Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Asistent manager in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Asistent manager in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager - Sibiu (cor: 334303)


Candidatul ideal Studii medii sau superioare (absolvent); Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Detinerea carnetului de conducere categoria B reprezinta un avantaj; Buna cunoastere a suitei Microsoft Office; Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Descriere: Intocmeste oferte catre clientii firmei si monitorizeaza statusul lor. Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru facturarea si livrarea produselor. Intocmeste facturi, avize de expeditie, documente de transport etc. Urmareste incasarea comenzilor. Asigura suportul logistic necesar in realizarea livrarilor (pregatirea coletelor pentru livrare, ajutor la incarcarea si descarcarea bunurilor).Responsabilitati: Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul biroului local; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de confidentialit
MINEX GROUP INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: U.S. Food Network S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
U.​S.​ FOOD NETWORK S.​A.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: NICORA SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
NICORA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: U.S. Food Network S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
U.​S.​ FOOD NETWORK S.​A.​

Consilier Juridic Asistent Manager


Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:

Asistent Manager In Domeniul Hotelier


Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaz
PRIME TIME RESORT SRL

Asistent Manager In Domeniul Hotelier


Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaz
PRIME TIME RESORT SRL

Angajăm Asistent Manager,​ Back-up Office


Firmă cu capital german angajează asistent manager. Obligatoriu cunoașterea limbii germane. Condiții de muncă atractive. Aplicantii sunt rugați să trimită CV-urile la adresa de mail specificata în detaliile de contact.
Cesrom
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.