Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2 Locuri de Munca Asistent manager in Caras Severin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2 Locuri de Munca Asistent manager in Caras Severin

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Caras Severin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Caras Severin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Angajez Asistent Manager Si Secretariat


Asistent manager & secretariat Specificatii Numele companiei ACCRC INTERNATIONAL Tip job full time Experienta experienta 1-3 ani Salariu oferit 2500-3000 LEI NET Locuri vacante 2 Descriere Candidatul Ideal - studii medii superioare; - cunoștințe minime SEAP (achiziții publice) - abilități minime de vânzare & ofertare - experiența pe un post similar constituie un avantaj - cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) - persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe) - atitudine pozitivă și pro activă; - capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare, - sistematizare și atenție la detalii - cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj Descrierea jobului - execută activități specifice de secretariat - preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefo
ACCRC INTERNATIONAL

Angajez Asistent Manager/​secretariat


Asistent manger & secretariat Specificatii Numele companiei ACCRC INTERNATIONAL Tip job full time Experienta experienta 1-3 ani Salariu oferit 400 - 500 EURO Locuri vacante 1 Descriere Candidatul Ideal - studii medii/superioare; - cunoștințe minime SEAP (achiziții publice) - abilități minime de vânzare & ofertare - experiența pe un post similar constituie un avantaj - cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) - persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe) - atitudine pozitivă și pro activă; - capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare, - sistematizare și atenție la detalii - cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj Descrierea jobului - execută activități specifice de secretariat - preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefonice
eu
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.