Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


SMG ULTRASOUND ROMANIA

Asistent Manager


DECOMAR LOGISTIC

Asistent Manager


PRIMAT GOLD IMPEX

Asistent Manager


CINEMA CITY ROMANIA

Asistent Manager


DIRECT LINE INOX IMPEX

Asistent Manager


COMPETITIVE IN BUSINESS & CONSULTING

Asistant Manager


METROPOLITAN REZIDENTIAL

Asistent Manager


BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Asistent Manager


CATENA MANAGEMENT

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


ADVANCED COMPUTER TECHNOLOGY RESEARCH

Asistent Manager


TC REAL ESTATE DEVELOPMENT & MANAGEMENT

Asistent Manager


PICDAFI TRANS

Asistent Manager


CORAMED MEDIZINISCHE PRODUKTE

Asistent Manager


OKIN FACILITY RO

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


EUROMETAL MANAGEMENT & CONSULTING
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
SMG ULTRASOUND ROMANIA
Bucuresti

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- Studii medii/ superioare;
- Experienta reprezintaun avantaj;
- Cunostinte de operare f bune PC (Pachet Office) si de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, fax, telefon);
- Persoana serioasa, ordonata, dinamica ;
- Abilitati deosebite de comunicare, orientare catre client;
- Responsabilitate, punctualitate, ordine şi acurateţe;
- Fire vesela, optimista;
- Limba Engleza: nivel avansat;
- O scurta descriere personala la momentul aplicarii.

Descrierea jobului

Asigura fluxul de comunicare (verbala si scrisa) intre departamentele companiei, dar si intre Managerul General si ceilalti angajati ai companiei
Desfasoara activitati de receptive - secretariat si asistenta a Managerului General, totodata acordand suport pentru departamantele: administrativ, logistica, vanzari
Preia şi efectueaza legaturi si convorbiri telefonice, primeste si distribuie corespondenta
Tine agenda intalnirilor cu clientii, pentru Directorul General
Furnizeaza diverse informatii, la cerere (taxi, restaurante, mersul trenurilor, etc.)
Multiplica documentele conform cerintelor
Primeste si directioneaza in firma clientii şi vizitatorii
Asigura activitate de protocol pentru clienti si vizitatori
Organizeaza si supravegheaza activitatea de curierat
Inregistreaza orice document care intra / iese din firma
Organizeaza livrarea si se asigura de primirea facturilor de catre client.

Beneficii:
- salariu negociabil in functie de experienta
- bonuri de masa
- mediu de lucru placut
Tab Salariu