Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

16 Locuri de Munca Asistent manager in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

16 Locuri de Munca Asistent manager in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager/​suport Vanzari


Candidatul ideal Ești persoana potrivită, dacă:- ai cei șapte ani de-acasă (răspunde cu sinceritate!);- ai atitudine pozitivă, ești sociabilă și ai o prezență agreabilă;- ești un jucător de echipă și știi că succesul se construiește împreună;- ești pro-activă și, uneori, iți vine să oferi oamenilor mai mult decât se cere - pentru că așa simți, nu pentru că știi că "ar da bine";- iți place (și poți) să înveți lucruri noi;- ești atentă la detalii și vezi din prima că "0" și "O" nu sunt același lucru;- iți place să te îmbraci frumos (da, unele proverbe românești chiar sunt depășite!)- atunci când ți-ai dat cuvântul, încerci și faci cumva să reușești să ți-l respecți;- știi să scrii corect (da, e rușinos să cerem asta în mod expres, dar te-ar surprinde câți nu știu!)- neapărat, să te descurci, cât de cât, cu Word și cu Excel; de asemenea, e important să poți compune un e-mail, să transmiți o poza pe WhatsApp, etc.- ești descurcăreață și poți vedea soluții noi la probleme vechi;- nu ai chiu
BEYOND INSURANCE S.​R.​L.​

Asistent Manager Pentru Santier Constanta


Candidatul ideal De preferat studii medii economice sau absolvent/ă al/a Facultății de Construcții / Facultății de Științe Economice Experiența în rol similar (ca asistent manager pentru șantier) este un avantaj important Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel) Aptitudini de comunicare orală şi scrisă Cunoştinţe de gestionare/arhivare documente Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor Motivare şi interes profesional în ceea ce întreprinde Bun management al timpului Capacitate de coordonare a unei activităţi complexe Receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare pentru finalizarea sarcinilor); Responsabilitate Flexibilitate în abordarea problemelor Creativitate şi ingeniozitate în iniţierea unor acţiuni.Descrierea jobului Locație: Șantier ConstanțaDepartament: ExecuțieRolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):- transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Șeful de Șantier și Manage
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent manager​- studii medii/ superioare;- atitudine pozitiva si proactiva;- cautam o persoana ambitioasa, serioasa, sociabila, optimista;- persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;- persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;- cunoasterea foarte buna a limbii engleze;- bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;- cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;- cunostinte avansate de operare pe calculator: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)- excelente abilitati de comunicare;- persoana disponibila pentru program full-time (8h/zi de luni pana vineri) - cerinta obligatorie;Descrierea jobului - solicitarea si analiza cotatiilor de pret pentru materiale si consumabile necesare pentru desfasurarea activitatii;- pastrarea relatiei cu furnizorii de marfuri si servicii;- solutionarea problemelor sau neconcordantelor intre serviciile comandate si cele livrate;- colaborarea
TOP HEAT CLIMA SRL

Media netă estimată pe baza celor 4320 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretara /​ Asistent Manager - Constanta


Candidatul ideal Permis cat B; Cunostiinte operare calculator ; Studii juridice sau administrative ; Cunostinte Limba engleza . Persoana dorita trebuie sa fie un bun organizatorDescrierea jobului Receptionarea corespondentei online si fizice , Inregistrarea iesirilor si intrarilor in registrele speciale a documentelor , precum si indosarierea si organizarea acestora . Intocmirea dosarelor de autorizare , Deschiderea si inchiderea punctelor de lucru , Reprezentarea firmei la unele controale .
FAIR PLAY GAMES

Economist Si Asistent Manager


Candidatul ideal De ce ai nevoie pentru a fi selectat? - ECONOMIST Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); Experienta pe un post similar de minim 1 an reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de operare PC ( Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); Cunostinte de legislatie fiscala; Abilitati de gestionare a datelor; Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; Constionciozitate si atentie la detalii; Cunostinte de Resurse Umane, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu; Sa detina permis de conducere categoria B (optional).De ce ai nevoie pentru a fi selectat? - ASISTENT MANAGER Studii superioare de specialitate in domeniul economic sau domeniul constructiilor Experienta pe un post similar de minim 1 an reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de operare PC (Pachetul Microsoft Office) Abilitati de gestionare a datelor; Capacitate de analiza si sinteza, de respecta
4U CONTAB PROJECT SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager( Perioada Determinata- 2 Ani)


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, agentie de crewing cu traditie internationala, cautam Asistent Manager bilingv(ro-eng). Activitatea se desfasoara la sediul firmei din Bld. Mamaia, Constanta.Cerințe:Studii superioare finalizate, de preferat profil uman sau naval;Experienta de min. 3 ani pe un post similar;Cunoasterea limbii engleza la nivel avansat;Nivel avansat Microsoft Office( in special Power Point si Excel);Persoana dinamica, proactiva, careia ii place sa ofere suport celor din jur si este foarte organizata.Descrierea jobului Organizarea agendei Directorului de Reprezentanta;Editarea si traducerea documentelor navale specifice in/din limba engleza;Redactarea prezentarilor in power point si actualizarea bazelor de date in Excel;Suport permanent pentru recrutarea personalului maritim;Raportarea statistica lunara catre Autoritatea Romana Navala;Pregatirea dosarelor necesare obtinerii vizelor pentru personalul navigant.Oferta:Posibilitatea dezvoltarii unei cariere la nivel int
ALIAND CONSULTING S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: JOBSMARKET MANAGEMENT S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CONSTANTA
JOBSMARKET MANAGEMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager Referent Achizitii


Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-uril
VDR STRUCTURAL

Asistent Manager Asistent Marketing


- cunostinte bune de limba română, scris și vorbit; - studii superioare absolvite cu diplomă de licență; - minim 1 ani vechime în specialitate; - cunoștințe avansate de operare calculator; - cunoștințe avansate de redactare a documentelor; - cunoașterea limbii engleze (nivel avansat), cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională constituie un avantaj; - disponibilitate la deplasări interne și internaționale.
Asociatia Cluster Medgreen

Angajam Consilier Vanzari/​asistent Manager


CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urm
Galactic Company

Asistent Manager In Turism


Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..
Palace Hotel Resort

Angajam Asistent Manager Sef Receptie


Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza Asistent Manager Sef Receptie. Se cauta o persoana cu experienta in domeniul hotelier, serioasa si dornica de munca, domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Conditiile de lucru, beneficiile contractuale si financiare se discuta in cadrul interviului.
SC SUNQUEST SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.