Clinica stomatologica angajeaza asistent manager pentru: programare pacienti, facturare, logistica, stocuri, etc.Cunoasterea utilizarii Microsoft Office si a limbii engleze conditie obligatorieTe rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de e-mail office at zircondent.ro
Candidatul ideal Avem nevoie de o persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic. Sa interactioneze direct și telefonic cu furnizorii si clientii. O atitudine pozitiva fata de mediul in care activeazi, cat si in relatiile cu restul colegilor . Creșterea ta înseamnă dezvoltarea noastră, iar dezvoltarea noastră cu siguranță va însemna și evoluția ta!Descrierea jobului - abilități de comunicare directa- face2face cat si la telefon (zâmbește, persoană pozitivă cu atitudine constructivă);
- abilități de
Candidatul ideal Fabrica este situata in Sat Molid com. Vama, judetul Suceava.
Puteti citi despre noi aici www.sogemprod.ro
🔵 Daca esti o persoana:
• Organizata, pozitiva si proactiva
• Ai cunostinte de limba Engleza – nivel avansat si limba Franceza- nivel mediu (constituie avantaj), cunostinte in MS OFFICE
• Experienta minima in activitatea de secretariat;Descrierea jobului 🔵 Ce vei face la noi :
• Stabileste impreuna cu Directorul General programul zilnic al activitatilor care ii revin
• Convoaca participantii la sedintele firmei
• Asigura redactarea documentelor/coresponden
Cerinte: Dorim in echipa noastra o persoana motivata, organizata, implicata, cu foarte bune abilitati de comunicare, cu tact si orientare catre obtinerea de rezultate. O persoana cu spirit de initiativa, gandire logica, flexibilitate, fire energica si optimista.Cateva responsabilitati pe care le vei avea daca vei lucre in echipa noastra:•preluarea comenzilor si intocmirea bonurilor fiscale;•prezentarea produselor si indrumarea clientilor in alegerea produsului dorit;•gestionarea e-mail-urilor ;•intocmirea documentelor administrative;•pregatirea documentelor si predarea acestora catre
Candidatul ideal
Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere
Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta
Bun organizator
Bun conducator auto, disponibil pentru deplasari
Descrierea jobului Postul se аdresеаza persoаnelor cе dorеsc sа isi construiаsca o cаrierа alаturi de profеsionisti, intr-un domеniu nou cе ofеra rеale posibilitаti dе perfеctionаre a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.
Responsabilitati principale:
Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia
Organi
Candidatul ideal Persoana deschisa, entuziasta si pozitiva, organizata, structurata, cu simt de raspundere, interesata de domeniul sport/nutritie/educatie, cu experienta in organizarea si arhivarea actelor, deschisa.
Experienta in Excel, Word - obligatoriu - rapoarte, tabele, baze de date;
Limba engleza este obligatorie
Ideal cu experienta in redactarea diplomelor si in gestionarea documentelor importanteDescrierea jobului Organizarea si arhivarea dosarelor clientilor, a furnizorilor, a colaboratorilor.
Relatia cu departamentul de contabilitate si resurse umane
Organizarea deplasarilor me
Candidatul ideal - absolvent studii superioare contabilitate
- cunostinte medii/avansate limba engleza, avantaj cunostinte limba germana
- buna cunoastere a pachetului Microsoft Office
- abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii
- persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompteDescrierea jobului Cautam persoana pentru postul de Asistent Manager - Contabilitate Primara
Fisa postului va include:
- Evidenta zilnica a facturilor primite de la furnizori pentru prestatii diverse,
- Procesarea si evidenta platilor catre furnizori
- Tehnoredactarea de acte
-
S.C. COMPANIA DE CONSTRUCTII REZIDENTIALE AG S.R.L.
Candidatul ideal Profil:
- Bune abilitati de comunicare, relationare, lucru in echipa;
- Bune abilitati de organizare, planificare a activitatii;
- Capacitate de a propune / identifica solutii, orientare spre rezultate;
- Flexibilitate, disponibilitate, tenacitate, perseveranta, atentie;
- Atitudine pozitiva zambetul fiind obligatoriu, asertiva, constructiva;Descrierea jobului
- Activitati specifice de secretariat : registratura, corespondenta, organizare intalniri, asigurare legaturi telefonice;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
-
Candidatul ideal - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
- sincer, dispus la colaborare, serios, punctual
- capacitatea de umplere a timpului liber cu activitati secundare
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- atenție către detalii;Descrierea jobului Descriere:
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice intern si extern;
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- elaborarea și redactarea docume
Candidatul ideal Asistent manager cunostinte operare calculator (word,excel ,etc ) cunostinte contabilitate primara abilitate in comunicare cu clientii
Constituie avantaj : domciliul in loc Mihai Viteazu , experienta in domeniul auto -marketing aprovizionare ,Descrierea jobului conducere documente primare , activitate secretariat ,
publicitate activitatea companiei
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Scurta descriere a companieiJob Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori.Cerinte - persoana stabila, serioasa, foarte organizata;- experienta in secretariat - cunostinte avansate de limba engleza;- utilizarea programului OfficeResponsabilitati•Preluarea şi transmiterea de mesaje telefonice si/sau email-uri;•Intampinarea clientilor si asigurarea protocolului aferent;•Arhivarea / scanarea diverselor documente ;•Asigurarea fluxului de co
Candidatul ideal Candidatul ideal
Echipa de asistenti vanzari un-doi Centru de plati cauta un nou membru!
Persoana pe care o cautam trebuie sa fie receptiva si dornica sa invete lucruri noi, fire comunicativa, sa stie sa lucreze pe calculator si pachetul MS Office, sa lucreze in echipa la birou, dar si cu colegii din alte departamente sau din teren.Descrierea jobului
Principalele activitati constau in:
- suport telefonic si prin email colegilor din teren;
- inregistrare parteneri noi, actualizare informatii in baza de date;
- transmiterea de solicitari catre alte departamente al
Candidatul ideal Să fii angajatul ideal pentru noi înseamnă să fii o persoană pozitivă, energică și focusată pe rezolvarea problemelor în timp scurt. Alături de noi te întâlnești cu foarte multe posibilități și ai șansa să te simți extrem de util/ă. Nu trebuie să fii simpatic/ă tuturor, însă ar fi excelent pentru tine să reușești să comunici eficient, să fii tolerant/ă și răbdator/oare. În plus, asigură-te că stăpânești următoarele abilități:
- operare PC: MS Office, Word, Excel, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- îți organizezi bine timpul, sarcinile și locul de muncă (în p
Candidatul ideal Abilitati de de comunicare şi de convingere prin telefon;
Abilitate de a lucra independent şi în echipă;
Persoană ordonată şi organizată, tastare rapidă .
Abilitate de a învăţa lucruri noi într-un interval scurt de timp
Abilitate foarte bună de comunicare;
Atentie distributiva, atentie la detalii,spontaneitate
Cunostinte de operare calculator (Windows, MS Office)
Experienta in domeniul achizitiilor publice, utilizare SEAP constituie un avantaj (dar nu este obligatoriu)Descrierea jobului Menținerea relației cu clientii prin e-mail și telefon;
Cresterea portofoliului de
Scurta descriere a companieiMentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions. Cerinte •Customer-service oriented•Team player•Creative problem solving•Flexible•Excellent organizational skills•Basic knowledge of MS Office•English – medium level – would be a plus•Experience in office admin area•Able to complete complex administrative tasks with minimal supervisionResponsabilitati•Check daily all aspects related to the proper functioning and maintenance of the workspaces•Order weekly refreshments and monthly cleaning products•Keep on the monthl
Candidatul ideal - Experienta in dministrarea activitatii dе birou
- Persoana cu abilitati dе comunicare deosebite
- Capacitate dе organizare, analiza si sinteza
- Excelente cunostinte dе limba engleza, vorbit si scris
- Cunostinte juridice minime
- Contabilitate primara;Descrierea jobului - Intocmestе si urmarеste аgеnda Directorului Gеnеrаl
- Asigurа comunicarea intrе dеpartаmentе si urmarеstе indеplinireа sаrcinilor comunicate
- Asigura corеspondenta interna si externa atat cu clientii cat si cu furnizorii
- Intocmeste contracte si tine evidenta pentru buna derulare a acestora atat
Angajam Asistent Manager pentru activitati administrative, de birou si implicare in planificarea activitatii. Cerinte: fire ambitioasa, cunostinte de management, organizat, serios. Salariu: 1800lei/luna. Cv-uri la e-mail: , tel: .
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post in viziunea noastra are următoarele calitati :
1. Este un bun ascultator, are rabdare cu ceilalti.
2. Are bun abilitațide comunicare.
4. Are un aspect profesional - prima impresie conteaza, iar aspectul profesional al candidatului este important pentru noi.
5. Este flexibil si deschis la rezolvarea oricaror sarciniDescrierea jobului Postul presupune :
Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.
Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara.
Candidatul ideal - studii superioare preferabil profil juridic sau economic
- Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card)
- Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj
- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă
- Experienta in VANZARI ABSOLUT OBLIGATORIE
- Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, rezistenta la stres
- Cunostinte foarte bune de
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Clinica stomatologica angajeaza asistent manager pentru: programare pacienti, facturare, logistica, stocuri, etc. Cunoasterea utilizarii Microsoft Office si a limbii engleze conditie obligatorie Te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de e-mail office at zircondent.ro
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.