Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Cluj-Napoca

Numele companiei:

Asistent Manager în Cluj-Napoca

Asistent Manager


PKF ECONOMETRICA

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


RECOSPORT COMIMPEX

Asistent Manager


MINIMALISA CONCEPT

Asistent Manager


ANTIQUE STONE

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


Clinica Sante

Asistent Manager


BINAPE CONSTRUCT GRUP

Asistent Manager


RAO IMPORT EXPORT

Asistent Manager


ELECTRO GEFIR
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
PKF ECONOMETRICA
Cluj-Napoca

Industrie: Banci / Servicii financiare, Drept

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat, Relatii publice, Traduceri

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (intocmire rapoarte, documente, scrisori, contracte) – conditie necesara
- Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala Engleza nivel avansat
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si orala
- Absolvent de studii superioare in domeniul financiar sau drept
- Persoana responsabila, flexibila, capabila sa gestioneze in paralel diferite sarcini
- Rapiditate si acuratete in aplicatiile Microsoft Office (Word, Excell, Power Point)
- Atitudine proactiva, orientata spre rezultate si capacitate de incadrare in termene
- Prezenta agreabila, cu atitudine profesionista si diplomatica, tinuta business

Descrierea jobului

- Asigura suport managerial pentru elaborarea unor documente specifice in limbile romana si engleza, in functie de solicitari
- Activitati de secretariat, preluarea apelurilor telefonice, gestionarea documentelor scriptice si electronice de interes general ale firmei
- Organizarea si gestionarea agendei managerului
- Aprovizionarea biroului cu necesarul de echipamente si materiale
- Asigurarea interfatei cu clientii/colaboratorii si rezolvarea problemelor, daca este cazul
- Furnizarea prompta de informatii sefului ierarhic, asigurarea comunicarii intre companie si client/furnizori
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.