Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

242 Locuri de Munca Agent de vanzari in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

242 Locuri de Munca Agent de vanzari in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Director Vanzari - Judetul Cluj


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor Experienta in vazarea de produse sau servicii agricole reprezinta un avantaj Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti, ferme in regiunea alocata Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai, ferme, in conformitate cu politica comerciala in vigoare Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare Realizarea unor analize de piata privind competitia Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile Urmarirea gradului de satisfactie post-vanzare al clientil
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Tehnic Vanzari


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Reprezentant Tehnic Vanzari dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre dinamice. Daca esti o persoana proactiva, orientata catre rezultate si iti place sa interactionezi cu clientii, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine.Descrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta produsele si serviciile noastreConsilierea clientilor in alegerea solutiilor tehnice potrivite nevoilor lorParticiparea la intalniri si prezentari de vanzariIntretinerea unei bune relatii cu clientii existenti si identificarea oportunitatilor de vanzare incrucisataColaborarea stransa cu echipa de vanzari pentru atingerea obiectivelor comuneCerinte:Experienta anterioara in vanzari tehnice sau domenii conexe reprezinta un avantajAbilitati excelente de comunicare si negociereCunostinte tehnice solide pentru a putea oferi consultanta specializata clientilorCapacitatea de a lucra atat independent, cat si
RUBIX RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 201 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal 2+ years of proven experience in retail, sports retail constitutes an advantage;English Language – minimum medium level required.Proven leadership abilities;Proactive and flexible;Excellent communication & cross-group collaboration skills.Descrierea jobului Overseeing the operations of the store and managing its personnel;Maintaining daily cleanliness standards, conducting regular inspections, and coordinating product deliveries and documentation;Ensuring compliance with internal regulations and Retail Pro manual for product receiving and delivery;Managing inventory, monitoring stock movement, and coordinating transfers between trade units as needed;Taking actions to achieve sales objectives, ensures excellent customer service, and addresses customer needs and concerns;Reporting on competition and market trends, managing cash register operations, and coordinating store activities in accordance with financial and accounting standards;Developing and maintaining effective
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 33 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Disponent Vanzari - Das Weltauto


Candidatul ideal Cerinte:• Cunostinte foarte bune de MS Office: Excel, Word, Power Point• Rezistenta la lucrul sub presiune si incadrare in termene limita• Atentie distributiva, multitasking• Capacitate de planificare si auto-organizare• Abilitati de comunicare si invatare rapida• Atentie la detalii si acuratete in lucru cu date/raportari• Aptitudini pentru lucrul cu cifrele, capacitate de analiza, sinteza si interpretareDescrierea jobului Responsabilitati:• Gestionare documente achizitii si vanzari• Evidenta cheltuielilor pe fiecare masina in parte• Intocmire receptii auto• Gestionare contracte chirie auto, drive test• Postarea si actualizarea masinilor pe site-uri de specialitate• Confruntare stoc faptic auto cu stoc scripticBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si acces la servicii medicale• Premii de sarbatori• Training de specializare• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Retail Sales Assistant


Candidatul ideal Așteptăm de la candidați:• abilități de comunicare și orientare către client,• cultura personală,• angajament și atitudine pozitivă,• buna organizare a muncii proprii si capacitatea de a lucra in echipă,• disponibilitatea și promptitudinea implementării sarcinilor încredințate,• cunoștințele despre industria echipamentelor de fotbal sunt binevenite,• cunoașterea tehnicilor de vânzare este dezirabilă.Descrierea jobului Sarcinile persoanei angajate pe postul de Retail Sales Assistant vor include, printre altele:• implementarea planurilor de vânzări,• serviciu clienți• implementarea serviciilor post-vânzare,• construirea unei imagini pozitive a companiei și a unor bune relații cu clienții,• preluarea comenzilor în magazin și în depozit,• programul de lucru al angajatului: în funcție de programul lunarNoi oferim:• muncă într-un domeniu interesant, ce creează oportunități de dezvoltare profesională într-o companie dinamică,• atmosfera de lucru pozitivă într-o echipă tânără
R-GOL ROMANIA S.​R.​L.​

Disponent Vanzari Masini


Candidatul ideal Cerinte:• Cunostinte foarte bune de MS Office: Excel, Word, Power Point• Rezistenta la lucrul sub presiune si incadrare in termene limita• Atentie distributiva, multitasking• Capacitate de planificare si auto-organizare• Abilitati de comunicare si invatare rapida• Atentie la detalii si acuratete in lucru cu date/raportari• Aptitudini pentru lucrul cu cifrele, capacitate de analiza, sinteza si interpretareDescrierea jobului Responsabilitati:• Intocmirea si gestionare documente achizitii si livrare auto• Evidenta cheltuielilor pe fiecare masina in parte• Gestionare si intretinerea masini de stoc, drive test si showroom• Intocmirea si gestionarea daunelor de transport• Realizarea platilor necesare achizitie masini• Arhivare documenteBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si acces la servicii medicale• Premii de sarbatori• Training de specializare• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Cautam o persoana pentru departamentul de vanzari (B2B), studii superioare, prezentabil, cu abilitati in comunicare, cu initiativa, cu tangente catre domeniul tehnic, cunoscator al limbii engleze (obligatoriu), care sa poata utiliza computerul cu usurinta, disponibil la deplasari in toata tara pentru a dezvolta portofoliul de clienti.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:• mentinerea realatiei de colaborare cu clientii existenti• identificare oportunitati si dezvoltare proiecte noi• ofertare produse, servicii si solutii• suport pentru clienti in alegerea produselor/serviciilor• negociere• contractare• urmarire incasare facturi• comunicare cu furnizorii externi (in limba engleza) pentru obtinerea suportului necesar in dezvoltarea solutiilor/ofertarea echipamentelor• colaborarea cu departamentul tehnic si economic, precum si cu ceilalti membrii ai departamentului vanzari• realizare demonstratii cu echipamentele din portofoliu• pastrarea la zi a bazei de date interne de cli
DATA SPEED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3002 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Senior Achizitii - Constructie Spatii Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat studii tehnice (ex. specializarea Constructii sau Instalatii) Experienta anterioara in achizitii tehnice - pentru constructii spatii industriale/civile: Contact cu furnizori din zona de constructii civile si constructii industriale: Panouri sandwich, beton-armat, constructii metalice; Tamplarie (PVC, aluminiu); Inchirieri de utilaje (macarale, stivuitoare, platforme de ridicare, manitou) Desen tehnic: intelegere cote, dimensiuni de gabarit, lanturi dimesionale; amplasament utilaje Specificatii tehnice: intelegere devize si oferte de la constructori Cunoastere legislatie si proceduri organizare licitatii publice - avantaj MS Office nivel bun; cunoastere buna Excel (ex. pivoti, import date vlookup) Experienta anterioara intr-un sistem ERP; SAP – avantaj Limba engleza avansat Expunere anterioara in management de proiect Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii Capacitatea de a lucra cu termene limita si
SANEX SA

Referent Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul inginerie (studii tehnice); Experiență anterioară pe o poziție similară de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilități de analiză, sinteză și interpretare a informațiilor; Abilități de analiză și evaluare a furnizorilor; Spirit de echipă, proactivitate, adaptabilitate; Cunoștințe bune de utilizare MS Office; Cunoștințe avansate de limbă engleză (scris, vorbit);Avantaje: Experiență anterioară sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunoștințe de limbă germană; Cunoștințe ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilități: Înregistrarea, analiza și negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor către furnizori; Urmărirea termenelor convenite; Verificarea și înregistrarea facturilor de la furnizori; Urmărirea stocurilor; Menținerea legăturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris și telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanță; Program flexibil și regim de lucru hibrid; Posibilitatea de l
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 506 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Reprezentant Vanzari Si Promovare Medicala


Candidatul ideal Companie multinationala in domeniu farmaceutic angajeaza reprezentant vanzari pe farmacii si promovare medicala.Experienta in domeniu este obligatorie.Descrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti. Promovarea produselor companiei. Prospectarea pietei tinta si indentificarea de noi clienti. Atingerea obiectivelor calitative si cantitative. Dezvoltarea si fidelizarea portofolului de clienti; Pachet salarial atractiv plus bonus vanzari. Instrumente de lucru: masina, telefon , tableta.
SESDERMA LABORATORY SRL

Inginer Vanzari - Back Office


Candidatul ideal Experiența anterioară de minim 3 ani într-un post similar sau într-un post care implică o bună cunoaștere a echipamentelor electrice; Absolvirea unui profil de inginerie electrică, electronică, automatizări; Cunoștințe foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.); Cunoștințe de bază economice (facturare, instrumente de plată, etc); Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare; Atitudine proactivă și orientare spre menținerea unei relații bune cu clienții.Descrierea jobului Întocmirea de oferte tehnico-economice, conform specificațiilor/documentației primite; Procesarea comenzilor primite, transmiterea confirmărilor de comandă, facturarea și informarea clienților referitor la livrări; Asigurarea suportului comercial și oferirea de soluții pentru clienții alocați; Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.Beneficii: Salariu fix și bonus în funcție de atingerea targetului; Posibilitatea de lucru într-o echipă cu experienț
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Tehnic Vanzari


Candidatul ideal Absolvent(ă) de studii medii/superioare Cunoașterea pachetului MS Office (Word, Excel etc.) Cunoștințe tehnice necesare identificării pieselor de schimb pentru utilaje agricole, industriale și forestiere Experiență în utilizarea programelor de specialitate pentru identificarea pieselor de schimb Abilităţi dе întreţinere şi dezvoltare a relaţiilor cu clienţii Experiență în vânzarea de piese și utilaje agricole sau industriale Experiență relevantă în vânzări B2B Atitudine proactivă, bune abilități de comunicare și relaționare Creativitate, ingeniozitate, flexibilitate în gândire Eficiență și rigurozitate în organizarea activității Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu/avansatDescrierea jobului Participarea activă la elaborarea de strategii și organizarea campaniilor de promovare pentru produsele companiei Analizarea zilnică a comenzilor transmise de către clienți Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi noi, în vederea creșterii portofoliului de clienţi Urm
MAVIPROD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 210 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vânzări - Magazin Concept


Descrierea jobului - Ești pasionat de sustenabilitatea durabila și crezi în puterea soluțiilor energetice inovatoare; - Ești un promotor al tehnologiei și crezi în impactul pozitiv pe care îl aduce în viața oamenilor; - Experienţa în relația cu clienții reprezintă avantaj; - Te simți confortabil în a prelua inițiativa și a conduce o conversație cu un client; - Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic & fast-moving; - Faci dovadă de abilităţi de prezentare și negociere bune; - Demonstrezi spirit antreprenorial și motivare puternică; - Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă; - Ai abilități de organizare și time management; -Ai studii medii sau studii superioare în curs de finalizare; - Cunoști bine MS Office (Word, Excel); - Ai disponibilitate pentru program de lucru în ture și în weekend.
PROHUMAN APT S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Showroom Cluj


Candidatul ideal Cerinte Consilier Vanzari Showroom- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).*Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consilier Vanzari Showroom:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promov
GARANTI PREST SRL

Consilier Vânzări


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare, preferabil în domeniul tehnic sau economic- Cunoştinţe de marketing, logistică-gestiune şi merchandising- Experiență anterioară în domeniul vânzării retail- Pregătire tehnică, inginerie electrică, electronică, telecomunicații- Cunoștințe ERP- Inteligenţă generală şi spirit de observaţie- Expresivitatea limbajului şi capacitate foarte bună de comunicare- Empatie şi diplomaţie- Entuziasm şi capacitate de muncă în echipăDescrierea jobului - Primirea, consilierea și pregătirea comenzilor pentru livrarea către clienți- Prezentarea și vânzarea produselor expuse oferind toate informațiile necesare despre acestea- Încasarea contravalorii produselor achiziționate și întocmirea documentelor aferente- Lucrul cu casa de marcat- Stabilirea și găsirea soluțiilor pentru cerințele clienților- Asigurarea că toate produsele sunt prezentate și vândute într-un mod profesionist- Recepționarea mărfii conform politicii interne a magazinului- Gestionarea inventa
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 613 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Magazin Concept


Candidatul ideal Cum îți dai seama că te potrivești?- Ești pasionat de sustenabilitatea durabila și crezi în puterea soluțiilor energetice inovatoare;- Ești un promotor al tehnologiei și crezi în impactul pozitiv pe care îl aduce în viața oamenilor;- Experienţa în relația cu clienții reprezintă avantaj;- Te simți confortabil în a prelua inițiativa și a conduce o conversație cu un client;- Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic & fast-moving;- Faci dovadă de abilităţi de prezentare și negociere bune;- Demonstrezi spirit antreprenorial și motivare puternică;- Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;- Ai abilități de organizare și time management;-Ai studii medii sau studii superioare în curs de finalizare;- Cunoști bine MS Office (Word, Excel);- Ai disponibilitate pentru program de lucru în ture și în weekendDescrierea jobului Ce implică rolul tău în echipa noastră?- Promovezi și oferi consultanță către clienți pentru gama de produse și servicii;- Înțelegi
PROHUMAN APT S.​R.​L.​

Buyer With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualificationExperience in a relevant positionNegotiation/Influencing skills, Analytical skills, Process-oriented mind-set, Technical abilities, Very Good Communication and presentation skills;Proficiency in written and spoken English and GermanExperience with ERP systems, preferably SAPDescrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Buyer with German D&I
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Buyer With Spanish


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualificationExperience in a relevant positionNegotiation/Influencing skills, Analytical skills, Process-oriented mind-set, Technical abilities, Very Good Communication and presentation skills;Proficiency in written and spoken English and SpanishExperience with ERP systems, preferably SAPDescrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Buyer with Spanish i
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 242 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.