Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca Agent de vanzari in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca Agent de vanzari in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari De Tip Pre-sell


Candidatul ideal S.C. Snack-Trade S.R.L, marca comercială ,,BANZAI,, se MĂREȘTE ! Căutam agent de vânzări de tip PRE-SELL in cadrul unui nou PROIECT , care are ca obiectiv: DEZVOLTAREA ȘI PROMOVAREA portofoliului Snack-Trade: o gama de chipsuri, dulciuri si jucarii.Cerinte:Experiență în domeniul pre-sellingCaracter comunicativ, deschis, dinamic;Hotarare și orientare spre rezultateDeschis către lansarea unui nou proiect de perspectivăAbilități de planificare a muncii;Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei.Responsabilități:Cunoasterea și promovarea noilor produse din oferta SC SNACK TRADE SRLMenținеrea rеlаțiеi cu cliеnții existеnți, prospеctarea și dezvoltarеа portofoliului dе clienți din zona аrondată;Identificarea permanentă a noilor oportunități de par
SNACK-TRADE SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Optometrist /​ Consilier Vanzari (bacau )


Candidatul ideal Clinica Ideal Optic Medical din Bacau angajează Optometrist/Consilier vanzari!Viitorul coleg/ă este ideal să-și dorească să facă performanță și să se simtă împlinit/ă alături de restul echipei, oameni frumoși.Nu facem rabat de la calitate și întotdeuna empatizăm cu cei care ne trec pragul. Mulțumirea lor, fericirea noastră.Colegul/a Optometrist/Consilier vanzari trebuie să aibă: Studii medii sau superioare; Să fie atent/atentă la detalii; Esențial este să fie responsabil/ă, organizat/ă, perseverent/ă; Experiența de minimum 1 an ar fi ideală dar nu spunem nu, nici dacă nu ai experiență însă îți dorești să înveți și ești perseverent/ă.Să fie o persoană calmă, blândă, empatică care își dorește să fie de ajutor și să contribuie la mulțumirea clienților.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt: Consultatii optometrice: masurarea acuitatii vizuale, stabilire de dioptrii - Prescrierea retetei de ochelari/ lentile de contact; Consilierea pacientului p
OPTOCENTRU MED SRL

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Agent Vanzari Retail Bacau


Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari Retail.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj) Atentie la detalii Abilitati foarte bune de comunicare si relationare Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea Gandire strategica pe termen scurt si lung Flexibilitate si adaptabilitate Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospectarea piatei si identificarea potentialilor clienti interesati de credite de nevoi personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in v
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare, poate și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Responsabilități Oferi consultanță în cadrul procesului de vânzare; Analizezi și iei decizii cu privire la comenzile efectuate de parteneri Telesystem prin intermediul platformei B2B; Intocmesti oferte comerciale; Promovezi imaginea companiei; Creezi rapoarte și participi la campanii de promovare.Responsabilități Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global; Mediu de lucru profesional şi prietenos; Acces constant la informații noi
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Referent Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare, experienta in vanzari.Abilitati:buna comunicare, lucru in echipa, viteza de reactie, atentie la detaliiCompetente:capacitate de organizare, capacitate de analiza, cunostinte operare PC Descrierea jobului Asigura suportul activitatii Fortei de executie vanzari in relatia cu clientii arondati.Livreaza Directorului de Vanzari situatii de analiza vanzari pe canale, clienti, produse.Raspunde de comunicarea in intern cu:personalul de executie, personalul de suport din cadrul Departamentului Vanzari si celelalte departamente, precum si de comunicarea in extern cu:clientii IKA arondati privind:preturi, promotii, informari, disponibilitate marfa.Introduce in sistem comenzile primite/luate de la Forta de executie Vanzari, respectand graficul de transmitere agreat cu Sef Compartiment Prognoza.Realizeaza post analiza propriilor initiative (completeaza/intretine formular promotii).Se implica in rezolvarea/preluarea si inaintarea spre rezolvare catre Forta de exec
AGRICOLA INTERNATIONAL SA

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C TRIMAX SOLUTIONS S.R.LExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
S.​C TRIMAX SOLUTIONS S.​R.​L

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: ROMSTAL IMEX SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ROMSTAL IMEX SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: HECOMIN IMPEX SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
HECOMIN IMPEX SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: BIOEEL SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
BIOEEL SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: HECOMIN IMPEX SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
HECOMIN IMPEX SRL

Sales Assistant - Tom Tailor - Bacau


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere dе a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vanzari• Training în mаgazinele noastre• Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute comp аnii intеrnaţionale din domeniu• Posibilitatеa de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile in Arena Mall Bacau.
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare-specializare tehnica(Constructii/Instalatii);Abilitate de comunicare si negociere cu furnizorii;Capacitatea de a gestiona bugetele si resursele proiectului;Corectitudine, seriozitate,responsabilitate si angajament;Experienta anterioara in domeniul constructiilor/departament achizitii;Experienta in coordonarea de echipe;Permis de conducere;Descrierea jobului Responsabilitati:Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale/servicii;Propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, calitate, garantie;Verifica contractele de achizitii din punct de vedere comercial si daca este cazul intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale;Identifica noi furnizori atat pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata precum si pentru diversificarea si optimizarea portofoliului;Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie a tuturor materialelor/serviciilor/lucrarilor in colaborare cu Departamentul Teh
CONBAC SA

Media netă estimată pe baza celor 2128 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.