Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


Experis Romania

Asistent Manager


STELDICO SERVCOM

Asistent Manager


TRITECH GROUP

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


ENERGO-INSTALATII

Asistent Manager


REAL EXPERT ADVERTISING

Asistent Manager


BALORMAN ROMANIA

Asistent Manager


TIRRENA SCAVI SPA ITALIA SUCURSALA CLUJ
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
Experis Romania
Bucuresti

Industrie: Other

Tip job: Full Time

Departament: Management

Experiență: Entry-Level (< 2 Ani)


Scurta descriere a companiei

De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

Cerinte

Clientul nostru, unul dintre cele mai cunoscute branduri de mobila din lume si aflat mereu in topul preferintelor clientilor, este in cautarea celui mai potrivit Asistent Manager.

Cerinte:
-Studii superioare;
-Bune abilitati de lucru pe calculator ( MS Office; Excel);
-Limba engleza la nivel mediu-avansat;
-Cunostinte contabilitate primara.

Responsabilitati

Responsabilitati principale:
-Colaboreaza direct cu Contabilul in vederea intocmirii de documente si contracte;
-Mentine relatiile cu colaboratorii si gestioneaza mail-urile;
-Inchiderea situatiilor, verificarea si evidenta documentelor;
-Verificarea si actualizarea preturilor online;
-Gestionarea documentelor privind administrarea de personal.

Program: L-V 10:00-19:00 cu disponibilitate de lucru 2 weekend-uri/luna ( liber in cursul saptamanii)

Beneficii:
-Masina de serviciu;
-Mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere;
-Tichete de masa;

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.