Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Asistent manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Asistent manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara /​ Asistent Manager


Candidatul ideal capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; capacitate de a respecta termene limita; atentie la detalii; placere si abilitate de a invata lucruri noi; responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; atitudine principiala in relatiile interumane; cunostinte medii de limba engleza; cunostinte medii de utilizare Microsoft Office; permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; absolvirea facultatii de Stiinte Economice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului primirea clientilor intr-o maniera profesionista; directioneaza clientii catre departamente; preia si raspunde prompt tuturor solicitarilor; preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei; redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; emitere facturi.Beneficii: oferim bonuri de masa in valoare de 30 d
PKF ECONOMETRICA S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana atenta la detalii , organizata,cunoscatoare a limbii engleze si a pachetului Office.Descrierea jobului Jobul presupune intocmirea ofertelor pentru clienti, suport pentru agentii de vanzari, tine legatura cu furnizorii. Se ofera salariu de baza, bonuri de masa si prime in functie de rezultate.
KVD SRL

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal Daca esti o persoana ambitioasa, proactiva si sociabila atunci te asteptam in echipa noastra alcatuita din oameni tineri, deschisi spre a invata lucruri noi si cel mai important, iti oferim un mediu placut de lucru si posibilitatea de avansare. - Studii superioare in contabilitate /comunicare/publicitate/marketing - reprezinta un avantaj - Cunostinte de utilizare a computerului - Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card) - Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă - Experienta in vanzari si relationarea cu clientul - Seriozitate si punctualitate - Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client - Permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului 1. Raspunde de accesul clienților la parcul auto, raspunde la apelurile telefonice si ofera informatii
AMB AUTOHAUS S.​R.​L.​

Reprezentant Showroom & Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte CERINTE:• Minim studii medii – liceu absolvit;• Experienta in vanzari constituie un avantaj;• Cunostinte minime de aritmetica (calcule simple, preturi, TVA);• Cunostinte medii Excell (sume, diferente, inmultiri, impartiri, tabele);• Folosirea cat mai corecta si coerenta a limb
SalesConsulting

Asistent Manager In Germania


Candidatul ideal Wir erweitern unser Team! Wir suchen eine neue Kollegin für unser Team in Deutschland als Assistant Manager. Die Zusammenarbeit mit uns beinhaltet die Beteiligung an herausfordernden Projekten, die kontinuierliche berufliche Weiterentwicklung und die Arbeit in einem professionellen und dynamischen Umfeld.Daca ai inteles mesajul nostru de mai sus, te felicitam si iti spunem ca ai reusit sa faci primul pas spre noul tau job ca Asistent Manager in Germania. Pentru a putea incepe colaborarea cu noi vei mai avea nevoie de: Disponibilitate pentru deplasare prelungita sau relocare in Germania; Cunoasterea limbii germane; Cunostinte operare PC si pachet MS Office; Absolvent de studii superioare; Experienta in activitatea de secretariat; Abilități foarte bune de relationare, persoana orientata spre munca in echipa; Rezistenta la munca in conditii de stres, cu multiple deadline-uri; Persoana proactiva si organizata; Abilitati foarte bune de comunicare, organizare si prioritizare
AEDIFICIUM PROJEKTENTWICKLUNG SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Dorim să recrutăm o persoană dinamică şi responsabilă care să preia atribuţiile specifice postului de asistent manager/secretariatCe căutăm: claritate ȋn exprimare şi atitudine pozitivă; cunoştinţe medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel); abilităţi de comunicare şi de lucru ȋn echipă; capacitate de organizare şi planificare; atenţie distributivă, viteză de reacţie şi flexibilitate ȋn a ȋnvăţa lucruri noi; experienţă pe o poziţie similară minim 2 ani.Vrem ca noul/a noastru/ă coleg/ă: să fie o persoană organizată şi eficientă; să aibe simţ de răspundere şi conduită corespunzătoare; să dea dovadă de spirit de iniţiativă; să fie sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală; să aibe spirit de echipă, ȋncredere şi atitudine proactivă.Descrierea jobului Printre activităţile principale ale postului se regăsesc următoarele: primirea persoanelor din afara companiei (clienţi, parteneri de afaceri colaboratori etc.) precum şi asigurarea activităților de protocol
COSTIN I VLAD BIROU DE PROIECTARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretara/​ Asistent Manager


Candidatul ideal You will support the CEO and founder of Raw Bella Aveda London and Cocoon-inn Cluj. This role requires excellent organisational and administrative skills and the ability to prioritise your workload with high attention to detail. The successful candidate will be a natural relationship builder with exceptional communication skills. You will need to be flexible and able to deal with ambiguity as well as possessing the ability to take initiative and demonstrate good judgment.Descrierea jobului Key responsibilities will include (but are not limited to): Diary management Meeting Coordination both internal and external for the CEO. Events organisation Travel arrangements, shopping, and dealing with any tasks occur on daily basis. Preparation of high-quality documents including reports, presentations etc Providing support in daily activities on the ground and remotely. Leasing with management in London and in Cluj. You have good communication and presentation skills. You are a
GREEN HOMES ENTERPRISE S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Responsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pentru a asigura ating
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 4192 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Atentie:- Completarea Mini-Interviu-ului EJobs dupa aplicarea la job este OBLIGATORIE !!!! pentru a trece in etapa urmatoare.- Job-ul este la Punctul de Lucru din Cluj-Napoca, nu este remote !!!- Cunostinte despre contabilitate primara- Cunostinte generale despre internet, pc , it, software (web)- Cunostintele generale despre marketing online se considera un avantaj- Aptitudini de comunicare excelente;- Studii SuperioareDescrierea jobului Contabilitate Primara (30 % din timp): Emitere si plati Facturi, Intocmire Registru de Casa, Inregistrare incasari si plati pentru furnizori, clienti si angajati.Activitati de management intern (10 % din timp) : comenzi furnizori pentru aprovizionare diverse, managementul angajatilor, primire clienti, etcActivitati de comunicare cu clientii (60 % din timp ) : transmitere oferte , transmitere contracte, asigurare suport clienti pe partea de Marketing Online (Se ofera training).
SOFTIMPERA SRL

Media netă estimată pe baza celor 4218 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: NORD SOFTAWARE FOR ALL S.R.L.Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
NORD SOFTAWARE FOR ALL S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: MEGAMIX COMIMPEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MEGAMIX COMIMPEX SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.