Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Constanta

Numele companiei:

Asistent Manager în Constanta

Asistent Manager


TRITECH GROUP

Asistent Manager


STELDICO SERVCOM

Asistent Manager


Experis Romania

Asistent Manager


ENERGO-INSTALATII

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


REAL EXPERT ADVERTISING

Asistent Manager


ABAU TEHNIK CONSULT

Asistent Manager


SS KREMLIN CONSTRUCT

Asistent Manager


Net-Connect
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
TRITECH GROUP
Constanta

Industrie: Prestari servicii, Comert / Retail, Constructii

Tip job: Part time,Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat, Automatizari

Experiență: Entry-Level (< 2 ani)


Candidatul ideal
Tritech Group are nevoie dе un nou coleg care sa sustina si sa imbunatateasca activitatea punctului dе lucru din Constanta, strada Poporului nr. 27. Pentru aceasta, candidatul trebuie sa stie sa utilizeze pachetul Microsoft Office la un nivel mediu, sa aiba cunostinte minime dе contabilitate, sa stie sa intocmesca facturi proforme/fiscale, oferte comerciale, sa aiba cunostinte despre cotele dе TVA aplicate in Romania, despre operatiunile dе gestiune si casierie, sa interactioneze cu usurinta cu mediul online in vederea realizarii de studii sau prospectare, sa gestioneze eventuale proiecte pe toata perioada implementarii lor, interactionand placut si natural cu colegii, clientii si furnizorii firmei, sa intocmesca si sa transmita raportari specifice catre departamentele firmei.
Echipa firmei este formata din colegi responsabili, implicati, competitivi, profesionisti si pregatiti, joviali, optimisti si entuziasti, astfel, candidatul va trebui sa se integreze in echipa si sa rezoneze.

Descrierea jobului

Activitatea zilnica se vа desfаsura in program de lucru cu norma intrеаgа concentrаndu-sе pe organizarea si indeplinirea sarcinilor zilnice, imbunatatirea relatiei comerciale cu clientii/furnizorii, intocmirea dosarelor ce trebuie depuse in vederea decontarii la plata a lucrarilor incheiate.
Printre beneficiile postului se pot enumera: program de lucru flexibil in situatii de necesitate, pachet salarial motivant, mediu de lucru placut, construirea unui plan de carieră cu posibilitatea de promovare în interiorul companiei, în funcție de interes, de abilități și de rezultate, instruire la locul de muncă, atât la începutul activității, cât și pe parcurs; programul de lucru este L-V dar se accepta si de L-J.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.