Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


PHARMA SOLUTIONS PRODUCTION SRL

Asistent Manager


INTER-SPITZEN

Asistent Manager


PICDAFI TRANS

Asistent Manager


DUNLOP MILLS

Asistent Manager


STRATEGIC INTEGRATED BUSINESS

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


AMD DIGITAL GRUP

Asistent Manager


CASE BINE FĂCUTE

Asistent Manager


BINAPE CONSTRUCT GRUP

Asistent Manager


ANDAVA TOTAL HIDRO

Asistent Manager


GLOBAL EHT HALAL CERTIFICATION

Asistent Manager


Clinica Sante

Asistent Manager


MOBILIER 1 CONCEPT

Asistent Manager


TSD INDICA7

Asistent Manager


ALBER HOLDING MANAGEMENT

Asistent Manager


BRINOX DEVELOPMENT
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
PHARMA SOLUTIONS PRODUCTION SRL
Bucuresti

Tip job: Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
  • Cunoștințe temeinice de limba engleză (scris, citit, vorbit fluent, corespondență de afaceri, traduceri).
  • Experiență in domeniu.
  • Aptitudini de comunicare și negociere, capacitatea de a rezolva probleme multiple în timp record.
  • Spirit de echipă, creativă, activă, inteligentă, atitudine pozitivă, discretă, ordonată, loială.
  • Capacitate organizatorică;

Descrierea jobului

  • Traduceri de documentații și corespondență din/în limba engleză.
  • Organizează agenda și stabilește întâlnirile managerului.
  • Primire, direcționare și gestionare corespondență.
  • Utilizare echipamente de birou: computer, scanner, imprimantă, fax, copiator etc.
  • Redactare de documente și corespondență (în Word).
  • Întocmire rapoarte și situații operative (în Excel).
  • Gestionare, centralizare și arhivare documente.
  • Îndeplinește alte sarcini conexe care îi sunt atribuite.
Tab Salariu