Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Oradea

Numele companiei:

Asistent Manager în Oradea

Asistent Manager


REAL EXPERT ADVERTISING

Asistent Manager


STELDICO SERVCOM

Asistent Manager


Experis Romania

Asistent Manager


TRITECH GROUP

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


ENERGO-INSTALATII

Asistent Manager


BALORMAN ROMANIA

Asistent Manager


TIRRENA SCAVI SPA ITALIA SUCURSALA CLUJ
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
REAL EXPERT ADVERTISING
Oradea

Industrie: Productie, Publicitate / Marketing / PR

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Entry-Level (< 2 ani)


Candidatul ideal
RXP Advertising angajeaza Asistent Manager pentru noua locatie din Oradea, Parc Industrial II.

Asistent managerul reprezinta interfata companiei in relatia cu partenerii de afaceri.

Cerinte :
  • Cunostinte bune de operare PC : Pachetul Microsoft Office, Adobe PDF, navigare internet;
  • Cunoastere a limbii engleze la nivel mediu (scris, vorbit);
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
  • Capacitate de a respecta termene limită;
  • Atenție către detalii;
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.

Descrierea jobului

  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
  • Preluarea si directionarea corespondentei si a apelurilor telefonice;
  • Primirea vizitatorilor si directionarea catre persoanele de contact din companie;
  • Expedierea corespondentei si a coletelor catre parteneri si urmarirea lor pana la livrare;
  • Administrarea documentelor companiei (preluarea, inregistrarea, sortarea si distribuirea la departamentele implicate a corespondentei; expedierea corespondentei, arhivarea documentelor);
  • Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (intocmire dosare de angajare, pontaje, condica de prezenta, eliberare de adeverinte, evidenta certificatelor medicale, certificatelor de aptitudini, a cererilor de concediu);
  • Intocmirea, copierea, scanarea, arhivarea diferitelor documente din companie;
  • Asigurarea protocolului intern, dar si in cadrul intalnirilor;
  • Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management ;
  • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.