Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative


Candidatul ideal Domiciliu: Bucuresti Experienta Customer Service, Sales, Comercial: > 2 ani Studii superioare Operare calculator – Microsoft office nivel avansat Abilitati excelente de planificare Competente demonstrate in rezolvarea de probleme Abilitati de convingereDescrierea jobului Descrierea postului: Asigurarea unui proces optim și eficient în relația cu clienții companiei, procesarea comenzilor și rezolvarea problemelor/reclamațiilor care pot apărea pe parcurs; Orientare către clienți pentru îndeplinirea cerințelor și pentru crearea unei comunități de clienți loiali; Oferirea de suport și consiliere în relația cu departamentul de vânzări și Director Comercial; Fluidizarea comunicării între clienți și departamentul de vânzări;Responsabilități: Menține legătura cu clienții pentru a furniza informații despre produse sau servicii, pentru a prelua sau introduce comenzi, pentru a anula conturi sau pentru a obține detalii despre reclamații. Operează în diverse platforme digitale ale
ARGUS SA

Media netă estimată pe baza celor 895 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Premium Banking


Candidatul ideal Experienta profesionala de minim 6 luni in domeniul vanzarilor de produse si servicii financiare de investitii;Pregatirea necesara: studii universitare si de preferat postuniversitare, cu precadere economice, instructaj/certificare privind oferirea de informatii fara consultanta in legatura cu produsele/serviciile financiare de investitie;Cunostinte despre mediul macroeconomic local si extern;Experienta bancara cu clienti Premium Banking.Descrierea jobului Postul este locat in zona Baneasa.Reprezinta interfata intre clientul premium banking si Grupul Financiar BT si este principalul responsabil de relatia cu clientii de acest tip pe care ii are in portofoliu;Initiaza, mentine si dezvolta relatii de afaceri cu clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Vinde produsele bancii catre clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Promoveaza, in linie cu instructiunile primite, produsele subsidiarelor Grupului Finaciar BT;
BANCA TRANSILVANIA SA

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Manager Relatii Clienti Imm/​microbusiness


Candidatul ideal Cautam colegi pentru rolurile de Manager Relatii Clienti IMM & Manager Relatii Clienti Microbusiness pentru reteaua de unitati din Bucuresti. Studii superioare finalizate; Obligatoriu :) Experienta anterioara de Minim 12 luni in vanzari produse si servicii bancare destinate clientilor persoane juridice; De asemenea, un plus ar constitui si cunostintele despre piata de specialitate, tendintele mediului de afaceri si cum functioneaza un business; Capacitate de gestionare si solutionare a situatiilor de business generate de relatia B2B; Abilitati de relationare si stabilirea de parteneriate solide bazate pe incredere; Spirit persuasiv in oferirea de consultanta interna/externa specifica activitatii desfasurate.Descrierea jobului Reprezinta interfata intre banca si antreprenori IMM/Microbusiness; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti IMM/Microbusiness, activ in cultivarea de relatii la nivel strategic pe termen lung si ofera consultanta de specialitate clientilor;
BANCA TRANSILVANIA SA

Customer Support Representative With English


Candidatul ideal A C1 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow predefined workflows & handle issues specific
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Manager Relatii Clienti Companii Dialog


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:-> Ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; -> Te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; -> Iți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; -> Deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii. Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:-> Comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; -> Oferi sprijin clienților pentru a se împrieteni și pentru a folosi toate canalele alternative pri
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că:Prezinți un nivel crescut de responsabilitate;Cunoști mediul de afaceri local și sectorial;Deții abilități de planificare și organizare;Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să:Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și Corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți Corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții Midcorporate aflați
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 650 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: esti un team-player știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapidDescrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor Suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauza de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică. In fiecare saptamana se respecta cele 2 zile libere. Nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și p
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Customer Service Representative (arabic Language Mandatory)


Descrierea jobului ،أعزائي الناطقين باللغة العربية.ندعوكم لتنضموا إلى فريقنا المتميز في شركتنا الموثقة والجادة في تقديم خدمات العملاء بشكل قانوني و متميز.نقدم لكم بيئة عمل وديّة ومريحة، وفي نفس الوقت ذات طابع محترف لا مثيل له.ستحصلون من خلالنا على مزايا قوية - رواتب محفزة و مكافآت مميزة.نرحب بكم ونتطلع إلى العمل سويًا بكل تفانٍ وإخلاص
LYONSHIELD S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti-divizia Pt Medici,​ Per.​ Determinata


Candidatul ideal Studii superioare, in domeniul economic; Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Experienta de minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala sau farmaceutica; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Abilitati excelente de comunicare şi negociere; Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata de client; Permis de conducere, categoria B;Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor oferite de Divizia pentru Medici, catre sectorul medical şi farmaceutic; Satisfacerea nevoilor clientelei medicale in conditii de profitabilitate pentru banca; Achizitia de noi clienţi din sectorul medical si farmaceutic; Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni specifice care sa aduca beneficii Diviziei pentru Medici, implicit bancii; Reprezinta f
BANCA TRANSILVANIA SA

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support - Magazin Online


Candidatul ideal Pentru cine recrutam: Partenerii nostri au sediul in zona Soseaua Giurgiului (la 10 minute de statia de metrou Eroii Revolutiei), sunt activi pe piata din Romania din 2019 si sunt specializati in import, distributie si service vehicule destinate mobilitatii urbane.Sansele sunt de partea ta daca: Ai minim 6 luni experienta pe un post similar, de preferat in zona de suport clienti comert online. Esti familiarizat cu utilizarea platformelor de comert online. Ai minim studii medii absolvite. Iti place sa comunici cu oamenii si esti pasionat de domeniul moto.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: Este necesara prezenta fizica la birou. Salariul fix net va fi cuprins intre 3500 si 3700 RON. Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30, cu o jumatate de ora pauza de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile). In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu proceduri
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.