Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Asistent Manager


GERSIM IMPEX

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


SVN ROMANIA - COMMERCIAL REAL ESTATE ADVISORS

Asistent Manager


EROGLU ROMANIA S.​R.​L.​,​ COLINS

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


OPTIMUS DIGITAL

Asistent Manager


ESVIDA PHARMA

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


IDEAL TACTIC CONSULTING
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
GRID SITAL
Bucuresti

Industrie: Constructii, Petrol / Gaze, Prestari servicii

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Audit / Consultanta, Financiar / Contabilitate, Petrol / Gaze

Experiență: Fara experienta,Entry-Level (< 2 ani)


Candidatul ideal
Grid Sital S.R.L dorește sa-și mărească echipa prin angajarea unui Asistent Manager. Suntem în căutarea unei persoane cu inițiativă, pasionată de activitatea sa și dornică să se dezvolte profesional, într-un mediu de lucru dinamic și prietenos.
Ești candidatul/a ideal/ă dacă ai:
Studii superioare în curs sau finalizate;
Experiența profesională similară nu e obligatorie dar constituie avantaj;
Abilitatăți de operare PC, cunoaşterea pachetului MS Office (Word, Excel) si utilizarea tehnologiei moderne
Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare
Obligatoriu sa detina permis de conducere categoria B
Cunoștințe de limba engleză;

Descrierea jobului

Responsabilități:
Activități administrative specifice:
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor –clienți, furnizori, angajaților etc;
- pregătire contracte;
- deplasări în oraș și transmitere date / documente la diferite instituții, parteneri, colaboratori, etc
-preluarea apelurilor telefonice;
-elaborarea și redactarea corespondenței;
-realizarea și actualizarea arhivei electronice ;
Beneficii:
contract de munca pe perioada nedeterminata
pachet salarial motivant;
alte beneficii ce se vor discuta in cadrul interviului
dezvoltare profesională într-o companie dinamică și competitivă.Program de lucru între 07:30 -16:30 cu o oră pauza de masa.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate, iar compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.
Daca te regasesti in descriere si consideri ca Grid Sital este locul care te reprezinta, te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul la adresa: office@gridsital.com
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.