Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Moreni

Numele companiei:

Asistent Manager în Moreni

Asistent Manager


MINIMALISA CONCEPT

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


RECOSPORT COMIMPEX

Asistent Manager


ANTIQUE STONE

Asistent Manager


Clinica Sante

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


BINAPE CONSTRUCT GRUP

Asistent Manager


RAO IMPORT EXPORT

Asistent Manager


ELECTRO GEFIR
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
URBIO RO
Moreni

Industrie: Energetica, Productie, Prestari servicii

Tip job: Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat, Administrativ / Logistica

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- Absolvent al unei institutii de invatamant superior;
- Limba engleza: nivel avansat;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si a locului de munca;
- Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Abilitati de comunicare, fire optimista;
- Dorința de a învăța lucruri noi;
- Implicare profesională, conștiinciozitate;
- Cunostinte operare PC : MS Office(Outlook, Excel, Word);
- Atentie asupra detaliilor;
- Permis de conducere cat. B – constituie avantaj

Descrierea jobului

- Urmăreste continuu fluxul de intrări-ieşiri pentru documentele din cadrul companiei şi ţine o evidenţă foarte clară a acestora: în cazul în care se identifică acte lipsă va informa departamentele implicate(logistică, achiziţii publice, contabilitate) şi va lua toate măsurile pentru completarea actelor lipsă : va redacta note de comandă, contactarea clienţilor/furnizorilor pentru a stabili trimiterea actelor lipsă;
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Intocmire awb-ri pentru diferite documente, colete si urmarirea constanta a statusului livrarilor;
- Oferă numere de înregistrare pentru documentele care circulă în cadrul companiei, redactează împuterniciri; procese verbale de predare-primire bunuri/documentaţii;
- Comanda birotica/produse curatenie/ protocol pentru sediul firmei;
- Realizarea de rezervari hotel parteneri externi, rezervari bilete de avion;
- Intocmirea situatiilor, adreselor solicitate de Manager;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Deplasari catre diferite institutii publice(exemplu Trezorerie, ANAF, Registrul Comertului, Primarie, Posta, banci);
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice(primirea, orientarea si servirea clientilor);

Beneficii:

- Un mediu de lucru prietenos, dinamic și bazat pe performanţă;
- Posibilități de dezvoltare profesională, planificare a carierei.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.