Candidatul ideal - Orientat spre rezultate
- Persoană sociabilă, comunicativă
- Înțelege nevoile și cerințele clienților
- Dornic să învețe lucruri noi
- Îi place munca de teren
Descrierea jobului Responsabilități:
- Administrarea si creșterea portofoliului de clienți
- Analiza pieței în care ne desfășurăm activitatea
- Întocmirea ofertelor comerciale
- Planificarea și executarea camaniilor de marketing
Beneficii:
- Mașină de serviciu
- Bonusuri în funcție de performanță
- Bonuri de masă
- Contract p e perioada nedeterminată
Agentie de recrutare si plasare forta de munca din străinătate caută agenti de vânzări.Esperiente anterioare in vanzari presupun un avantaj.Salariu fix + comision. Pentru mai multe informații contactați telefonic.Nu email
Candidatul ideal Studii medii in domeniul tehnic sau economic.
Cunostinte de operare PC ( Excel ).
Cunoasterea unui program de gestiune si facturare constituie un avantaj.
Permis de conducere categoria B.
Organizat, comunicativ si responsabil.Descrierea jobului Promoveaza produselor proprii pe piata din Romania si nu numai.
Asigura culegerea de informatii pentru o dezvoltare continua a portofoliului de masini sau echipamente din sectorul vizat: industrie agricola, zootehnie si industria alimentara.
Preluarea, inregistrarea comenzilor, asigurare si urmarirea livrarii.
Monitorizare si dez
Candidatul ideal - Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic
- Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii
- Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare
- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ;
- Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje)
- Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei;
Salut!Esti o persoana activa, sincera si comunicativa?Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, alaturi de care sa te poti dezvolta profesional?Iti doresti cu adevarat o cariera de succes in domeniul vanzarilor?Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este "DA", atunci poti fi persoana potrivita pentru noi.Vino sa faci parte dintr-o echipa tanara, harnica si dornica sa se afirme si sa creasca alaturi de compania noastra.Iti oferim:-contract de munca full-time;-salariu si comisioane motivante;-un mediu de lucru dinamic si placut;-oportunitati de promovare in cadrul companiei noastre;-opo
Candidatul ideal Viitorul nostru coleg trebuie să fie... Pur Și Simplex!
→ Dornic de a lucra într-o echipă unită;
→ Pasionat de vânzări;
→ Orientat spre rezultate;
→ Nerăbdător să cunoască foarte bine produsele noastre.
→ Capacitate de adaptare la situațieDescrierea jobului Responsabilitățile colegului nostru:
→ construirea și consolidarea relațiilor cu clienții (instalatori);
→ dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
→ creșterea volumului de vânzări și promovarea produselor (termo, hidro, obiecte sanitare & instalații);
→ negocierea și semnarea contractelor cu clienții;
Candidatul ideal
studii medii sau superioare ;
minimum 2 ani expirienta in vanzari (mare avantaj experienta in retail sau mobila) ;
cunoasterea limbii engleze ;
carnet de conducere categoria B ;
seriozitate / responsabilitate/ ambitie ;
spirit sociabil, comunicativ, pozitiv ;
disponibilitate la deplasari
Descrierea jobului
Dezvoltarea portofoliului de clienti
Promovarea solutiilor si serviciilor oferite de compania noastra
Consilierea clientiilor si propunere produselor potrivite nevoilor lor
Activitatea se desfasoara pe teren
OFERIM:
Salariu fix motivant + co
Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similar,aspect fizic placut,persoana dinamica,disponibila la deplasari,seriozitate, corectitudine,abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului Gestionarea si marirea portofoliului de clienti, urmarirea realizarii targetului lunar si a incasarilor,capacitate de organizare, negociere si convingere,identificarea clientilor, cerintelor pietii si concurentei,sustinerea ofertei, negocierea conditiilor contractuale,stabilirea si pastrarea relatiilor cu clientii
Candidatul ideal Firma noastră Happy Panda activă în domeniul comercializării articolelor tehnice, angajează cinci persoane, pentru rolul de Agent de vânzări.
Cerințe:
Persoana serioasă, comunicativă și ambțioasă
Minim studii medii finalizate (diploma dе bacalaureat). Studiile superioare reprezinta un avantaj.
Experiența nu este obligatorie dar constituie avantaj
Cunoştinţe lingvistice cerute: română, maghiara- constituie avantaj.
Descrierea jobului
Activitatea se desfășoară de acasă, prin contactarea telefonică a clienților.
Sarcini: dezvoltarea reţelei de revânzători, id
Candidatul ideal1. Să fie organizat și ordonat2. Să fie punctual3. Să fie atent la detalii4. Să îi placă să lucreze cu persoanele 5. Să fie dispusă să învețe continuu. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește.6. Studiile universitare nu sunt obligatorii, însă este important să ai cunoștințe temeinice în domeniul vânzărilor.7. Să știe să zâmbească. Contează atitudinea și cei 7 ani de acasă.Descrierea jobuluiCe face persoana potrivită:1. Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți al firmei2. Prezintă, promovează și vinde produsele companiei3. Urmărește realizarea planului
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal
Candidatul ideal:
·Absolvent de studii medii sau superioare
·Experienta in vanzari si in relationarea cu oamenii
·Permis deconducere categoria B fara incidente majoreDescrierea jobului
Descrierea jobului:
·Respectarea obiectivelor de vanzari, incasari si distributie numerica
·Vizitarea clientilor de pe ruta alocata si intocmirea necesarul de marfuri
·Mercantizarea produselor conform standardelor
·Intretinerea si dezvoltarea portofoliul de client
·Promovarea companiei in randul clientilor actuali si potentiali
·Implementeaza planul de promotii si gestioneaza eficie
Candidatul ideal
- deține abilitați de comunicare și prezentare;
- stăpânește tehnici de vânzare și negociere;
- este orientat către client și către rezultat;
- are permis de conducere categoria B.
- reprezintă un plus experiența pe un post similarDescrierea jobului - realizează planul de vânzări ;
- este responsabil de vânzarea produselor companiei;
- menține și imbunătățește relația cu clienții existenți;
- oferă asistență și soluționează diversele situații apărute;
- urmărește în permanență mărirea portofoliului de clinți;
- încasează creditele acordate clienților.
ECHIPA NOASTRĂ SE MĂREȘTE !! CAUTAM AGENT VÂNZĂRI .Ce ne poate cuceri la tine? Ambitia, determinarea, placerea de a comunica si de restul, ne ocupam noi. Avem nevoie de tine, pentru ca serviciile noastre sa ajunga la cat mai multi clienti. Responsabilitati: Contacteazi telefonic potentialii clienti;Stabilesti programari in cadrul companiei;Închei contracte de vânzare-cumpărare;Ce iti oferim ca membru al echipei noastre?Iti construiesti salariul pe masura ambitiei tale. De partea fixa ne ocupam noi, de restul te ocupi tu; Te ajutam sa ai incredere in tine si sa iti depasesti targetele proprii;
RESPONSABILITATI Suntem potriviti pentru tine daca:-Esti un foarte bun om de vanzari;-Ai cunostinte foarte bune de limba engleza (obligatoriu)-Ai disponibilitate de deplasare. CERINTE Ne-ar placea:-Sa ai experienta in vanzari;-Sa fii familiarizat cu aparatura medicala sau sa fii disponibil sa inveti;-Sa ai abilitati bune de comunicare si negociere. BENEFICII OFERITE Iti asiguram:-Mediu de lucru placut si dinamic;-O echipa unita si binevoitoare;-Oportunitati de dezvoltare profesionala;-Instrumente de lucru moderne;-Autoturism in interes de servici; -Investitii in procesul tau de invatare pent
Recrutez Agent vanzari cu zona de acoperire Arad si Timis. Cerinte: Experienta minima in vanzari de transport rutier si feroviar; Studii superioare; Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare si negociere; Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor; Capacitate de adaptare si invatare rapida; Disponibilitate munca de teren; Dinamic si proactiv; Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor; Orientare catre rezultat; Permis conducere categoria B.Responsabilitati: Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi; Dezv
BingoMania, este cel mai nou proiect de gambling din România, ce se vrea a fi cel mai de succes din istoria acestui tip de joc, având în spate o echipa cu o experiență de peste 30 de ani în domeniul jocurilor de noroc (bingo televizat, slot machine, pariuri sportive). Ceea ce ne diferențiază de celelalte proiecte care au existat până în momentul de față, o reprezintă managementul performant, know-how-ul organizațional, precum și formatul atractiv al emisiunii televizate. Ești în căutarea unui loc de munca? Indiferent din ce localitate esti, acum este momentul să te alături echipei BingoM
Candidatul ideal Aptitudini:
- Persoană organizată
- Foarte bune abilități de comunicare și negociere
- Bune abilități de coordonare
- Spirit de echipă
- Disponibilitate la învățare și perfecționare continuă
- Disponibilitate la program flexibil - în funcție de clienți
- Persoană orientată către rezolvarea problemelor
- Spirit de inițiativă în îmbunătățirea activității firmeiDescrierea jobului Responsabilități:
- Studiază și aprofundează în detaliu sistemele de tâmplărie și produsele, serviciile și soluțiile oferite de firma noastră
- Întocmește oferte în programul Winarhi
- Încheie
Candidatul ideal - Experienta ca agent vanzari
- Responsabil, organizat, ordonat, perseverent, confident
- Eficient in rezolvarea problemelor intalnite
- Dorinta de munca
- Capacitate deosebita de relationare interumana, integritate profesionala
- Rezistenta la stress
- Abilitati de comunicare si prezentare
- Abilitatea de a lucra cu cifrele
- Gandire analitica
- Abilitati de negociere
- Orientare catre rezultatDescrierea jobului - Realizeaza planul de vanzari bugetat conform targetului lunar
- Este responsabil de vanzarea produselor companiei prin utilizarea tehnicilor de vanzare i
Candidatul ideal Ce ne poate cuceri la tine?
Ambitia, determinarea, placerea de a comunica si de restul, ne ocupam noi. Avem nevoie de tine, pentru ca serviciile noastre sa ajunga la cat mai multi clienti.Descrierea jobului Responsabilitati:
Contacteazi telefonic potentialii clienti;
Stabilesti programari in cadrul companiei;
Închei contracte de vânzare-cumparare;
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Candidatul ideal - Orientat spre rezultate
- Persoană sociabilă, comunicativă
- Înțelege nevoile și cerințele clienților
- Dornic să învețe lucruri noi
- Îi place munca de teren
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Administrarea si creșterea portofoliului de clienți
- Analiza pieței în care ne desfășurăm activitatea
- Întocmirea ofertelor comerciale
- Planificarea și executarea camaniilor de marketing
Beneficii:
- Mașină de serviciu
- Bonusuri în funcție de performanță
- Bonuri de masă
- Contract p e perioada nedeterminată
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.