Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Tulcea

Asistent Manager în Tulcea

Asistent Manager


HOLISTIC LIFE SPA

Asistent Manager


ECRSERV IASI

Asistenta Manager


Confidenţial

Asistent Manager


MDA GLOBAL CONSULTING

Asistent Manager


RomSeal Jet

Asistent Manager


CLASSTEAM PROJECTS S.​R.​L.​

Asistent Manager


AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC

Asistent Manager


EVENIMENTE CU SUFLET S.​R.​L.​

Asistent Manager


RG AGRO MACHINERY S.​R.​L.​

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


SIGMA LIFE IT

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


WSD CAPACITY

Asistent Manager


NARRO UNIVERS S.​R.​L

Asistent Manager


ADECCO RESURSE UMANE

Asistent Manager


KEY WAY INVESTMENTS

Asistent Manager


SCHWARZ GRUPPE INT

Asistent Manager


ABC HUMAN CAPITAL
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
FRAHER
Tulcea

Industrie: Alimentara, Callcenter / BPO, Comert / Retail

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Altele, Office / Backoffice / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Transport / Distributie

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Studii medii/superioare;
Imagine personala impecabila;
Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);
Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;
Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;
Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;
Persoana energica cu prezenta placuta;
Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;
Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;

Descrierea jobului

Elаborarеa si rеdаctarеa de documente, prezentari, rapoarte, oferte etc. ;
Centralizarea, indosarierea si arhivarea documentelor;
Copierea, scanarea si imprimarea de documente sau prezentari;
Atributii administrative (aprovizionare/comanda consumabile etc);
Alte activitati de secretariat specifice.
Tab Salariu