Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Area Sales Manager in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Area Sales Manager in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Area Sales Manager in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Area Sales Manager in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj;- Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic;- Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare;- Spirit analitic și structurat;- Proactiv, ambițios;- Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor;- Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;- Gândire logică, integritate, loialitate;- Orientare către client;- Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu inițiativă;- Abilități de coordonare a unei echipe;- Seriozitate, responsabilitate;- Spirit de organizare și capacitatea de motivare și automotivare;- Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);- Cunoașterea limbii engleze;- Disponibilitate pentru deplasări;- Permis de conducere.Descrierea jobului - Coordonarea întregii activități de vânzare servicii
INVEST INTERMED GF IFN SRL

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Sales Representative In Galati


Candidatul ideal Notino is the biggest online seller of perfumes and cosmetics in Europe.Thanks to our drive and innovation with customers in the first place, we continuously grow each year. We are now pushing the e-com boundaries even further and entering a new city!We are currently looking for a Sales Representative with a proactive approach to work, an innovative mindset, and the drive to achieve the best results with our new partners in Galati. We build our business partnerships on trust and honesty where we strive to achieve win-win solutions.You have a great opportunity to explore this new city with us and help us to expand even more! You will also gain a lot of valuable experience at this unique project.Sales Representative Requirements: Experience in sales. Understanding of the sales process and dynamics. A commitment to excellent customer service. Excellent written and verbal communication skills. Outstanding interpersonal skills, including the ability to quickly build rapport
NOTINO S.​R.​O.​ BRNO SUCURSALA BUCURETI

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Agent Vanzari - Sales Representative


Candidatul ideal Your mission: After a thorough training in our headquarters in South-West Germany you will help to expand our sales in Romania.Your profile: Romanian is your native language and you are speaking English and possibly German fluentlySolid sales experience and achievements of sophisticated technical products requiring explanation, preferably as outside sales representativeYou are looking for a challenging and serious position which is oriented on a long-term collaboration with very good growth prospectsYou have completed technical and/or economic studiesYou live in Bacău or in the neighbouring areas, and you are wiling to travel in the Eastern part of Romania.This is a remote job.Descrierea jobului Thereby you are responsible for: Developing new and existing customers in the allocated area (RO East)Daily visiting of potential customers in this area (ca. 80%)Professional technical consultation for customers on-siteConsequent follow-up of projects with the customer and clea
BLICKLE ROMANIA S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Agent vanzari teren Galati


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Galati Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Agent vanzari Digi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 până la 6000 LEI pe lună
Salut! Ești o persoană activă, sinceră și comunicativă? Îti dorești să faci parte dintr-o echipă tânără, alături de care să te poți dezvolta profesional? Îți dorești, cu adevărat, o carieră de succes în domeniul vânzărilor? Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este "DA", atunci poți fi persoana potrivită pentru noi! Vino să faci parte dintr-o echipă tânără, harnică și dornică să se afirme și să "crească" alături de compania noastră. Îți oferim: - contract de muncă full time - salariu fix + comisioane motivante - un mediu de lucru dinamic și plăcut - oportunități de promovare în cadrul companiei noastre - oportunitatea de a avea o carieră de succes în domeniul vânzărilor - echipamente de lucru necesare pentru desfăsurarea activitatii Postul implică muncă preponderentă de teren. CV-ul il puteți aplica pe platforma. Succes! 
RCS & RDS SA

Vanzator Galati,​ Str.​ Oltului (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe t
LIDL DISCOUNT SRL

Consilier Vanzari Bijuterii


Candidatul ideal Daca doresti sa te alaturi echipei noastre si consideri ca te potrivesti profilului de mai jos, iti asteptam CV-ul cu mare interes.Profului candidatului ideal:deschidere in relationarea directa cu clientiicorectitudineseriozitate la locul de munca.dorinta de invatare si perfectionareatentie distributivaatitudine pozitivaresponsabilitatedinamismminim studii medii finalizateDescrierea jobului - realizarea operatiunilor de vanzare a bijuteriilor din magazinele companiei;- cunoasterea marfii din gestiune si prezentarea acesteia intr-un mod cat mai atractiv pentru viitorii clienti- asumarea responsabilitatii in privinta gestiunii- cumpararea obiectelor din metal pretios de la clienti si implicit realizarea unei evaluarii corecte a acestora- deschiderea in invatarea de lucruri si activitati noiOferta (bonusuri, beneficii):mediul lucru placut intr-o companie de succes, stabilia si in continua dezvoltaretraining in vanzari oferit de firmele de consultanta partenereperioada de
ROMERO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Asistent Store Manager


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); Reprezinta un avantaj o experienta pe un post similar de minim 2 ani; Abilitatea de a planifica si a atinge obiective pe termen mediu si lung; Spirit de echipa si aptitudini organizatorice; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii; Bune cunoștințe de operare PC : Office.Descrierea jobului Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli; Urmarirea indicatorilor KPI ai magazinului si realizarea unui plan de actiuni; Asigurarea unui management al stocurilor corect; Pregatirea si participarea la derularea inventarelor; Asigurarea unui nivel corespunzator de customer service; Respectarea standardelor de merchandising ale companiei; Completarea si gestionarea intregii documentatii a magazinului; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea,evaluarea si propunerea
MINISO HOME ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Abilitati excelente de comunicare si negociere-Abilitati de prezentare a detaliilor tehnice in cadrul intalnirilor cu clientii-Abilitati de organizare si planificare-Orientare catre client si detalii-Experienta profesionala in vanzari de minim 2 ani-Permis de conducere categoria B si disponiblitate pentru deplasare pe aria de responsabilitate-Cunostinte bune de limba engleza-Cunostinte operare PC: MS OFFICE (Excel, Word, Outlook)Descrierea jobului Ce vei face:-Deplasari in teren in judetul de referinta si judetele invecinate-Vei promova si vei vinde produsele si serviciile companiei-Vei identifica si vei contacta potentialii clienti in vederea dezvoltarii portofoliului de clienti-Vei pregati solutiile tehnice/oferte personalizate pentru clienti-Vei pregati brosuri de prezentare a produselor companiei-Vei negocia si vei semna contractele de vanzareCe oferim:-Pachet salarial atractiv compus din parte fixa si procent din valoarea contractelor inche
HEINEN SI HOPMAN MAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 2998 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Contabil /​ Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru un astfel de rol combinat de contabil, care să implice și crearea de oferte și gestionarea vânzărilor, ar trebui să aibă o serie de calități și abilități cheie. Iată o descriere detaliată a candidatului ideal:Experiență în contabilitate: Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în domeniul contabilității, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare, elaborarea bilanțurilor contabile, pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare.Cunoștințe fiscale: Ar trebui să fie familiarizat cu legile fiscale și reglementările relevante pentru domeniul de activitate al companiei și să poată gestiona în mod eficient aspectele fiscale ale afacerii.Abilități analitice: Trebuie să fie capabil să analizeze datele financiare și să ofere interpretări și recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare a companiei.Experiență în crearea de oferte și estimări de costuri: Candidatul ar trebui să fie capabil să elaboreze oferte pentru clienți, să est
XENERGY S.​R.​L.​

Lucrator Comercial Puma Galati (m/​f) - Perioada Determinata


Candidatul ideal Profilul candidatului cautat pentru ocuparea functiei de lucrator comercial din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate; Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar, reprezinta un avantaj; Disponibilitate de a invata lucruri noi; Sa fii plin de energie si sa ai o atitudine pozitiva.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din GalatiResponsabilitati lucrator comercial: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetel
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Reprezentat Vanzari Crama Bratu Galati


Candidatul ideal Hai in echipa noastra, sa ducem povestea si vinurile Cramei Bratu mai departe!Cerinte:-persoana joviala, comunicativa;-abilitati de negociere;-calitati organizatorice;-studii minime liceu;-experienta in vanzari de bauturi alcoolice/vinuri de cel putin 3 ani;-permis auto categoria B.Descrierea jobului Reprezentant Vanzari Crama Bratu Zona MoldoveiResponsabilitati:-prospectarea pietei pentru atragerea de noi clienti;-fidelizarea clientilor existenti prin acordarea de discounturi, materiale promotionale, etc.;-pastrarea unei comunicari continue cu intreg portofoliul de clienti;-posibilitatea de deplasare in diverse orase din regiunea Moldovei.Se ofera salariu motivant, bonusuri, telefon si masina de lucru.
PRESTATORUL SRL

Agent Vanzari Tigari -cartele Prepay Backup/​ Hunter


Candidatul ideal -experienta in domeniul vanzarilor FMCG minim 3 ani-bune abilitati de comunicare si putere de convingere-onest,ambitios,dornic de afirmare si auto depasire.Descrierea jobului -tine locul agentilor si ajuta echipa in realizarea planurilor de vanzari-merge cu agentii de vanzari pe teren-dezvoltarea continua a zonei de activitate alocata-realizarea planului de vanzari si a ratei de profitabilitate-gestionarea corecta a soldurilor din piata si a stocului de marfaOFERTA beneficii-salariu atractiv-bonus din vanzari-masina si telefon de servici-mediu de lucru profesional intr-o echipa tanara si dinamica-posibilitate de promovare
VIDAFAN SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Experienta in domeniu – nu este obligatorie. Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business; Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei; Limba engleza – constituie avantaj; Cunostinte operare PC – suita Microsoft; Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare; Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat; Atitudine profesionista; Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.Descrierea jobului Market reaseach pentru dezvoltarea portofoliului de clienti; Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia; Implementarea strategiei de vanzari; Planificarea si respectarea obiectivelor; Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari; Cunoasterea produselor societatii si particularizarea a
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2811 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Angajam Contabil /​ Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru un astfel de rol combinat de contabil, care să implice și crearea de oferte și gestionarea vânzărilor, ar trebui să aibă o serie de calități și abilități cheie. Iată o descriere detaliată a candidatului ideal:Experiență în contabilitate: Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în domeniul contabilității, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare, elaborarea bilanțurilor contabile, pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare.Cunoștințe fiscale: Ar trebui să fie familiarizat cu legile fiscale și reglementările relevante pentru domeniul de activitate al companiei și să poată gestiona în mod eficient aspectele fiscale ale afacerii.Abilități analitice: Trebuie să fie capabil să analizeze datele financiare și să ofere interpretări și recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare a companiei.Experiență în crearea de oferte și estimări de costuri: Candidatul ar trebui să fie capabil să elaboreze oferte pentru clienți, să est
XENERGY S.​R.​L.​

Lucrator Comercial


Candidatul ideal -minim studii medii;-2 ani experienta in domeniul vanzarilor reprezinta un avantaj;-cunostinte utilizare PC;-proactiv si deschis catre nou;-foarte bune abilitati de comunicare ,politete si sociabiliate;-orientat catre lucru in echipa si atitudine pozitiva;Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizeaza activitatea de vanzare; - Consiliaza clientii asupra produselor expuse; - Incaseaza contravaloarea produselor vandute (casa de marcat - cash/card/bonuri de masa ); - Pregateste magazinul (pregateste marfa pentru a fi expusa si vanduta, receptioneaza si inventariaza marfa); - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne.
PRET-FIX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1207 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.