Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Comercial /​ Asistent Manager în Timisoara

Numele companiei:

Asistent Comercial /​ Asistent Manager în Timisoara

Asistent Manager


BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Asistent Manager


GERSIM IMPEX

Asistent Manager


EROGLU ROMANIA S.​R.​L.​,​ COLINS

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


SVN ROMANIA - COMMERCIAL REAL ESTATE ADVISORS

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


ACN PIESE UTILAJE

Asistent Manager


GREEN RECYCLE

Asistent Manager


IVONCO TRADE

Asistent Manager


RECOSPORT COMIMPEX

Asistent Manager


MAYSOF DEVELOPMENT

Asistent Manager


BIROUL EUROPEAN DE REPREZENTARE

Asistent Manager


BEM RETAIL GROUP
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Comercial /​ Asistent Manager
INOX METAL SSR
Timisoara

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Import export, Inginerie, Vanzari

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- Persoana responsabila, comunicativa si eficienta
​- Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, Email)
​- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
​- Capacitate de a acumula cunostinte noi
- Atentie dezvoltata pe detalii, meticulozitate si seriozitate
- Cunostiinte de contabilitate primara: registru de casa, jurnal de banca, intrari, iesiri, deconturi, etc.

Descrierea jobului

- Administrarea adresei de email oficiala a firmei
​- Raspunde la solicitarile colegilor din departamentul Vanzari
​- Intocmeste comezi , oferte si solicita pret furnizorilor cu care pastreaza legatura
​- Raspunde la solicitarile clientilor venite pe email
​- Emite facturi , oferte, si diverse informatii catre clienti
- Participa activ la procedura de recuperare a creantelor
- Raspunde de operatiuni de contabilitate primara (facturare si evidenta gestiune, operare documente in casa/banca, ordonare/arhivare documente, inregistrare facturi furnizori);
- Verifica si inregistreaza documente de casa, inclusiv deconturi;
- Introducere facturi furnizori;
- Emitere bonuri consum lunare;
- Verificarea operatiunilor cu stocuri;
- Evidenta registrul de casa;
- Alte sarcini de serviciu specifice postului.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.