Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


ABC HUMAN CAPITAL

Asistent Manager


ECRSERV IASI

Asistenta Manager


Confidenţial

Asistent Manager


MDA GLOBAL CONSULTING

Asistent Manager


CLASSTEAM PROJECTS S.​R.​L.​

Asistent Manager


RomSeal Jet

Asistent Manager


AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC

Asistent Manager


RG AGRO MACHINERY S.​R.​L.​

Asistent Manager


EVENIMENTE CU SUFLET S.​R.​L.​

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


WSD CAPACITY

Asistent Manager


NARRO UNIVERS S.​R.​L

Asistent Manager


FINACON ROMÂNIA

Asistent Manager


KEY WAY INVESTMENTS

Asistent Manager


ADECCO RESURSE UMANE

Asistent Manager


SCHWARZ GRUPPE INT

Asistent Manager /​ Coordinator Logistica


BLUETTESSAVEUR S.​R.​L.​
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
ABC HUMAN CAPITAL
Bucuresti

Industrie: Secretariat Administrativ ,

Tip job: Fulltime

Departament: Asistent Manager

Experiență: 1 - 5 ani experienta


Scurta descriere a companiei

ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

Cerinte

Experienta pe un post similar – minim 3 ani
Studii superioare
Cursurile de specialitate constituie un avantaj
Limba engleza – fluent ( scris si vorbit) – obligatoriu
Cunostinte avansate de utilizare PC ( word, excel, power point, microsoft outlook)
Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile
Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala

Responsabilitati

• Realizarea corespondentei de afaceri cu partenerii externi si colaboratorii firmei
• Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
• Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor
• Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
• Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri
• Implicare in organizare evenimente firma
• Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie)
• Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General
• Completeaza diverse situatii la zi privind : importurile, cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul, etc

Tab Salariu