Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


DUNLOP MILLS

Asistent Manager


INTER-SPITZEN

Asistent Manager


PICDAFI TRANS

Asistent Manager


PHARMA SOLUTIONS PRODUCTION SRL

Asistent Manager


Confidenţial

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


ANDAVA TOTAL HIDRO

Asistent Manager


Clinica Sante

Asistent Manager


CASE BINE FĂCUTE

Asistent Manager


STRATEGIC INTEGRATED BUSINESS
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
DUNLOP MILLS
Bucuresti

Industrie: Prestari servicii

Tip job: Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Administrativ / Logistica

Experiență: Mid-Level (2-5 ani),Entry-Level (< 2 ani)


Candidatul ideal
Bune cunostinţe operare PC (Word, Excel), flexibilitate, capacitate de lucru in echipa, echilibru emoţional, calm, adaptabilitate, rezistenţă în situaţii stresante, atitudine pozitivă şi constructivă, respectarea termenelor limită, capacitate de organizare, simţul responsabilitătii.
Limba engleza nivel avansat.

Descrierea jobului

Redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice, din romana in engleza si invers
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
Participarea la intalniri business in afara biroului
Reprezentarea clientilor in relatia cu Administratia Financiara, Inspectoratul Teritorial de Munca, Casa de Sanatate, Registrul Comertului (pregatirea documentelor - daca este cazul - si deplasarea la institutii)
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.