10 Locuri de Munca Asistent manager in Cluj-Napoca
10 Locuri de Munca Asistent manager in Cluj-Napoca
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Secretara / Asistent Manager |
Candidatul ideal capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; capacitate de a respecta termene limita; atentie la detalii; placere si abilitate de a invata lucruri noi; responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; atitudine principiala in relatiile interumane; cunostinte medii de limba engleza; cunostinte medii de utilizare Microsoft Office; permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; absolvirea facultatii de Stiinte Economice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului primirea clientilor intr-o maniera profesionista; directioneaza clientii catre departamente; preia si raspunde prompt tuturor solicitarilor; preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei; redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; emitere facturi.Beneficii: oferim bonuri de masa in valoare de 30 d
PKF ECONOMETRICA S.R.L.
Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate |
Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Persoana atenta la detalii , organizata,cunoscatoare a limbii engleze si a pachetului Office.Descrierea jobului Jobul presupune intocmirea ofertelor pentru clienti, suport pentru agentii de vanzari, tine legatura cu furnizorii. Se ofera salariu de baza, bonuri de masa si prime in functie de rezultate.
KVD SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.R.L.
Asistent Manager/ Secretara |
Candidatul ideal Daca esti o persoana ambitioasa, proactiva si sociabila atunci te asteptam in echipa noastra alcatuita din oameni tineri, deschisi spre a invata lucruri noi si cel mai important, iti oferim un mediu placut de lucru si posibilitatea de avansare. - Studii superioare in contabilitate /comunicare/publicitate/marketing - reprezinta un avantaj - Cunostinte de utilizare a computerului - Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card) - Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă - Experienta in vanzari si relationarea cu clientul - Seriozitate si punctualitate - Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client - Permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului 1. Raspunde de accesul clienților la parcul auto, raspunde la apelurile telefonice si ofera informatii
AMB AUTOHAUS S.R.L.
Asistent Manager |
Candidatul ideal Dorim să recrutăm o persoană dinamică şi responsabilă care să preia atribuţiile specifice postului de asistent manager/secretariatCe căutăm: claritate ȋn exprimare şi atitudine pozitivă; cunoştinţe medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel); abilităţi de comunicare şi de lucru ȋn echipă; capacitate de organizare şi planificare; atenţie distributivă, viteză de reacţie şi flexibilitate ȋn a ȋnvăţa lucruri noi; experienţă pe o poziţie similară minim 2 ani.Vrem ca noul/a noastru/ă coleg/ă: să fie o persoană organizată şi eficientă; să aibe simţ de răspundere şi conduită corespunzătoare; să dea dovadă de spirit de iniţiativă; să fie sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală; să aibe spirit de echipă, ȋncredere şi atitudine proactivă.Descrierea jobului Printre activităţile principale ale postului se regăsesc următoarele: primirea persoanelor din afara companiei (clienţi, parteneri de afaceri colaboratori etc.) precum şi asigurarea activităților de protocol
COSTIN I VLAD BIROU DE PROIECTARE SRL
Secretara/ Asistent Manager |
Candidatul ideal You will support the CEO and founder of Raw Bella Aveda London and Cocoon-inn Cluj. This role requires excellent organisational and administrative skills and the ability to prioritise your workload with high attention to detail. The successful candidate will be a natural relationship builder with exceptional communication skills. You will need to be flexible and able to deal with ambiguity as well as possessing the ability to take initiative and demonstrate good judgment.Descrierea jobului Key responsibilities will include (but are not limited to): Diary management Meeting Coordination both internal and external for the CEO. Events organisation Travel arrangements, shopping, and dealing with any tasks occur on daily basis. Preparation of high-quality documents including reports, presentations etc Providing support in daily activities on the ground and remotely. Leasing with management in London and in Cluj. You have good communication and presentation skills. You are a
GREEN HOMES ENTERPRISE S.R.L.
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: MEGAMIX COMIMPEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MEGAMIX COMIMPEX SRL
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: NORD SOFTAWARE FOR ALL S.R.L.Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
NORD SOFTAWARE FOR ALL S.R.L.
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: TERRAMONT ADVENTURE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
TERRAMONT ADVENTURE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 10 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: