Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

7 Locuri de Munca Asistent manager in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

7 Locuri de Munca Asistent manager in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Angajez Asistent Manager


Societate de contabilitate angajeaza asistent manager, fire comunicativa, cunoscatoare utilizare PC.
Audit eco - fin SRL

Angajam Asistent Manager


SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon
SC.​CASADI.​SRL

Receptioner ă Asistent Manager


ANGAJĂM - RECEPȚIONER Ă ASISTENT MANAGER CENTRU DE ESTETICĂ BRAȘOV Ești candidatul potrivit? Iată: - Care este profilul tău: Deții bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ai o personalitate dinamică, pro activă, atentă la detalii și capacitate de organizare a timpului de lucru și sarcinilor aferente. Ești orientată către obținerea rezultatelor, autodidactă cu dorința de învățare permanentă Ai cunoștințe de social media (Facebook, Instagram). Deții cunoștințe operare Microsoft Office, Canva și Filmora, Limba engleză nivel avansat scris și vorbit; Deții studii superioare, iar cele de cosmetician sau asistent medical constituie avantaj! Care sunt responsabilitățile tale: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative în cadrul centrului: întâmpinare și asistare clienți, informare clienți despre servicii, protocol, gestionare programări, întocmire oferte lunare, postere oferte, te ocupi de foto-video pentru departamentul de
EXIA Beauty Center

Oportunitate De Angajare: Asistent Manager Cu Experiență în Relatii Cu Clienții


Căutăm o persoană dedicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții pentru a se alătura echipei noastre. Poziția disponibilă este una de mare importanță în cadrul companiei noastre, iar persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea și dezvoltarea relației cu clienții noștri, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii și că sunt mulțumiți de experiența lor cu noi. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul relației cu clienții - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Capacitatea de a rezolva probleme și de a oferi soluții adecvate - Empatie și capacitatea de a înțelege nevoile clienților - Orientare către clienți și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune - Etică profesională și integritate Responsabilități: - Gestionarea relației cu clienții, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii - Răspunderea la întrebările și solicitările clienților într-un mod prom
Bucataria Maiei
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.