Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Cluj-Napoca

Numele companiei:

Asistent Manager în Cluj-Napoca

Asistent Manager


TOP CAR FORUM S.​R.​L.​

Asistent Manager


SC IOANA SRL

Asistent Manager


EUROVET LOGISTICS SRL

Asistent Manager


CASEBINEFACUTE CONSTRUCT

Asistent Manager


ACN PIESE UTILAJE

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


IAVI INVEST

Asistent Manager


SC ALFA DEZMEMBRARI SRL

Asistent Manager


PIANO LOG IMPEX

Asistent Manager


PROFI FORMARE S.​R.​L.​

Asistent Manager


JOB CONSULT

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


FITNESS SCANDINAVIA

Asistent Manager


CIVITAS P.S.G

Asistent Manager


GDS MENTENANȚĂ
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
TOP CAR FORUM S.​R.​L.​
Cluj-Napoca

Industrie: Comert / Retail, Callcenter / BPO, Masini / Auto

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii clienti / Call center, Auto / Echipamente, Financiar / Contabilitate

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- studii superioare preferabil profil juridic sau economic
- Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card)
- Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj
- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă
- Experienta in VANZARI ABSOLUT OBLIGATORIE
- Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, rezistenta la stres
- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet
- Cunostinte de lb. germana constituie un avantaj
- Minim un an vechime in munca Constituie o cerinta obligatorie detinerea permisului de conducere categoria B si o experienta minima de 2 ani .

Descrierea jobului

1. Raspunde de accesul clienților la parcul auto
2. Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti
3. Incaseaza contravaloarea serviciilor prestate
4. Efectueaza traducerea si retroversiunea din/in limba germana pentru toate documentele solicitate de catre personalul companiei
5. Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei
6. Raspunde de crearea, intretinerea si arhivarea unei bazei de date cuprinzand vizitatori, clienti, parteneri,stoc marfa
7. Raspunde de conducerea registrului de corespondenta al firmei in ceea ce priveste inregistrarea actelor, facturilor, notificarilor etc. primite pe adresa firmei si de asemenea de toate actele care ies din firma
8. Raspunde ca toate documentele care au iesit din firma sa poarte dovada primirii de catre destinatar si urmareste arhivarea lor cu completarea registrului de corespondenta in acest sens
9. Raspunde de preluarea apelurilor telefonice si de directionarea acestora catre departamentele firmei
10. Raspunde de redactarea si transmiterea actelor prin fax, e-mail sau posta clasica si de preluarea actelor venite pe adresa firmei, prin fax sau e-mail, cu completarea registrului de corespondenta in acest sens
11. Raspunde de predarea corespondentei avand ca destinatari clientii
12. Efectueaza copii xerox
13. Raspunde de buna functionare a biroticii din dotare, fiind responsabila si de asigurarea la timp cu consumabile si de efectuarea reviziilor/reparatiilor necesare
14. Intocmeste necesare pentru protocol, curatenie si birotica
15. Raspunde de completarea agendei personalului din conducerea societatii in vederea programarii intalnirilor, pe baza elementelor si datelor comunicate de acesta
16. Raspunde si indeplineste partea de protocol a companiei
17. Preia si programeaza diversi clienti, parteneri de afaceri ai companiei, cu consultarea prealabila a persoanelor interesate din cadrul firmei
18. Promoveaza si sustine produsele si serviciile companiei in mediul online ( site-uri de profil, retele de socializare) 19. Citeste contoarele si distribuie cheltuielile

ÎȚI OFERIM:
- stabilitate
- o echipă primitoare, colectiv tanar
- condiții de lucru optime
- salariu motivant și program fix (inclusiv sambata program scurt -3h)
Se iau in considerarea doar CV-urile cu poza inclusa.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.