Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

274 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

274 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative


Candidatul ideal Our company has been in the freight forwarding business for +25 years and has established a strong reputation for providing reliable and efficient services to our clients. We have business activities in 6 countries: Bulgaria, Romania, Poland, Greece, Spain and Turkey.GOPET Group offers a wide range of services including road, air and sea freight forwarding, intermodal, warehousing and distribution.We are growing our team and seeking colleagues who will play a key role in delivering outstanding service to our clients. As a primary point of contact, you'll handle customer inquiries, provide information, and ensure seamless shipment processes.Descrierea jobului Key Responsibilities: Deliver exceptional customer service, addressing inquiries and resolving issues promptly. Gain in-depth knowledge of our transport services for accurate customer guidance. Communicate effectively via various channels, ensuring customer needs are met. Apply critical thinking to resolve issu
GOPET ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support Agent - Shift Work


Candidatul ideal In rolul de Customer Support Agent, esti prima linie de contact si te asiguri ca le oferi suport clientilor nostri in scris in legatura cu produsele si serviciile online Superbet.Program de lucru in ture (inclusiv de noapte si in weekend): 07:00-15:30 / 07:30-16:00/ 15:30-24:00 /20:30-05:00/ 22:30-07:00 si intermediare: 11:00-19:30/ 12:00-20:30/ 17:00-01:30Esti o persoana care are: Abilitati de comunicare si ascultare activa; Abilitati de lucru in echipa; Cunostinte bune de operare PC (excel, word); Cunostinte medii de limba engleza (scris, citit, vorbit); Foarte bune cunostinte de limba romana (scris, citit, vorbit); Disponibilitate pentru lucrul in ture; Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor; Spirit de observatie.Descrierea jobului In rolul tau: Acorzi asistenta clientilor interni si externi prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (prin e-mail, prin telefon, prin chat live, whatsapp, alte canale de comunicare care pot aparea pe parc
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Call Center Specialist - Bucuresti


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +16 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru SUCCES!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență de lucru dovedită pe o pozitie similară, minim 1 an• Excelente abilități de comunicare, persoană dinamică, punctuală, integră, pro-activă și orientată către client• Seriozitate, atenție dist
SVN ROMANIA

Customer Service Manager


Candidatul ideal We're on the lookout for a Customer Service Manager who embodies dedication, transparency, and teamwork. Our ideal candidate is someone eager to contribute to our success with a commitment to innovation and modern solutions.Qualifications: Proficient in English at a professional level. Minimum of 4-5 years of experience in customer service. Experience supervising and coordinating multinational and cross-functional teams is an advantage. Comprehensive understanding of customer service principles and practices, along with product knowledge. Experience in the gambling industry is beneficial.Skills and Competencies: Strong communication and customer service skills. Ability to supervise, analyze problems, and solve them efficiently. Capable of making decisions, planning, organizing, and showing initiative. Must be flexible, able to handle stress, and possess excellent presentation skills. Skills in coaching, process improvement, and proactive engagement are essential.De
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 889 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Turkish Speakers - Customer Support - On Site


Candidatul ideal Teleperformance Romania is Certified as being a Great Place to workThis distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.ON SITE Customer Support Specialist with TURKISHTeleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent TURKISH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as TURKISH Customer Support Specialist - will have to provide the best possible service and support to our customers.Descrierea jobului Descrierea jobuluiHere’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Specialist Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză – mediu.Descrierea jobului Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clien
CERTSIGN SA

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Agent - English Speaking


Candidatul ideal Requirements:We are looking for people who have some customer support experience already to join a growing team in our Bucharest studios and offices. Proficient English level and enthusiastic customer support-oriented spirit, with a high attention to detail.Descrierea jobului Purpose of the job:Maintaining an effective professional relationship with partner operators by monitoring the communication between our game presenters and players and providing assistance to players and operators in a preventive and reactive manner. The role collaborates and provides support for tour managers for the supervision, organization, and coordination of game operations in the studio, replacing their activity in case of their absence.Responsibilities :You will receive all technical and job training, including in how to check audio and video transmissions in real time, checking communication logs, creating required reports, how to handle player issues and much more in this varied positio
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Suport și Relatii Clienti


Candidatul ideal Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;Orientare către clienți și rezultate;Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;Experiență în poziții similare;Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;Studii superioare (finalizate sau în curs);Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);Descrierea jobului Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;Oferirea de informații şi suport necesar clienților;Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semn
AVINTO FINANCE IFN S.​A.​

Customer Support With French & English-insurance Market


Candidatul ideal Advanced level of French (speaking and writing) and medium level of English Availability to work on a full time or part time schedule, Monday - Friday, 9:00 - 22:00 Ability to analyze a problem and provide viable solutions Gracious attitude in client service and efficiency in solving the problems Efficient use of resources for the effective exercise of the activity Attention to detail Good general IT-Knowledge in the area of web-based applications and technologies used in that areaDescrierea jobului Offering best level customer support or debt collection assistance for French clients via phone or e-mail Assist French end-clients of a local auto insurance company Review and interpret customer information in a variety of systems and apply that information to resolving the customer's inquiry Balance customer service considerations with the exercise of efficiency with respect to time and call controlWe offer: Working from home, from any location in Romania Stable job,
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Customer Support (back Office) - Hervis Sediul Central


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati: Experiență minimă în aria de customer support si/sau disponibilitate de a învăța; Experienta anterioara in domeniul de retail si interactiunea cu clientii reprezinta avantaj; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office (Excel, Word, PPT), disponibilitate de a lucra cu mai multe sisteme informatice; Limba engleză - nivel mediu (intelegere, scris si vorbit); Abilitati bune de organizare si prioritizare; Abilitati bune de comunicare atat verbal, cat si in scris.Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv; Program usor flexibil; Zile suplimentare de concediu in funcție de vechimea in companie; Reduceri de angajat la achizitionarea de produse din magazinele noastre; Mediu de lucru deschis si dinamic.Respon
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Diploma de bacalaureat este obligatorie Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente Validarea datelor introduse in sistemul informatic Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente Arhivarea documentelor Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii Oferirea de in
CERTSIGN SA

Customer Support Agent With Dutch: Location Bucharest


Candidatul ideal You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both verbally and in writing. Communication skills: You’ll turn your talent into a career. The need to be part of a top team: We’re energetic, enthusiastic, and friendly. The right attitude: You’re not afraid of challenges; you face them with confidence and determination to find solutions. Willingness to work from office (Bucharest)Descrierea jo
VALORIS CENTER SRL

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Abilitatea de a comunica în mod clar (scris și verbal);Atenție și răbdare;Abilitatea de a „citi” profilul de client și de a folosi „limbajul pozitiv”;Tenacitate și capacitate de convingere;Orientare către obiective;Capacitate de gestionare a timpului excelentă și capacitatea de a gestiona presiunea;Utilizator Microsoft Office, inclusiv Outlook; abilități în tehnologia de internet; Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu. Descrierea jobului Asigura mentinerea unei relatii solide cu clientii, in activitatea de servicii clienti.Actioneaza ca punct unic de contact in legatura cu solicitarile clientilor referitoare la produsele si serviciile detinute in cadrul companiei.Efectueaza o gama larga de activitati in vederea solutionarii cererilor formulate de clienti.Ofera informatii/raspunsuri la solicitarile clientilor (email, telefonic), despre produsele si serviciile companiei; explica politicile companiei in relatia cu clientul.Verifica/completeaza documentatiile primite di
BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP SA

Consultant Relatii Clienti Limba Romana – Bucuresti


Candidatul ideal Dacă simți că abilitățile tale de comunicare, empatie și organizare merită să fie puse în valoare într-un mediu dinamic și plin de potențial, acum este momentul să iei acțiune! Echipa noastră te așteaptă cu nerăbdare să te alături, oferindu-ți un cadru prietenos și susținător pentru a-ți transforma oportunitățile în reușite palpabile. Haide să construim împreună viitorul de succes pe care ți-l dorești!Ce ne-ar placea să aduci echipei noastre? Personalitate deschisă, calmă și responsabilă, care înțelege importanța punctualității; Abilități remarcabile de comunicare, cu o exprimare clară și concisă; Capacitatea de a te adapta cu ușurință la diverse tipologii de oameni, fie ei clienți sau colegi; Aprecierea pentru munca în echipă, dar și abilitatea de a prospera în munca individuală; Viteză de scriere pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre; Deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Cе vеi face? Vei men
VALORIS CENTER SRL

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have A High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 274 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.