Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

494 Locuri de Munca in Arges - Joburi in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

494 Locuri de Munca in Arges - Joburi in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Tehnician telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 4000 LEI pe lună
Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime;-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice-Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran-Interventii/service fibra optica-Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica-Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.)-Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant-Servicii medicale decontate de angajator-Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele per
Clarismart Consulting SRL

Manager Magazin Pentru Market Stefanestii De Arges


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să urmărești zilnic indicatorii de performanță ai magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;Să identifici, împreună cu Managerul Adjunct, necesarul de active la nivel de magazin și să propui soluții Managerului Regional;Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Să asiguri îndeplinirea obiectivelor de cifră de afaceri și costuri conform criteriilor stabilite la nivel de Sediu.
ARTIMA SA

Consilier Vanzari


Candidatul ideal CERINTE: Studii medii/superioare Experienta pe un post similar: 1 an Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunostinte solide PC ( Microsoft Office) Permis auto – Categ.B Descrierea jobului RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor; Prezentare articole / demo / vânzare (în magazin și pe teren); Facturare / încasare si pregătirea magazinului pentru activitatea de vânzare; Atingerea target-urilor de vânzări; Păstrarea magazinului în perfectă stare de curățenie și mercantizare; Activitate de prospectare a pieței (email, telefonic)BENEFICII: Salariu motivant; Bonuri de masa; Bonus de performnanta trimestrial: 2 salarii; Prima Paste; Prima Craciun; Discount Produse; Prime Nastere, Botez, Inmormantare.
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 672 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Curtea De Arges


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echip
LIDL DISCOUNT SRL

Inginer Exploatare Retele Electrice,​ Curtea De Arges


Candidatul ideal Studii superioare facultate/ master profil tehnic: electric, electromecanic, electrotehnic, energetic; Sprijinirea colegilor; Cautarea perspectivelor; Orientare spre rezultat; Dorinta de invatare continua;Descrierea jobului Cunoasterea instalatiilor electrice medie tensiune si joasa tensiune din gestiunea Punctului de Exploatare Curtea de Arges; Intelegerea modului de organizare si coordonare personal TSO (tura servire operativa); Utilizarea aplicatiei MWM/documentelor obligatorii, care stau la baza proceselor/lucrarilor oprationale.
CEZ ROMANIA SA

Tehnician Calitate


Candidatul ideal Cerinte: Studii medii/ superioare tehnice finalizate; Experiență profesională pe un post similar și/sau în controlul calității/producție; Abilități de planificare și organizare; Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea de teste de produs și inspecție finală amănunțită a ansamblurilor finite conform procedurilor definite, raportând în mod oficial toate defectele; Responsabil pentru verificarea, progresul și colecționarea înregistrărilor exacte de construcție și inspecție; Inspectarea și auditarea tuturor componentelor și a tuturor etapelor procesului de fabricație; Raportarea dateleor privind problemele de calitate, asigurându-vă că sistemul de management al calității este respectat în toate etapele; Participare audituri interne; Investigarea oricaror probleme de calitate pentru a identifica cauza principală și pentru intocmirea documentelor adecvate pentru acțiunile corective; Asigurarea conformității și respectarea S
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 471 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Medical Delegate (bucuresti /​ Arges + Zona Sud)


Candidatul ideal Cum poti avea succes? Ai minim 3-5 ani de experienta in domeniul farmaceutic / medical (avantaj experienta in categoria Vitamine / Minerale) Ai, de preferat, studii medicale / background medical Ai carnet de conducere categoria "B" Esti dispus/a sa calatoresti (>70%) Esti persuasiv/a si ai abilitati de negociere Relationezi usor cu oamenii si iti place sa lucrezi in echipa Pui pasiune in ceea ce faci si esti orientat/a catre rezultate Ai cunostinte de limba engleză si sistem de operare MS Office.Descrierea jobului Locatie: Bucuresti / ArgesData de start: 01.07.2024Descrierea pozitieiNestlé Health Science cauta o colega / un coleg pentru pozitia Medical Delegate pentru Bucuresti, Arges, Dolj, Valcea si Olt.Aceasta persoana va promova produsele Solgar catre specialisti si institutii din domeniul sanatatii, va creste gradul de cunoastere a acestora, va raspunde la intrebari, va oferi sfaturi, va introduce produse noi, va negocia preturile si conditiile comerciale in limit
NESTLE ROMÂNIA SRL

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;- Cunoașterea măsurilor de securitate, firewall, antivirus, criptare, autentificare și gestionare a accesului;- Competente în administrarea conturilor utilizatorilor, gestionarea drepturilor de acces și asigurarea securității informațiilor sensibile;- Abilități bune de comunicare pentru a interacționa cu ceilalți membri ai echipei, utilizatori și pentru a explica complexitatea tehnică în terme
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Receptioner Pensiune Turistica


Candidatul ideal persoana entuziasta cu dorinta de perfectionare in activitatile de receptie; amabil, perseverent si orientat spre rezultate; abilitati de organizare si planificare a muncii; cunostinte operare PC; cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; cunostinte program hotelier de receptie; capacitate foarte buna de comunicare si relationare- atat cu clientii cat si cu colegii; capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp- atentie distributiva, atentie la detalii; experienta in domeniu reprezinta un avantaj.Descrierea jobului optimizarea permanenta a serviciilor oferite, astfel incat sa fie respectate standardele calitative; coordonarea organizarii evenimentelor speciale si festive; urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor; stabilirea unor relatii optime cu clientii, pt. rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale. contract de munca perioada determinata mai 2024 -decembrie 2024.Beneficii: pachet s
CASA CAPSA SA

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Operator Finisare Piese


Candidatul ideal Nu ne intereseaza neaparat experienta , mai degraba dorim sa aiba cunostinte in utilizare masinilor pneumatice si electrice pentru finisarea pieselor;Cunostinte de citire si interpretare desen tehnic reprezinta un avantaj;Persoana dinamica, organizata, metodica si orientata pe detalii;Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipaDescrierea jobului Job-ul dumneavoastra consta in efectuarea de operatiuni de finisare a pieselor cu ajutorul diverselor utilaje.Veti efectua, de asemenea, operatiuni de asamblaj si lipire a subansamblelor si va veti ocupa de respectarea calitatii pieselor de-a lungul desfasurarii operatiunilor.Oferim:- Contract pe perioada nedeterminata- Program de lucru: de luni pana vineri, orele 7-15.30, weekendurile libere- Salariu motivant, loc de munca stabil in cadrul unei companii in plina expansiune. Începătorii încep cu salariul minim și, în funcție de evoluția calității muncii și a productivității, se poate obține
CARL MANUFACTURING S.​R.​L.​

Financial Controller


Scurta descriere a companiei leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Cerinte • Studii superioare economice sau tehnice;• Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de productie;• Cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj;• Calificari speciale: cunostinte de contabilitate de gestiune;• Persoană organizată;• Capacitate de analiza si sinteza;• Adaptabilitate, atitudine proactiva, capacitate de a inova;• Responsabilitate, capacitate de analiza si atentie la detalii;• Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă;• Simt dezvoltat al eticii profesionale;• Limba Engleza - nivel conversational Responsabilitati • Raportare/Analiză;• Asigura
leoHR

Media netă estimată pe baza celor 4063 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Lucrator Comercial-consilier Vanzari


Candidatul ideal In prezent cautam o persoana dinamica, iubitor dе animale, dornic sa munceasca in pet shop pentru postul de:Lucrator comercial-consilier vanzariCerinte:Minim absolvent de liceuAfectiune fata de animaleExperienta in vanzari directe cu clientii, preferabil in magazine de retailCunostinte despre hrana si accesorii pentru animale de companie reprezinta un avantajSimt dezvoltat pentru respectarea standardelor de calitateCunostinte utilizare calculatorDescrierea jobului Responsabilitati:Servirea si consilierea clientilorAsigurarea unor servicii de calitateMunca la casa de marcatComunicarea directa cu clientiiAsigurarea si mentinerea ordinii si curateniei in magazinBeneficii:Pachet motivant format din salariu fix+bonus+bonuri de masa.Posibilitate de dezvoltare profesionalaMediu de lucru profesionist, competitivMajorari salariale periodice pe masura confirmarilor
PET PRODUCT SRL

Manager Activitate Post Vanzare - Service Si Piese Schimb


Candidatul ideal •Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;•Studii tehnice: Universitatea Politehnica, Autovehicule Rutiere – prezinta avantaj, nu e obligatoriu;•Experienta în management echipe;•Cunoasterea limbii Engleza si/sau Franceza – prezinta avantaj;•Cunostinte avansate MS Office - Outlook, Excel, Word ;•Gandire strategica si analitica;•Abilitatea de comunicare, planificare si organizare;•Atitudine comerciala;•Orientare catre client, seriozitate, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati Manager Aftersales :•Tine legatura cu departamentele de aftersales ale partenerului nostru Renault Commercial Roumanie, este responsabil de indeplinirea obiectivelor de cantitate si calitate lunare , precum si de parcurgerea formarilor profesionale ale salariatilor companiei noastre•Organizeaza, conduce si controleaza activitatile de servicii post vanzare;•Controleaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului servicii post vanzare;•Dezvolta portofoliul de c
DAPEROM GRUP AUTO S.​R.​L.​

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + bonuri de masa + comision lunar in functie de vanzari + bonus trimestrial de performanta in vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

District Manager Arges


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Lucrator Comercial-consilier Vanzari


Candidatul ideal In prezent cautam o persoana dinamica, iubitor dе animale, dornic sa munceasca in pet shop pentru postul de:Lucrator comercial-consilier vanzariCerinte:Minim absolvent de liceuAfectiune fata de animaleExperienta in vanzari directe cu clientii, preferabil in magazine de retailCunostinte despre hrana si accesorii pentru animale de companie reprezinta un avantajSimt dezvoltat pentru respectarea standardelor de calitateCunostinte utilizare calculatorDescrierea jobului Responsabilitati:Servirea si consilierea clientilorAsigurarea unor servicii de calitateMunca la casa de marcatComunicarea directa cu clientiiAsigurarea si mentinerea ordinii si curateniei in magazinBeneficii:Pachet motivant format din salariu fix+bonus+bonuri de masa.Posibilitate de dezvoltare profesionalaMediu de lucru profesionist, competitivMajorari salariale periodice pe masura confirmarilor
PET PRODUCT SRL

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant vanzariNe dorim ca noul nostru coleg să:Asigure implementarea strategiei de vânzare a companiei Bardi Auto.Dezvolte parteneriate de lungă durată și la standarde ridicate.Gestioneze responsabil politica de vânzare și de încasare a soldurilor.Identifice nevoia clientului și să propună condiții comerciale, în concoradnță cu politicile companiei.Soluționeze rapid și profesionist sesizările raportate de partenerii companiei.Implementeze, promoveze și să supravegheze derularea campaniilor promoționale.Monitorizeze mediul concurențial și să transmită în timp util informații relevante către conducerea companiei.Administreze și să dezvolte portofoliul de clienți.Ce așteptăm de la tine:Experiență în vânzări, preferabil în comercializarea pieselor auto.Cunoașterea mediului concurențial și de afaceri pe zona arondată.Excelente abilități de comunicare și de negociere, capacitatea de a lua rapid decizii.Capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii.Motivat, entuz
BARDI AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 494 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.