Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

113 Locuri de Munca Agent de vanzari in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

113 Locuri de Munca Agent de vanzari in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Junior Vanzari


Candidatul ideal Ce cautam la tine, cel care doresti sa faci parte din echipa noastra ? In primul rand sa ai disponibilitate pentru deplasari, vei pleca luni si te vei intoarce vineri; In al doi-lea rand sa iti doresti sa muncesti, pentru ca prin munca aduci valoare echipei; Sa fii disciplinat, sa ai simt de raspundere, auto-didact si orientat catre rezultate, pentru ca asta iti va aduce succesul; Fire extroverta, mereu cu zambetul pe buze, capabil sa conduca conversatia in functie de client; Daca in plus esti si o fire convingatoare, asta iti va aduce multi bani pe langa salariu.Descrierea jobului Vei castiga in mana incepand de la 3.500 de lei si pana la 8.000 de lei chiar si peste (sume reale, pe care le castiga colegii nostri in acest moment, in plus nu este nevoie de experienta ci doar de abilitatile tale de "vanzator") Program usor, se pleaca lunea pe teren si vinerea ne intoarcem, ziua de luni este dedicata organizarii si plecarii, apoi avem prezentarile de marti pana vineri iar
EMT SOLUTIONS SRL

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Buyer


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Buyer for its client, the largest and most prestigious multinational automotive company in Romania, Ford Otosan Romania.You will have the opportunity to work in an environment that will contribute to your professional development, alongside positive people who love their work and who are ready to share their experiences.Requirements: University degree; Good written and oral English language skills; Commercial business expertise or buying is an advantage; Well-experienced in MS office tools Outlook, Excel, Word, PowerPoint; Good communication and organizational skills – leading cross-functional teams.Descrierea jobului Roles& responsibilities: The buyer has responsibility to ensure value for money procurement of parts or services. Work closely with the business owners to develop sourcing strategies to satisfy forthcoming business requirements. The buyer ensures contractual compliance in line with Ford Otosan Procurement guidelines and negotiates
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2600 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări și căutăm un nou coleg! Cum ne dorim să fii? Să poți lucra in echipă, să ai ușurință în comunicare și relaționare umană; Să ai capacitate de organizare și planificare a activității; Să fii orientat spre rezultate, inițiativă, tenacitate; Experiența în vânzări consituie avantaj; Să deții permis auto categoria B;Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să identifici noi clienţi și să întreții relația cu cei existenți; Să prezinți şi să promovezi produsele din portofoliul firmei prin realizarea de oferte pentru clienţii potenţiali; Să menții o evidență strictă a documentelor cu care lucrezi (formulare cu regim special, fișe de analiză, contracte) Să negociezi și să inchei contractele de vanzare cu clienții;Beneficii: Pachet salarial motivant Mașină de seviciu, telefon
DONI TRADE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități de carieră în vânzări? Ești pasionat de interacțiunea cu oamenii și ai abilități excelente de comunicare? Ei bine, noi suntem în căutarea ta!Responsabilitățile tale:Promovezi și vinzi produsele noastre printr-o interacțiune directă și plină de energie cu clienții.Identifici și dezvolți noi oportunități de vânzare prin construirea și menținerea relațiilor cu clienții noștri.Îți depășești constant obiectivele de vânzare pentru a contribui la succesul echipei noastre.Cerințele tale: Abilități excelente de comunicare și negociere.Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a atinge obiectivele de vânzare.Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu dinamic.Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.Permis de conducere categoria B.Ce oferim:Un pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru performanțe.Oportunități de avansare în cadrul companiei.Mediu de lucru dinamic și plin de provocări.Dezvoltare person
AC INVEST DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2830 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari Energie Si Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fac
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Agent Vanzari Judetul Dolj


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de dezvoltare personala;Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivataCapacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare;Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare;Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute;Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetelor de vanzari.Beneficii/i
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Consilier Vanzari Suplimente Alimentare Mall Craiova


Candidatul ideal Store Consultant CraiovaDescrierea jobului Store Consultant Craiova
SECOM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Agent Vanzari Piese Auto Zona Craiova


Candidatul ideal Candidatul ideal nu exista, insa noi cautam persoana seriosa si implicata , cu studii superioare in domeniul auto, care sa fi lucrat cel putin doi ani pe un post similar, care sa isi doreasca un loc de munca pe o perioada nedeterminata si sa ajute la dezvolatrea echipei din care face parte.Orientare spre rezultate si spre finalitatea actiunilorValori personale solide de onestitate, integritateDorinta de a lucra intr-un mediu de business dinamic in care invatarea si adaptarea la schimbare sunt constanteCapacitate de a lucra organizatDescrierea jobului Vei fi responsabil pentru funcționarea de zi cu zi a vanzarilor astfel incat toți clientii din portofoliul tau sa primeasca consultanta si servicii la standardele companiei. Te asiguri de atingerea unor obiective lunare/trimestriale/anuale de vanzari. Vei menține standardele executarea tuturor proceselor necesare vanzarii. Te vei ocupa de motivarea si dezvoltarea potentialului profesional al echipei precum si de evaluarea
PUBLICAR S.​R.​L.​

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Agent Vanzari - Craiova


Candidatul ideal - min. 2 ani in activitatea de vanzari ;- studii medii;- cunostinte de utilizare Excel si Word ;- cunostinte solide in vanzari si distributie;- loialitate,capacitate de comunicare,disciplina;- capacitate de planificare;- orientat catre client;- permis de conducere categ.BDescrierea jobului - Intretine relatiile directe cu distribuitorii : patron /director vanzari ;- Intretine relatii directe cu agentii distribuitorilor/agenti Sarantis pentru realizarea targetului ;- Implementeaza tehnicile de vanzare, standarde de merchantizare, POSM;- Preia comanda de la distribuitori ;- Coordoneaza implementarea de promotii si evenimente speciale;- Asigura vanzarea produselor firmei catre toti clientii posibili din zona de responsabilitate;- Se preocupa de cresterea permanenta a numarului de clienti si de aplicarea in teritoriu a politicii generale a firmei.
SARANTIS ROMANIA S.​A.​

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: NIEGO SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
NIEGO SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: XAVITEL SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
XAVITEL SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: SEDA-INVEST SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
SEDA-INVEST SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: PAN GROUP S.A.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
PAN GROUP S.​A.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare de preferinta in domeniul economic, constructii - constituie un avantaj.- Experienta anterioara in specialitate intr-o companie de profil, ca specialist achizitii, minim 2 ani -constituie un avantaj.- Notiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office.- Capacitatea de a sintetiza informatia si de a o prezenta catre management.- Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii.- Abilitati de organizare si prioritizare.- Persoana dinamica, eficienta, care respecta termenele limita.- Orientat catre rezultate, proactiv.Descrierea jobului - Asigura achizitia de produse, materiale si echipamente necesare in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat si specificatiile produselor / materialelor solicitate, centralizeaza necesarele de achizitie, selecteaza si evalueaza diversele oferte si canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri.- Pastreaza legatura cu furnizorii existenti si consolideaza relatia cu acestia.- Identif
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1685 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Craiova - Agent Vanzari Pe Teren


Candidatul ideal Peste 2 ani de experiență în VânzăriCandidatul Ideal- experienta in domeniul materialelor de constructii sau in domeniul produselor metalurgice poate constitui un avantaj;- capacitate de planificare si organizare;- cunostinte PC (MS Office, Internet);- orientare catre client, spirit de competitie, gandire analitica, seriozitate;- abilitati de prezentare, comunicare, organizare, negociere si lucru in echipa;- creativitate si spirit de initiativa;- cunostintele de contabilitate primara si facturare pot constitui un avantaj;- permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Activitatea se desfasoara 80% in teren;- prеzеntarea, promovаreа, vаnzarеa produselor si serviciilor din portofoliu, D2D /B2B-vanzare directa catre persona fizica /juridica, in conformitаte cu standаrdele si politicile comerciale ale companiei;- prospectarea pietei pentru gasirea de clienti noi si produse noi;- oferirea de solutii optime, solutii adaptate nevoilor clientilor;- urmarirea realizarii p
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Sales Consultant


Candidatul ideal For our company, one of the market leaders in the distribution of dental implants in Romania, with commercial presence in over 100 countries worldwide, we are looking for a dedicated and motivated Sales Coordinator to join our team in the South - Western clusters of Romania. Descrierea jobului The Sales Coordinator is in charge of: Presenting, promoting and informing healthcare professionals about the benefits and features of our products. Building and maintaining partnerships with healthcare professionals, opinion leaders (KOLs) Organization and participation in medical events, congresses and/or conferences. Fulfillment of the zoning plan and route planning in order to achieve maximum efficiency. Building credibility and trust among specialists is an essential aspect of your responsibilities. Monitoring and reporting market feedback to identify opportunities and help develop marketing strategies. Preparation and updating of activity reports, including the customers da
BREDENT MEDICAL ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 634 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 113 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.