Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


PICDAFI TRANS

Asistent Manager


INTER-SPITZEN

Asistent Manager


PHARMA SOLUTIONS PRODUCTION SRL

Asistent Manager


GLOBAL EHT HALAL CERTIFICATION

Asistent Manager


DUNLOP MILLS

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


CASE BINE FĂCUTE

Asistent Manager


ANDAVA TOTAL HIDRO

Asistent Manager


AMD DIGITAL GRUP

Asistent Manager


STRATEGIC INTEGRATED BUSINESS

Asistent Manager


BINAPE CONSTRUCT GRUP

Asistent Manager


Clinica Sante

Asistent Manager


MOBILIER 1 CONCEPT

Asistent Manager


TSD INDICA7

Asistent Manager


ALBER HOLDING MANAGEMENT

Asistent Manager


STEF-INVEST
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
TEAMLAND
Bucuresti

Industrie: Chimie Petrochimie , Productie ,

Tip job: Fulltime

Departament: Asistent Manager

Experiență: 1 - 5 ani experienta


Scurta descriere a companiei

Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

Cerinte

Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (preferabil Tehnice in domeniul metalurgic);
Experienta pe un post similar constituie avantaj;
Cunostinte operare PC: pachetul MS Office;
Abilitati de comunicare, organizare, atentie la detalii;
Persoana proactiva, deschisa, pozitiva;
Capacitate de invatare si adaptare rapida la un mediu de lucru dinamic.

Responsabilitati

Indeplineste activitati zilnice de secretariat;
Preia si directioneaza apelurile telefonice, email-uri, etc;
Primeste vizite si anunta personalul de contact;
Preia, inregistreaaza si distribuie, indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele;
Emite comenzi pentru toate produsele necesar a fi aprovizionate, tine evidenta lor (piese de schimb, aparatura, material tehnologic;
Tine evidenta contractelor firmei;
Redacteaza corespondenta de afaceri;
Actualizeaza baza de date referitoare la client: incasari, restante plati si a situatiei comenzilor pe faze de lucrari ale fluxului tehnologic.

Tab Salariu