Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Ilfov

Numele companiei:

Asistent Manager în Ilfov

Asistent Manager


ACN PIESE UTILAJE

Asistent Manager


IAVI INVEST

Asistent Manager


TOP CAR FORUM S.​R.​L.​

Asistent Manager


SC IOANA SRL

Asistent Manager


EUROVET LOGISTICS SRL

Asistent Manager


CASEBINEFACUTE CONSTRUCT

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


SC ALFA DEZMEMBRARI SRL

Asistent Manager


FITNESS SCANDINAVIA

Asistent Manager


PIANO LOG IMPEX

Asistent Manager


PROFI FORMARE S.​R.​L.​

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


JOB CONSULT

Asistent Manager


UNDOI CENTRU DE PLATI MOBILEDISTRIBUTION
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
ACN PIESE UTILAJE
Ilfov

Industrie: Administratie / Sector Public, Comert / Retail, Publicitate / Marketing / PR, Transport / Logistica / Import Export

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Administrativ / Logistica

Experiență: Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
Să fii angajatul ideal pentru noi înseamnă să fii o persoană pozitivă, energică și focusată pe rezolvarea problemelor în timp scurt. Alături de noi te întâlnești cu foarte multe posibilități și ai șansa să te simți extrem de util/ă. Nu trebuie să fii simpatic/ă tuturor, însă ar fi excelent pentru tine să reușești să comunici eficient, să fii tolerant/ă și răbdator/oare. În plus, asigură-te că stăpânești următoarele abilități:

- operare PC: MS Office, Word, Excel, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- îți organizezi bine timpul, sarcinile și locul de muncă (în practică, nu numai în teorie!)
- te poți concentra pe mai multe sarcini în același timp
- știi ce este un deadline si ai capacitatea să-l respecți
- ești atent/ă la detalii
- îți dorești să cunoști lucruri noi și, inevitabil, să evoluezi
- înțelegi că seriozitatea și corectitudinea sunt indispensabile în firma noastră. Calitatea umană nu este facultativă, dar este pe deplin apreciată!

Descrierea jobului

Compania noastră este în continuă expansiune, așa că avem nevoie de un angajat concentrat care:
  • este extrem de comunicativ, sociabil și are bune abilități de negociere
  • are inițiativă, este creativ și poate anticipa anumite situații.
  • este capabil să propună soluții
  • coordonează proiectele prin care firma se dezvoltă
  • stabilește și menține relațiile cu noi frunizori de servicii și produse, încheie colaborări, menține parteneriate, face research, cereri de ofertă
  • planifică, stabilește și participă la întâlnirile cu colaboratorii firmei
  • administrează contacte și informații și le folosește în scopul dezvoltării firmei
  • întocmește și ține evidența contractelor cu colaboratorii
  • elaborează și redactează documentele cerute de managerul direct
  • urmărește ca proiectele propuse să fie implementate și finalizate
  • este în permanentă legătură cu persoanele implicate în realizarea contractelor
  • semnalează situatii precum apropierea termenului de expirare a valabilității contractelor și întocmește documentele necesare de prelungire sau încetare, după caz (inclusiv RCA, Rovignera, revizii parc auto etc)
  • raportează managerului direct informațiile semnificative obținute în desfășurarea activității proprii
  • asigură suport administrativ colegilor/departamentelor firmei
  • plasează diverse comenzi (protocol, materiale necesare pentru birou)

Avantaje:
  • lucrezi 8 ore pe zi, de luni până vineri. Weekend-urile și zilele declarate sărbători legale sunt libere!
  • nu incurajam lucrul in orele suplimentare. Timpul liber, personal, este important si il vom respecta ;)
  • ai posibilitatea de a promova în cadrul companiei
  • colegii sunt tineri, diverși și open-minded
  • te poți exprima liber! Ești apreciat pentru asta!
  • ocupația ta nu este una de secretariat, ci una strategică. Practic, tu oferi suport departamentului de management, pentru ca toate lucrurile să funcționeze în regulă!
  • primești, în mod constant, posibilitatea de a te dezvolta personal și profesional. Compania noastră îți plătește cursurile pe care ți le dorești!
  • vei avea parte de toate resursele necesare desfasurării activitații dar și de sprijinul celor din jur!
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.