginile pentru diagnosticul stomatologic (reprezintă un avantaj); Experiență în domeniu constitutie un avantaj; Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;Profilul Psihologic: Deschidere pentr
DENT ESTET CLINIC S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.