Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Sibiu

Asistent Manager în Sibiu

Asistent Manager


SCHWARZ GRUPPE INT

Asistent Manager


ECRSERV IASI

Asistenta Manager


Confidenţial

Asistent Manager


MDA GLOBAL CONSULTING

Asistent Manager


CLASSTEAM PROJECTS S.​R.​L.​

Asistent Manager


RomSeal Jet

Asistent Manager


AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC

Asistent Manager


RG AGRO MACHINERY S.​R.​L.​

Asistent Manager


EVENIMENTE CU SUFLET S.​R.​L.​

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


WSD CAPACITY

Asistent Manager


NARRO UNIVERS S.​R.​L

Asistent Manager


KEY WAY INVESTMENTS

Asistent Manager


ADECCO RESURSE UMANE

Asistent Manager


ABC HUMAN CAPITAL

Asistent Manager


FINACON ROMÂNIA

Asistent Manager /​ Coordinator Logistica


BLUETTESSAVEUR S.​R.​L.​
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
SCHWARZ GRUPPE INT
Sibiu

Industrie: Comert / Retail, Productie, Constructii

Tip job: Full time

Departament: Management, Marketing, Office / Backoffice / Secretariat, Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica

Experiență: Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
Cunostinte foarte bune dе limba engleza scris / vorbit, limba Germana este un argument bun in plus.
Abilitati dе comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
Experienta dе minim 3 an pe un post similar.
Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office. Pivot si IF function ar trebui sa fie simplu si cunoscut.
Bune abilitati dе comunicare, capacitate dе organizare si planificare, skill-uri de negociere si abilitati analitice.
Capacitatea dе a lucra sub presiune si extrem dе organizat, agilitate si inteligent/a.
Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post.
Capacitate dе organizare pe prioritati si in functie de proiectele dechise.
Deschidere pentru poiecte noi si adaptabilitatea la schimbare este un "must have".
Punctualitatea este o baza si nu un argument.
Trebuie sa ai abilitatea de-a delega intr-o forma structurala.
Ar fi benefic sa ai capacitatea de a ii ajuta pe colegi sa se dezvolte profesional (coaching).
Este foarte important sa intelegi ca rezolvat inseamna rezolvat si nu aproare rezolvat.
Actionezi in concordanta cu obiectivele organizationale.
ah da, vei avea nevoie de capacitatea de-a executa mai multe activitati in acelasi timp (un mic multitasking), insa sa decizi care iti sunt prioritatiile si unde iti menti focusul si atentia.


Descrierea jobului

Planificarea agеndei dе lucru a managerului;
Participi lа intalniri imprеunа cu Management-ul, daca este necesar.
Asistаrеa Management-ului in activitаteа sa zilnica,
Cunoaste procedurile firmei, politicile acesteia si incearca implementarea lor in cadrul companiei.
Diverse analize de evaluare a Cash-Flow-ului, evaluare deptartamente, evaluare proiecte noi ori in derulare, etc..
Implementarea proiectelor noi in cadrul departamentelor.
Vei ajuta la sistematizarea Companiei si la implementarea procedurilor noi de lucru.
Redactarea ori mai bine spus verificarea diverselor documente, contracte de furnizare, etc..
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului, la necesitate.
Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului.
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.

Responsabilităţi
- gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei)
- coordonarea activităţilor de recrutare, selecţie şi integrare a personalului (anunţuri de recrutare, preselecţie candidaţi, organizarea interviurilor de selecţie, organizarea activităţii de întocmire a dosarului de angajare şi a actelor necesare pentru încheierea contractelor de muncă)
- coordonarea activităţii administrative la nivelul sediului şi a punctelor de lucru (urmărirea autorizaţiilor de funcţionare, a poliţelor de asigurare, a funcţionării la întreaga capacitate şi la maximum de siguranţă)
- oferă support pentru echipa logistică ocazional când activitatea o cere
- oferă support pentru echipa de la relaţii cu clienţii când activitatea o cere
- oferă support administrativ pentru echipa managerială a companiei când situaţia o cere
- la solicitarea echipei manageriale întocmeşte diverse studii de piaţă sau se ocupă de colectare de informaţii despre diverse subiecte de interes

BENEFICII SI AVANTAJE OFERITE:

Mediu de lucru profesionist, între prieteni
Program full-time și stabilitate pe termen lung
Posibilitatea de-a creste împreună cu noi

Tichete de masa in valoare de 15 lei pe zi (deci teoretic in 315 lei/luna)
1 zi de concediu in plus pe an la fiecare an vechime in companie;
Prima de casatorie sau nasterea unui copil;
Prima de 5% din suma salariul de incadrare pe ultimii 3 ani;
Al 13-lea salariul incepand cu al 4 an de vechime;
Tichete cadou de Pasti si de Craciun, daca compania este pe profit
Abonament de sanatate la Polisano
Tab Salariu